Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Attilát este megkérdezem,mert úgyis beszélek vele más dolog miatt is.
Tényleg nincs semmi a Bembo-nál,Cordura-ból ami a kígyó testemre való? Ha arra jársz kérdezd már meg légyszíves. 2 méter,és 83kg vagyok. Köszi!
Ezért külön nem kell, én is meg tudom
Csak ha láttad mi van, akkor kérnék némi tájékoztatást
Megkérdezem. oks?
kibaszott nagy király vagy

Szétkapták már a mocimat?
Mert még nem hívtak hogy vihetem a másik hengerfejet.....
Én meg sürgetni nem fogom
Kicsit nagyobb lelkesedést, TISZTELT fórumtársak!
Nagy KIRÁLY vagyok mi?
Összeraktam a vízpumpát,új csapágy,új szimering,új gumi O gyűrű a vízpumpaházak között,és új O gyűrű a ház belső felén ami a blokkba mén. Össze is raktam,feltöltöttem fagyállóval,de próba csak este. Kell visszamennem dolgozni.
a megfelelő topikban már megkérdezted....
szerintem elég lesz az ottani hozzászólásokat figyelned
esetleg kicsit kocogtasd meg a tartályt, és a fékeket is, így a sarkokban megrekedt levegő könnyebben elindulhat
pedig ez levegős, még meg kellene ismételni a folyamatot egyszer kétszer....
Először mint a nagykönyvbe meg van írva a tartálynál légtelenítettem utána bal fék és jobb fék és semmi 1 gramm se jött.
Sziasztok Srácok! Tudom hogy nem ide való igazából a kérdés de muszály ide is feltennem hátha tudtok segíteni.
Az sr-emmel a következő probléma lenne.
kb 2 hónapja mentem gyaxira vele... menet közben egyszer csak elkezdett fulladozni. Ráhúztama szivatót a fulladás megszűnt. Utánna kb 2-3 km után megált.... vártam vele mert úgyvoltam hogy vagy dugulás vagy besült... amit lehetetlennek tartottam mert olajjal mindig televólt és csak a legjobbal.. :S ahogy "kihült" ment tovább. hazafele el akartam indítani már nem is tudtam beindítani szóval tréler.... (Y) Azóta kiderült hogy nissen besülve, a tankot kipucoltam a akrbival eggyütt és a gyertyát is megnéztem h ad-e szikrát. Minden oké. De valami mégsem jó vele mert elindítani eltudom bármikor, de ha eggy pici járatás után ráhúzom a gázt fulladozni kezd és megáll. Valami vélemény esetleg? Megköszönném ha tudnátok segíteni mert hülyétkapok h 2 hónapja csak áll... a pancsiringen meg nem a legjobb a helyzet úgyhogy a naggyal meg nemigazán tudok menni... jólenne legalább ezt összedobni hogy valamerre hagy tudjak hederegni legalább ezzel.
Köszi előre is a segítséget
( ja és a légszűrőt is megnéztem)
Köszi még 1x.
Mindjárt kipróbálom ezt a verziót is úgyis cserélem az első lánckereket
NIncs levegő a fékbe
A kuplung munkahengert én nem úgy légtelenítettem ahogy Ábrus mondta, hanem fordítva csináltam. Vagyis levettem a munkahengert, majd a karral kipumpáltam addig hogy a dugó még éppen bent maradjon, aztán lazítottam ki a légtelenítő csavart, és kézzel toltam vissza a dugót amíg nem jött tiszta olaj. Ezt 2-3-szor ismételve jó lett. Természetesen közben töltöttem utána az olajat.
Ha csak a karral próbáltam megcsinálni a légtelenítést, úgy hogy a munkahenger a helyén volt mindig maradt benne kis levegő, így meg pik-pakk megvolt.
levegős
Na kuplungot ismét átnéztem olajügyileg nem értem átnyomtam majdnem fél flakon olajat úgy hogy leszedtem a tartályt a kormányról de még mindig volt benne levegő?
Az első fék meg úgy szar ahogy van nincs benne 1 gramm levegőse és húzom nyúlik majd fog de ha előtte felpumpálom akkor jó és 1ből koppan.
Betojt az öcsémék xbox360a és most keresek nekik 1et.
Köszi mester.
Találkozóig majd megdumáljuk, mert nekem is lesz még némi szervizköltségem a mocira.

No a számolás másik fele
Ha 5000nél 150-el megy 17/47 lánckerekekkel akkor a fordulatszám 16/47essel 5000*17/16 = 5312,5
16/46-ossal 5312,5*47/46=5427,9

remélem nem basztam el semmit
Egyébként Ádám linkelte az online számítási táblázatot, ott még kerékméretet és gumi magasságot is meg lehet adni, de ez ebben az esetben szerintem felesleges, mert ezek az értékek nem változnak.
Emre visszapasszolom a púpot mert közbejött 1 -2 apróság és másra kell költenem .
. . .
Nekem is bakker
Szép téli reggelt mindenkinek. Befagy a lukam...