Bowdent csinálni szoktam (már úgy értem hogy magamnak)ha kell valahova.
Az exupnál meg arra kell figyelni hogy alul a dobnál marha meleg van,ezért vagy rézzel kell felforrasztani a diót,vagy szorítós kötéssel kell feltenni mert a sima forrasztóón kiolvadhat.
Hengerfejtömítést a Biker World-ben kaptam 10e körül,máshol általában drágább.
Váltócuccot meg olyan helyen szoktam keresni ahol otthon bontanak blokkot mert egyébként (bontóban) marha drága.(kattra jó bele az FZ/FZR/YZF 750 6-os váltója is,de azt kompletten kell áttenni )
Viszont Royal Zsoltinak itt mintha lenne bontott 5-ös váltója egész olcsón.
Bennem csak az merül fel ezt látva,hogy ha Te (vagy bármelyikőnk) vezetnéd az autót,akkor látva hogy nagyon közel lesz a motor nem húznád jobbra a kormányt már csak reflexből is? (mert az autó rezzenéstelenül megy végig ugyanazon az íven)
Sziasztok.... 91-es exup-hoz kellene a bowden, ami működteti... hengerfejtömítés új, léptető villa a 2-es fokozaté+a fogaskerékpár, amit kapcsol.... Ha vki tud valamit, légyszi írjon...
Hát ha most szétkapod el kell csiszolni a fetékéleket 600 as papírral vizesen ,majd telibe mattítani,de úgy hogy az előző réteg rajta maradjon,azaz ne lásd a sisak anyagát,mert akkor műanyag alapozó is kell hozzá.
De gondolom nem vagy otthon felszerelve festékkel,kompresszorral,pisztolyal,lakkal
és ez akkor még mindig csak 1 szin,úgy értem 1 színű lesz(nemúgy mint a skoda amit valamelyik nap fújtam )
Én amit tennék vele a helyedbe:ahol nagyon szar lekaparni a lakkot
festékéleket vizessen elcsiszolni,és erre már nyugodtan ragaszthatod a matricádat amit a cimfestő olyanra vág amilyenre kéred
Csak közölni kell vele hogx nem sík felületre megy hanem 1 labdára
Figyú! Te értesz ezekhez a dolgokhoz! A sisakomról hámlani kezdett a minta,elég nagy darabokban. Ez ugye csak matrica volt,nem festék,csak telibe lakkozva. Mit lehet ezzel csinálni? Esetleg le lehet festeni? Ha igen,akkor hogy kell szétszedni? Ilyet még sosem csináltam. Vagy kuka,és venni egy másikat.
Tök fos idő van. Ma megyünk bográcsozni,de így szarrá ázunk kívül is,nem csak belül. Minden ősszel,és tavasszal szervezünk egy ilyen kis összejövetelt,ahol a családtagok is általában ott vannak. Azzzé,hogy legyen aki hazaszállít? Háááát!
Az exupnál meg arra kell figyelni hogy alul a dobnál marha meleg van,ezért vagy rézzel kell felforrasztani a diót,vagy szorítós kötéssel kell feltenni mert a sima forrasztóón kiolvadhat.
Hengerfejtömítést a Biker World-ben kaptam 10e körül,máshol általában drágább.
Váltócuccot meg olyan helyen szoktam keresni ahol otthon bontanak blokkot mert egyébként (bontóban) marha drága.(kattra jó bele az FZ/FZR/YZF 750 6-os váltója is,de azt kompletten kell áttenni
Viszont Royal Zsoltinak itt mintha lenne bontott 5-ös váltója egész olcsón.