Basszus ha csak egyszer is estek vele egy tisztességeset akkor már rajzolgathatsz kiscicát is a falra,akkor sem lesz olyan mint az előírás.
Este ülj rá és nézd meg hogy mekkora területet világít be,aztán addig tekerd amíg nem látsz rendesen.
Ha nagyon villognak szemből akkor egy kicsit lejjebb állítod és kész.
(a beállítást célszerű józan állapotban végezni)
. Valami 1xübbet mert nekem vizuálisan kéne látnom. Ez az AS szabvány semmit nem mond.
Olvastam álljak 10m a faltól fényszoró közép megmérni a talajtól és annak az 9/10ed részét feljelölni a falra és ott a helye a fénysugárnak.
Srácok az első lámpákat hogy kell beállítani. Azt tudom hogy hol de mennyire előre kell világítani. Anno haverom rajzolt a falra 1 sablont x méterre a faltól leállította a motort ráült és az alapján beállította.
Nekem olyanom van.
Csak a szemüveget ritkán hordja.
De, mivel a központban melózik, és az igazgatóság van mellettük, ki is kell öltözni kvázi mindennap.
Este ülj rá és nézd meg hogy mekkora területet világít be,aztán addig tekerd amíg nem látsz rendesen.
Ha nagyon villognak szemből akkor egy kicsit lejjebb állítod és kész.
(a beállítást célszerű józan állapotban végezni)
Nem lehet hogy akkor azért volt szar a lámpásod, mert az akkuról ment? (Tudod a generátorod szar volt)
Olvastam álljak 10m a faltól fényszoró közép megmérni a talajtól és annak az 9/10ed részét feljelölni a falra és ott a helye a fénysugárnak.
Nekem a futómű árfabrikálása miatt kellett, mert nagyon felfelé világított.
. .
Nekem olyanom van.
Csak a szemüveget ritkán hordja.
De, mivel a központban melózik, és az igazgatóság van mellettük, ki is kell öltözni kvázi mindennap.