Összeraktam a vízpumpát,új csapágy,új szimering,új gumi O gyűrű a vízpumpaházak között,és új O gyűrű a ház belső felén ami a blokkba mén. Össze is raktam,feltöltöttem fagyállóval,de próba csak este. Kell visszamennem dolgozni.
Sziasztok Srácok! Tudom hogy nem ide való igazából a kérdés de muszály ide is feltennem hátha tudtok segíteni.
Az sr-emmel a következő probléma lenne.
kb 2 hónapja mentem gyaxira vele... menet közben egyszer csak elkezdett fulladozni. Ráhúztama szivatót a fulladás megszűnt. Utánna kb 2-3 km után megált.... vártam vele mert úgyvoltam hogy vagy dugulás vagy besült... amit lehetetlennek tartottam mert olajjal mindig televólt és csak a legjobbal.. :S ahogy "kihült" ment tovább. hazafele el akartam indítani már nem is tudtam beindítani szóval tréler.... (Y) Azóta kiderült hogy nissen besülve, a tankot kipucoltam a akrbival eggyütt és a gyertyát is megnéztem h ad-e szikrát. Minden oké. De valami mégsem jó vele mert elindítani eltudom bármikor, de ha eggy pici járatás után ráhúzom a gázt fulladozni kezd és megáll. Valami vélemény esetleg? Megköszönném ha tudnátok segíteni mert hülyétkapok h 2 hónapja csak áll... a pancsiringen meg nem a legjobb a helyzet úgyhogy a naggyal meg nemigazán tudok menni... jólenne legalább ezt összedobni hogy valamerre hagy tudjak hederegni legalább ezzel.
Köszi előre is a segítséget
( ja és a légszűrőt is megnéztem)
Köszi még 1x.
A kuplung munkahengert én nem úgy légtelenítettem ahogy Ábrus mondta, hanem fordítva csináltam. Vagyis levettem a munkahengert, majd a karral kipumpáltam addig hogy a dugó még éppen bent maradjon, aztán lazítottam ki a légtelenítő csavart, és kézzel toltam vissza a dugót amíg nem jött tiszta olaj. Ezt 2-3-szor ismételve jó lett. Természetesen közben töltöttem utána az olajat.
Ha csak a karral próbáltam megcsinálni a légtelenítést, úgy hogy a munkahenger a helyén volt mindig maradt benne kis levegő, így meg pik-pakk megvolt.
Na kuplungot ismét átnéztem olajügyileg nem értem átnyomtam majdnem fél flakon olajat úgy hogy leszedtem a tartályt a kormányról de még mindig volt benne levegő?
Az első fék meg úgy szar ahogy van nincs benne 1 gramm levegőse és húzom nyúlik majd fog de ha előtte felpumpálom akkor jó és 1ből koppan.
Találkozóig majd megdumáljuk, mert nekem is lesz még némi szervizköltségem a mocira.
No a számolás másik fele
Ha 5000nél 150-el megy 17/47 lánckerekekkel akkor a fordulatszám 16/47essel 5000*17/16 = 5312,5
16/46-ossal 5312,5*47/46=5427,9
remélem nem basztam el semmit
Egyébként Ádám linkelte az online számítási táblázatot, ott még kerékméretet és gumi magasságot is meg lehet adni, de ez ebben az esetben szerintem felesleges, mert ezek az értékek nem változnak.
Csak ha láttad mi van, akkor kérnék némi tájékoztatást
Szétkapták már a mocimat?
Mert még nem hívtak hogy vihetem a másik hengerfejet.....
Én meg sürgetni nem fogom
szerintem elég lesz az ottani hozzászólásokat figyelned
Az sr-emmel a következő probléma lenne.
kb 2 hónapja mentem gyaxira vele... menet közben egyszer csak elkezdett fulladozni. Ráhúztama szivatót a fulladás megszűnt. Utánna kb 2-3 km után megált.... vártam vele mert úgyvoltam hogy vagy dugulás vagy besült... amit lehetetlennek tartottam mert olajjal mindig televólt és csak a legjobbal.. :S ahogy "kihült" ment tovább. hazafele el akartam indítani már nem is tudtam beindítani szóval tréler.... (Y) Azóta kiderült hogy nissen besülve, a tankot kipucoltam a akrbival eggyütt és a gyertyát is megnéztem h ad-e szikrát. Minden oké. De valami mégsem jó vele mert elindítani eltudom bármikor, de ha eggy pici járatás után ráhúzom a gázt fulladozni kezd és megáll. Valami vélemény esetleg? Megköszönném ha tudnátok segíteni mert hülyétkapok h 2 hónapja csak áll... a pancsiringen meg nem a legjobb a helyzet úgyhogy a naggyal meg nemigazán tudok menni... jólenne legalább ezt összedobni hogy valamerre hagy tudjak hederegni legalább ezzel.
Köszi előre is a segítséget
( ja és a légszűrőt is megnéztem)
Köszi még 1x.
Ha csak a karral próbáltam megcsinálni a légtelenítést, úgy hogy a munkahenger a helyén volt mindig maradt benne kis levegő, így meg pik-pakk megvolt.
Az első fék meg úgy szar ahogy van nincs benne 1 gramm levegőse és húzom nyúlik majd fog de ha előtte felpumpálom akkor jó és 1ből koppan.
No a számolás másik fele
Ha 5000nél 150-el megy 17/47 lánckerekekkel akkor a fordulatszám 16/47essel 5000*17/16 = 5312,5
16/46-ossal 5312,5*47/46=5427,9
remélem nem basztam el semmit
Egyébként Ádám linkelte az online számítási táblázatot, ott még kerékméretet és gumi magasságot is meg lehet adni, de ez ebben az esetben szerintem felesleges, mert ezek az értékek nem változnak.