Legalább elfoglalom magam valamivel
Még mindig olcsóbb mintha csak tölteném bele a benzint mértéktelenül.
Komolyra fordítva a szót, nálam természetes, hogy elsőre nem sok dolog sikerül. De semmi gond, fizetem a tanulópénzt. Ez a motor erre (is) pont jó. Nem akkora értékű hogy féljek hozzányúlni, és megtanulhatom lassan a szerelését. Igazából azt szeretném ha lenne fasza kis fűtött műhelyem, esztergával, állvánnyal, és kedvemre farigcsálhatnék.
De ami késik arra várni kell.
Az a gáz, hogy az Ábrus féle féktárcsa is üt egy kicsit.
Azért kérdeztem, mert lehet hogy a felni amit belepakoltam a vasba nem teljesen százas. Ennek festék volt a csavarmenet mellett, azt levakargattam, mert 1-2 tized mm is eltolhatja a tárcsát. Asszem elviszem ismét az esztergályoshoz és szedetek le egy bolhafaszányit a féktárcsa illesztési felületéről, csak hogy tuti síkba legyen. Meg lehet ha már ott vagyok csináltatok két fasza távtartót, mert attól tartok, hogy az "eredetiek" a csapágy porvédőjének (is) támaszkodnak, nem pedig a belső gyűrűnek. És ez miatt kicsit szorul a kerék.
Természetesen géppel csinálom, de a képen csak a fele látszik.
Egyébként most végeztem. Lemaradtam egy jó kis meccsről. Az Argentin-Német meccset meg kell néznem valahol ha ismétlik.
Ez az F1-es traktor nagyon király, akarok én is egy ilyent.
Mi van kiccsákó, nem bírod a cefrét? Én most kaptam az étteremből, 6 üveg pilsner uplervagymi a csöcst. Benyomtam egyet, de a Cseheknél a csapolt jobb volt.
Itt mingyá leszakad az ég.
Még mindig olcsóbb mintha csak tölteném bele a benzint mértéktelenül.
Komolyra fordítva a szót, nálam természetes, hogy elsőre nem sok dolog sikerül. De semmi gond, fizetem a tanulópénzt. Ez a motor erre (is) pont jó. Nem akkora értékű hogy féljek hozzányúlni, és megtanulhatom lassan a szerelését. Igazából azt szeretném ha lenne fasza kis fűtött műhelyem, esztergával, állvánnyal, és kedvemre farigcsálhatnék.
De ami késik arra várni kell.