Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Gilerámon centrifugál AC-volt,egy kis szivattyú nyomta állandóan a benzint,és a karbin a benzincső csatlakozás mellett volt még egy cső,az volt a túlfolyó,a felesleg visszafolyt a tartályba.Meg lehet csinálni Yamahánál is,csak kell még egy csőcsatlakozás a töltőcső oldalon,és egy a tartályra,hogy a felesleg vissza tudjon folyni.Akinek nincs gyakorlata,annak nem javaslom!
Dreher sör lesz jó-é?
Igaz, ez az 1000redesé, de hátha segít
Megvan! a légszűrőnél volt. 421 USD
Van egy oldal, ahol fenn van az fzr 750 robbantott ábrában, az összes alkatrész árával, de az AC-t kihagyták....egyszerűen nem találom...
Sokféle AC van, ezért kéne tudni ez mekkora nyomáson dolgozik, vagy lehet a szállító mennyiség is elég...
Köszi!
Nem tudom hogy mekkora nyomáson dolgozik amit vennél.
Az úszóház ugyanolyan mint a többi motoron.
Mást bele se raknék.
akkor nem vészes
Sztem ugyanannyit. Talán 20+
421 névre írva! Ez kb annyi ha rádobom a pénzt!
Én is arra gondoltam, de a visszajelző világított az AC meg mégsem nyomott. Másik AC túl tudná nyomni a karbit? Ezen is olyan úszó meg szelep van mint a régi motorokon?
Szia! Kérdeznék! Szted az utángyártott olaj és légszűrő az gyengébb minőségű mint a gyári? Magyarul: Te beletennéd a gépedbe az utángyártott szűrőket?
gondolom többet szeretnének kivenni a vasbol mint te amennyiért adtad vagy tévedek?
Hehe, ez tök olyan mint neked volt TolómérőSanyi
Mennyiért hirdették az ezrest?
Nem lehet hogy a reléje szórakozik veled? (a középső ha jól emlékszem)
Húúúúhh! Ezt figyuzzátok!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fzr_250-3916298
Xuanhai!
Engem érdekel, mondj árat.
azt csinálta az motor, hogy elindultam egyik nap, mentem kb 20km-t, leállt. ledadogott, nem ment az AC. kapcsolgattam a kormányon a vészleállítót, aztán jó lett. következő nap, megint mentem vele, kb 30km-t és a kormánykapcsolóval állítottam le. Amikor elindultam, kb 2 km után megint lehörgött. kapcsolgattam elindult, de kilométerenként szarakodott, kapcsolgatni kellett, aztán jó lett. szétszedtem a kapcsolót, de az csili-vili. aztán raktam az AC tápjára egy visszajelzőt, hogy kifigyelem. tegnap ahogy elindulok elkezd hörögni, fuldokolni, dadogni, vissza is fordultam gyors AC csere oszt most jó. De ez is bontott. nekem kb 15ekm-el ezelőtt egyszer beszart az AC útban Balaton felé, de hiába volt tele tank, ejtő tartályként ez nem működik, tehát valamennyi kis nyomás kell neki. Van Pesten egy nagyon jó kis AC-s bolt és ott egyszer beszéltem a fickóval, ecseteltem neki a problémát, és mondta, hogy kis nyomású AC-t tud adni, ami persze nem membrános, hanem centrifugál. arra gondoltam vennék egy olyat, és nyomáskapcsolóval lehetne vezérelni, hogy ne menjen mindig, mert talán szétnyomná, vagy túl sokat nyomna a karbiba. Mert egy gyári ilyen új AC van vagy 70, az meg kb 15-20 ból kijönne....
Ismét csak a munka 26.óra fent a szemem lassan lent de mindjárt itt a 02óra amikor vége 03 ra ágyba is leszek és holnap reggel 06 kelés és meló .
Biztos megkeres.
Ez nagyon jó! Írd meg neki hogy persze minden megoldható és érdekel a dolog!
A krályzler fogyasztása pedig nem veszélyes,városban kijön 18-ból de országúton simán elmegy 16-ból.
http://www.sportmotor.hu/motor..." target="_blank">szopatsz?