Kb. erre tippeltem. Amit az 1600 köbcenti pluszban ad, azt a súlya el is veszi.
XV1100, VT1100 az, ami szerintem a még jó kategória, nem túl nehéz, de van erő elég. Előbbi viszont rezonál, de ezt a TR1 óta úgyis tudod. A VL800-ról nem tudok sok jót mondani, köbcentijéhez képest azért nehéz, nagyon rövid a váltó is. A VS ugyanez, de legalább csak 220 kiló és annak sokkal tartósabb a blokkja.
- indítás után alapjáraton úgy remegtek a kormányvégek, hogy nagyon kellett koncentrálni hogy lássam őket hol kell megfogni, az ülés szintén nagyon remeg
- alig értem el a váltóhimba elejét, mikor betettem egyesbe (a hátsóval felfelé nem volt gond)
- kettesbe felakasztva tettem volna rá a lábam a lábtartóra, ott ahol a "rendes" motorokon van (de ennek trepnije van, egész elől)
- megfordulva egy kereszteződésben, hát billegve, és mint a csuklós busz (oké, kis gyakorlással-megszokással biztos jobban menne)
- harmadikban gázadásra remeg-zörög (valami a blokk környékén) nyomaték van, gyorsulás kevésbé (persze csodát nem vártam, ez ilyen)
- az irányíthatósága (pedig a GW és a GTR szerintem elég jó alapozás) az újszerű gumik ellenére (elől 130-as) mintha egy úthengert akarnék kitéríteni a röppályájáról. (egyenesen jól meg, de a nyomvályúk viszik mindenfelé)
Maga a motor egész szép, jó állapotú (eshettek vele, itt-ott kicsit meg van köszörülve pár elem, de nem veszélyes) kis törődéssel és krómpasztával kicsinosítható. A blokk nekem durván jár, de nyilván nem ehhez vagyok szokva.
Összességében jó a gép, de ár/érték arányban nekem ennyit (szerintem 1,750e-ben odaadta volna az eladó aki tök normális --egy hétig még elérhető a gép-- neki sem jött be...bmw gs-e és egyéb enduroi voltak, ez volt a harmadik és utolsó chopperes próbálkozása, most is gs-t vett, mert az "úgy kanyarodik mint a bicikli")
Régebben mentem VS750-es (azaz usa változatú 700-as) Intruderrel és 95-ös VL800-zal, azok sokkal könnyebben kezelhetőek és járásúak voltak. (esetleg olyan még lehetne)
Én hirdetéseket böngésztem hosszú időn át, kiművelődtem a típusból amennyire tudtam, telefonon egyeztettem számtalanszor, tegnap nagy utánfutót szereztem, ma magamhoz vettem a laptopot és az onlájn bankszámlámat, égbekiáltóan f&s utakon zötykölődtem 200km-t, körbenéztem, ráültem, beindítottam, sötét szemcsiben dübörögve krúzoltam vele fel-le a napsütésben, szerintem tényleg mindent megettem hogy Ízi Rájder lehessek.
De a végeredmény az lett, hogy egyszerűen alkalmatlan vagyok rá. (kezeit széttáró)
Azok a manométereknek darabja volt 4-5e Ft, mikor 2007 körül vettem őket. (a többi cuccot más forrás biztosította😺 azoknak az ipari tűszelepeknek darabja vagy 20-25e Ft, ha most meg akarnád venni. Precíziós kevert gázok töltésénél használjuk őket, ahol grammra kell a gázfajtákat adagolni a palackba)
A Festo csövek és csatlakozók szintén bevált dolgok. Szóval az jó cucc.
Amit én csináltam arról tudom hogy jó. De a bolti olcsó selejt között vannak olyan manométerek, amik már új korukban akadnak. (egy jobb minőségű manométer önmagában 8-10e Ft körül van, akkor sejthető, hogy a készletben 5.400Ft-os kompresszió mérő milyen lehet)
XV1100, VT1100 az, ami szerintem a még jó kategória, nem túl nehéz, de van erő elég. Előbbi viszont rezonál, de ezt a TR1 óta úgyis tudod. A VL800-ról nem tudok sok jót mondani, köbcentijéhez képest azért nehéz, nagyon rövid a váltó is. A VS ugyanez, de legalább csak 220 kiló és annak sokkal tartósabb a blokkja.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/vn_800/kawasaki_vn_800-19140259#sid=a19165fb-742e-431a-9187-6714da699742
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/vn_800/kawasaki_vn_800_classic-19203132#sid=a19165fb-742e-431a-9187-6714da699742
🤐