Az ezresnél gyári állapotban mindegyik fokozatban 7500-nál jön el az a pillanat,amikor szorítani kell a tankot és nagyon kapaszkodni,mert ott jön el a kaszás és kettétépi a gatyád ha nem figyelsz. (alatta még csak egyszerűen kibaszottul gyorsul)
Ha harmadikban 11000-nél elváltasz,akkor nem esik vissza a fordulat 7500 alá és kegyetlenül tépsz tovább negyedikben (és ekkor már 220 felett vagy)
Nem gyenge érzés ha ilyenkor szabadon engeded (az exup ezt még keményebben adja elő,fent kicsit jobban megy)
Szóval harmadikban már kenheted neki,ott már nem lesz gond(a váltóval)
Szokott tetszeni amikor pár ismerősöm átült a modernebb 600/750-esekről az öreg nehézlövegre és közölték egy laza kör után hogy úgy megy mint egy 500/600-as mostani átlagmotor.
Erre kiküldtem őket a falun kívülre hogy nyugodtan húzzák el 11000-ig az egyenesben,hiszen ez már egy fogatlan oroszlán!
Kezük-lábuk remegett amikor visszajöttek és visítva üvöltöztek a motor körül hogy: "ANYÁD! BASZKI HOGY MEGINDULT 200 FELETT!"
1xakartam 2be megnézni mit megy az se sikerült. amúgy 1.5000 2. 3-4000. 3.3000 4.éppen kuplung és 5 2500-3000 így használom de városba 3 nál feljebb nem váltok ott is 3000 körül pötyögök. de ha menni akkor azt csak 3. tól kezdem tépni.
18/45-ös áttétellel (2,5:1! ! !) ment negyedikben 260-at 10000-nél a Sárgán levő idomokkal,és akkor még a plexi sem volt levágva mint most.(ötödikben visszaesett 7500-ra és tartotta,de ez még a gyári dobbal volt,most az SV-é biztos hogy fojt rajta valamennyit+a 74kw-os szívócsonkokat tettem fel)
Ma ültem egy 2008as CBR900R-en, nem ment, csak úgy. Meg tudnám szokni, sokkal könnyebb, mint a Frézi, ezt állva is jól érezni.
Fura, ráültem egy 3 éves 600asra is, az pont ugyanakkorának tűnt, sőt, inkább még terebélyesebbnek...
De nem értem hogy ezt miért kell csinálni.
Ezzel szokták kinyírni a váltót,aztán meg típushibának írják hogy kidobálja a kettest.
1-2-be félgázzal megmozdítod a gépet (120-140-ig)aztán harmadikban akkorát gyorsulsz 220-ig hogy a segged hátrébb lesz mint a hátsólámpád
Amikor 99-ben megjelent akkor ez tudta elsőként szériában elérni a 300-at,hiteles mérés szerint és ezzel elvette a Blackbird-től a kék szalagot. (az 288-at tudott)
Minden enyhén képzett motorkedvelőnek alapvetés.
Ha harmadikban 11000-nél elváltasz,akkor nem esik vissza a fordulat 7500 alá és kegyetlenül tépsz tovább negyedikben (és ekkor már 220 felett vagy)
Nem gyenge érzés ha ilyenkor szabadon engeded
Szóval harmadikban már kenheted neki,ott már nem lesz gond(a váltóval)
Szokott tetszeni amikor pár ismerősöm átült a modernebb 600/750-esekről az öreg nehézlövegre és közölték egy laza kör után hogy úgy megy mint egy 500/600-as mostani átlagmotor.
Erre kiküldtem őket a falun kívülre hogy nyugodtan húzzák el 11000-ig az egyenesben,hiszen ez már egy fogatlan oroszlán!
Kezük-lábuk remegett amikor visszajöttek és visítva üvöltöztek a motor körül hogy: "ANYÁD! BASZKI HOGY MEGINDULT 200 FELETT!"
Fura, ráültem egy 3 éves 600asra is, az pont ugyanakkorának tűnt, sőt, inkább még terebélyesebbnek...
Ezzel szokták kinyírni a váltót,aztán meg típushibának írják hogy kidobálja a kettest.
1-2-be félgázzal megmozdítod a gépet (120-140-ig)aztán harmadikban akkorát gyorsulsz 220-ig hogy a segged hátrébb lesz mint a hátsólámpád
Még azzal a hosszúval és nagy idommal is elmegy 250+ ?
1:120
2:180
3:220
4:250
5:250^
Minden enyhén képzett motorkedvelőnek alapvetés.
Nekem meg busa végáttételem van az FZ-n.