Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb. erre tippeltem. Amit az 1600 köbcenti pluszban ad, azt a súlya el is veszi.
XV1100, VT1100 az, ami szerintem a még jó kategória, nem túl nehéz, de van erő elég. Előbbi viszont rezonál, de ezt a TR1 óta úgyis tudod. A VL800-ról nem tudok sok jót mondani, köbcentijéhez képest azért nehéz, nagyon rövid a váltó is. A VS ugyanez, de legalább csak 220 kiló és annak sokkal tartósabb a blokkja.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/vn_800/kawasaki_vn_800-19140259#sid=a19165fb-742e-431a-9187-6714da699742

https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/vn_800/kawasaki_vn_800_classic-19203132#sid=a19165fb-742e-431a-9187-6714da699742

🤐
- indítás után alapjáraton úgy remegtek a kormányvégek, hogy nagyon kellett koncentrálni hogy lássam őket hol kell megfogni, az ülés szintén nagyon remeg
- alig értem el a váltóhimba elejét, mikor betettem egyesbe (a hátsóval felfelé nem volt gond)
- kettesbe felakasztva tettem volna rá a lábam a lábtartóra, ott ahol a "rendes" motorokon van (de ennek trepnije van, egész elől)
- megfordulva egy kereszteződésben, hát billegve, és mint a csuklós busz (oké, kis gyakorlással-megszokással biztos jobban menne)
- harmadikban gázadásra remeg-zörög (valami a blokk környékén) nyomaték van, gyorsulás kevésbé (persze csodát nem vártam, ez ilyen)
- az irányíthatósága (pedig a GW és a GTR szerintem elég jó alapozás) az újszerű gumik ellenére (elől 130-as) mintha egy úthengert akarnék kitéríteni a röppályájáról. (egyenesen jól meg, de a nyomvályúk viszik mindenfelé)

Maga a motor egész szép, jó állapotú (eshettek vele, itt-ott kicsit meg van köszörülve pár elem, de nem veszélyes) kis törődéssel és krómpasztával kicsinosítható. A blokk nekem durván jár, de nyilván nem ehhez vagyok szokva.
Összességében jó a gép, de ár/érték arányban nekem ennyit (szerintem 1,750e-ben odaadta volna az eladó aki tök normális --egy hétig még elérhető a gép-- neki sem jött be...bmw gs-e és egyéb enduroi voltak, ez volt a harmadik és utolsó chopperes próbálkozása, most is gs-t vett, mert az "úgy kanyarodik mint a bicikli")

Régebben mentem VS750-es (azaz usa változatú 700-as) Intruderrel és 95-ös VL800-zal, azok sokkal könnyebben kezelhetőek és járásúak voltak. (esetleg olyan még lehetne)
Minden nem lehet mert jól néz ki, biztos erös is jól megy nyomatékból, talán igen a súlya és a kanyarodással lehetnek gondok. 😊
Szerintem a holtsúlya. :)
Szerintem minden 😁
Mi volt a hiba?
Megnézted, megpróbáltad, nem gyerebe. Nincs ezzel gond, nem való mindenkinek.
Én hirdetéseket böngésztem hosszú időn át, kiművelődtem a típusból amennyire tudtam, telefonon egyeztettem számtalanszor, tegnap nagy utánfutót szereztem, ma magamhoz vettem a laptopot és az onlájn bankszámlámat, égbekiáltóan f&s utakon zötykölődtem 200km-t, körbenéztem, ráültem, beindítottam, sötét szemcsiben dübörögve krúzoltam vele fel-le a napsütésben, szerintem tényleg mindent megettem hogy Ízi Rájder lehessek.
De a végeredmény az lett, hogy egyszerűen alkalmatlan vagyok rá. (kezeit széttáró)
Ipari Mecman órát kapott,nem hinném hogy rosszul mérne.
Jaja, nem úgy csattan rá a görgő a lánckerék mélyedéseire, hanem a gumi csillapítja. Az enyémen is ilyen, sokkal kevésbé zajos a lánc.
Ja értem, a lánc alja hozzá ér picit... Köszi.
Csendesebb, nem zörög rajta annyira a lánc.
Simán jó ez még.
Jó ez a gumis lánckerék? Mi ennek a lényege? Új de olyan mintha használt lenne....
Akkor intézem 🤘
Akkor úgy jó! Bedobhatod! 😺
Oksi. Jövőhéten megyek anyámhoz Kaposvárra húsvétra visszafele bedobtam volna. p vagy vasárnap megyek.
Ha esetleg a manométere "nem ütné meg az elvárt pontossági osztályt" akkor az cserélhető, és esetleg találhatok is.
Köszi, de majd rendelek. Nem tudni mikor jársz erre, vagy én arra.
Oh ez itt van megyek is érte szerintem pénteken 😁 Hozzak neked is?
A Yato általában jó cuccokat ad elég jó áron. Én készletben venném (kéne is, mert nekem sincs most) https://ez-tools.hu/Uzemanyag-...
Azok a manométereknek darabja volt 4-5e Ft, mikor 2007 körül vettem őket. (a többi cuccot más forrás biztosította😺 azoknak az ipari tűszelepeknek darabja vagy 20-25e Ft, ha most meg akarnád venni. Precíziós kevert gázok töltésénél használjuk őket, ahol grammra kell a gázfajtákat adagolni a palackba)
A Festo csövek és csatlakozók szintén bevált dolgok. Szóval az jó cucc.
Amit én csináltam arról tudom hogy jó. De a bolti olcsó selejt között vannak olyan manométerek, amik már új korukban akadnak. (egy jobb minőségű manométer önmagában 8-10e Ft körül van, akkor sejthető, hogy a készletben 5.400Ft-os kompresszió mérő milyen lehet)
Ha befogom a szívótorkot akkor a tenyerem is tiszta benzin és beindul. a fúvókak átláthatóak és átfújható. De hétvégén szétkapom atomjára a karbikat.