Nagy bajba vagyok keresek 1 sorozatot Magyarul és nem találok sehol vagy feliratot. A címe a whale wars (bálna háború) animal planeten megy a doku sorozat. Japán bálnavadász hajókat támadnak meg állatvétők.
Ja és még 1 kérdés Gyulám a fehér led középen mi célt szolgál. Valami titkos vakítót szereltél bele hogy menet közbe megvakít elborulok te meg meglépsz a motorral mi?
ííííízirájder Gyula barátom úr. A barnát értem gyújtáskapcsoló után a barna vagy debreceni színekre( piros fehér) a kéket meg simán aksi fekete azaz - ugye jól értelmeztem amit mondtál tegnap.
Az miatt biztos hogy nem.
Akkor "csak" annyi történik hogy a vezérlési idők egy kicsit megváltoznak: rövidebb ideig lesz nyitva a szelep,mert később kezdi el lenyomni a vezérműtengely emelőbütyke(de hülye szó) az emelőtőkét(vagy a himbát),ezáltal a szelepet. Nem is nyomja le olyan mélyre a szelepet és hamarabb is kezdi el bezárni.
Ilyenkor a teljesítmény csökken,lustább és erőtlenebb lesz a gép,járása egyenetlenebbé válik,tehát szarabb lesz.
Olajfogyasztás lehet:nem megfelelő(túl vékony) olaj, kopott olajlehúzó gyűrűk, hordósan kopott hengerfal, kopott szelepszár szimering, esetleg kopott szelepszár és szelepvezető miatt oldalirányban elmozduló szelep,ami miatt a szelepszár szimering hiába jó, nem tudja követni az ide-oda billegő szelepszárat.
Nagyjából ennyi.
ábrus. Létezik olyan,hogy kopott vezérmütengely miatt eszi egy motor az olajat?
Azért kérdezem,mert régebben volt egy 125-ös 4-ütemü Yamaha robogóm,és nem találtam más hibát.
Sziasztok a segítségeteket kérném kellene egy yamaha fzr 600 96-os mocihoz törött magyar papíros donor vagy papír aki tud segítsen köszönöm mindenkinek.
Most indulok nagymamám szülinapi bulijára
Megmutattam neki a múltkor hogy sziszeg a szénsav mentes ásványvíz
Ahányszor lecsavartam a kupakot annyiszor sziszegtem
azt hidte lejárt a szavija és megromlott
Akkor "csak" annyi történik hogy a vezérlési idők egy kicsit megváltoznak: rövidebb ideig lesz nyitva a szelep,mert később kezdi el lenyomni a vezérműtengely emelőbütyke(de hülye szó) az emelőtőkét(vagy a himbát),ezáltal a szelepet. Nem is nyomja le olyan mélyre a szelepet és hamarabb is kezdi el bezárni.
Ilyenkor a teljesítmény csökken,lustább és erőtlenebb lesz a gép,járása egyenetlenebbé válik,tehát szarabb lesz.
Olajfogyasztás lehet:nem megfelelő(túl vékony) olaj, kopott olajlehúzó gyűrűk, hordósan kopott hengerfal, kopott szelepszár szimering, esetleg kopott szelepszár és szelepvezető miatt oldalirányban elmozduló szelep,ami miatt a szelepszár szimering hiába jó, nem tudja követni az ide-oda billegő szelepszárat.
Nagyjából ennyi.
2:Jaszi + Jasziné péntek estétől
3:Royal+Vito(?) péntek estétől
4.:Adam+sárkány+BabyFaceKilla péntek dél
5.:Ikim2025
6.:Huli+Pupu=1fő Péntek
Azért kérdezem,mert régebben volt egy 125-ös 4-ütemü Yamaha robogóm,és nem találtam más hibát.
Találkozunk valahol,mint a múltkor.Most még jön Huli is.Mi pénteken megyünk és 10-11 körül talizunk,de még pontosítunk.
2:Jaszi + Jasziné péntek estétől
3:Royal+Vito(?) péntek estétől
4.:Adam+sárkány+BabyFaceKilla péntek dél
5.:Ikim2025
2:Jaszi + Jasziné péntek estétől
3:Royal+Vito(?) péntek estétől
4.:Adam+sárkány+BabyFaceKilla péntek dél
Megmutattam neki a múltkor hogy sziszeg a szénsav mentes ásványvíz
Ahányszor lecsavartam a kupakot annyiszor sziszegtem
azt hidte lejárt a szavija és megromlott
azt hidtem még a piroslámpást is kikutatod aszem azt is leírtam nektek
2:Jaszi + Jasziné péntek estétől
3:Royal+Vito(?) péntek estétől