Tudom, tudom, hogy mérésekben erősebb, de valamit olvastam erről annó, azért is esett erre a választásom. Azt tudom, hogy ez a proci elég jól húzható, főleg akkor ha van kellő alapja meg hát a hűtés ugyebár.
valami kis buzi győkér csinál ilyent aki nem tiszteli a másik tulajdonát a barátnőm nekem is pesten lakik és 1 srác is a ház alá a bejárat mellé szokta éjelre leállitani vasat és egyik reggelre annak meg lepisálták
valami frankó digitális kéne rá ami persze jól is mér bár nem azért mert érdekel a vége mert idáig 1-2 szer hajtottam el odáig nem azért tartom hogy végéig gyilkoljam szerencsétlen nyugdijas gépemet csak a mostani trafi mérésnél jobb ha nem futnák bele sokszor
Nem vitatom a teljesítményét a gépednek de főleg a felső tartományban végkitérés környékén mindegyik hagyományos sebességmérő műszer (a működési elvénél fogva)egyre pontatlanabb értéket mutat a ténylegesnél.
Amikor a Hayabusa először megjelent minden újságíró azon izgult hogy tényleg megy-e 300-at.
Emlékeim alapján idézve az újságból:" Az autópálya egyenes szakaszán a méréshez használt különösen pontosan kalibrált Teller mérőműszer 303 km/h-t mért miközben a gyári km óra 340-en állt."
hát lehet gyári megadott adat de a régi órám pedig nem csalt l az átalakitott dob meg az aprob nyalánkságok hozztak rjata mert ahogy volt alakitval modositval ugy let jobb érzehetöen és (nem kevéssel ) a dob majd 3 év modositás után készúlt ell mire jó let nem volt mindegy hogyan készitettük és mivel volt tömvel és hogyan meg ,hogy milyen perforált cső legyen benne ( annyit elárulok hogy nem is sima cső alaku a belseje ) 9 szer alakitotuk át kb és mindig érezhetö volt a különbség mire elértünk a mostani kirobbano formáját
sikerült aludni valamivel több mint 12 órát. Baker...
Tényleg qva hosszú volt ez a hét.
Hol borították fel a géped? Mert Budán a Bogdáni úti Baumaxnál is felborítottak egyet nemrég...
Na menek aludni.
megmarta a tankot az etanol, lehorzsolt két idomot, elhajlította kuplungkart, letört két indexet, rendszámtartót...
Körbe kell fújni telibe
Emlékeim alapján idézve az újságból:" Az autópálya egyenes szakaszán a méréshez használt különösen pontosan kalibrált Teller mérőműszer 303 km/h-t mért miközben a gyári km óra 340-en állt."