Megint volt egy kis eszmecserém Attilával. Azt mondta, hogy lehet AC vezérlő elektronika ment el szarni, mert minden fasza, de mégse megy 5000 felett ahogy kellene.
Van valakinek képe erről a szarról hogy is néz ki?
Át kéne kutatnom a dobozokat az ezredes cuccai között, hogy holnap le tudjam neki vinni az alkatrészt. A gáz az hogy bevittem az összes alkatrészt a munkahelyemre, mivel ott nem kell a párásodástól, esőtől tartanom. Szóval ma már nem tudok lépni ez ügyben.
Tudom, hogy közel járok ahhoz, hogy kész legyen és jó legyen a motor, de akkor is felidegesít az ilyen, mert valami nem jó...az AC pedig továbbra is csak tölt és tölt és tölt...
Csöpögött az eső, és így valahogy nem volt kedvem hozzá, de ígérem, hogy megnézem amint jobb az idő, de amint mondtam most túl feszült vagyok a motorhoz...
Huli csöndeljél be, nem tom ki sírt 100 kg-os vén szar létére
Attilával beszéltem, nincs komoly gond.
Azt mondta a szelephézag mindenhol határértéken belül volt.
Akkor viszont nem tudom mi kopácsolt balról.
Még 1-2 dolognak utánanéz, és előreláthatólag a köv. hét elején mehetek érte, mivel akkor lesz megint főnök.
Na most kiszedtem a gyertyákat, mindjárt a szokásos képek, csak mert tudom, hogy erre vágytok. Össze raktam a szép tiszta gyertyákkal, minden iccoké, de már el sem indul. Amíg nem lesz jobb idő, addig nem fogok vele többet foglalkozni, mert most kicsit meguntam, most ott tartok ahol Huli, hogy piss it and burn it, de nem sírok, majd csak jó lesz..most szüneteltetem mára. Az idő is olyan, hogy legszívesebben felmásznék egy kibaszottmagas létrán fenntre ahhoz aki ezt az időjárást kreálta és 2-3x seggberúgdosnám...kinek jó ez? Hát nem kellett kiszednem a gyertyát mert kifújta a szél a helyéről...minden vizes, meg hideg is van...faszom is kivan, Mafia 2-nek is szar volt a befejezése...szar ez az egész mindenség
ezt az információt az SR topikban is megkapta
meg lehet még abban a pár másikban ahol feltette a kérdését.
Ezért mertem javasolni neki, hogy célszerű lenne az adott topik válaszait figyelnie
Valószínűleg neked természetes(de nekem nem annyira) hogy valószínűleg egy kétütemű Aprilia SR valamekkorára gondolsz ami valószínűleg (még)gyári állapotban van és valószínűleg mostanában nem javítottak/változtattak rajta semmit és ezt nekünk természetesen tudnunk kéne.
Mert ha valószínűleg ezek így lennének,akkor valószínűleg azt gondolnám hogy mivel valószínűleg mindent rendben találtál akkor valószínűleg elkerülte a figyelmedet a karburátor előtti szívómembrán vizsgálata amin valószínűleg sérült valamelyik membránlap vagy már meg vannak hajolva és nem zárnak rendesen a házhoz.
Valószínűleg.
Van valakinek képe erről a szarról hogy is néz ki?
Át kéne kutatnom a dobozokat az ezredes cuccai között, hogy holnap le tudjam neki vinni az alkatrészt. A gáz az hogy bevittem az összes alkatrészt a munkahelyemre, mivel ott nem kell a párásodástól, esőtől tartanom. Szóval ma már nem tudok lépni ez ügyben.
http://www.bikeparts.hu/index....
Huli csöndeljél be, nem tom ki sírt 100 kg-os vén szar létére
Azt mondta a szelephézag mindenhol határértéken belül volt.
Akkor viszont nem tudom mi kopácsolt balról.
Még 1-2 dolognak utánanéz, és előreláthatólag a köv. hét elején mehetek érte, mivel akkor lesz megint főnök.
meg lehet még abban a pár másikban ahol feltette a kérdését.
Ezért mertem javasolni neki, hogy célszerű lenne az adott topik válaszait figyelnie
Nekem meg van 8-macskám és 1-babettám is.
Mert ha valószínűleg ezek így lennének,akkor valószínűleg azt gondolnám hogy mivel valószínűleg mindent rendben találtál akkor valószínűleg elkerülte a figyelmedet a karburátor előtti szívómembrán vizsgálata amin valószínűleg sérült valamelyik membránlap vagy már meg vannak hajolva és nem zárnak rendesen a házhoz.
Valószínűleg.