V-Max csak már átépített futóművel lenne jó (a gyárit már ismerem, rémes) olyat meg -pláne értelmes áron- mostanában nem láttam. (régebben volt hirdetve még Egli által átépített is, de akkoriban finoman szólva nem volt lé rá)
Nekem nincs még kapuzárási problémám (azt hiszem)😺 és ezeknek az utastere is túl zárt.
A GW viszont egy jó vonal, kár hogy ez messze túl van a 400 kilón....persze van belőle light alternatíva.
Akkor kicsit kifejtem. Honda CB400 Super Four 1971-bol. Aztan volt szerencsem 3 honapig egyutt elni egy Kawasaki GPz550 Unitrak-kel, mert a Teikei porlasztoival kellett torodni es nalam felejtettek (ertsd nem volt love kifizetni). Nyilvan azota mas sorneggyel is volt talalkozasom, de sosem tudtam megbaratkozni a porgos termeszetukkel, a Stihl-furesz hangjukkal, a fogyasztasukkal, az ulespozicioval... Igaz, egy Kawasaki K1000P-t el tudnek viselni.
Nem az a karakteres benne, hogy rezeg. Pont olyan a jelenlegi motorom, hogy nem rezeg jobban, mint egy sornegy tenne, mert ket lenditosulyos, gumi csillapitasu kiegyensulyozo tengely van benne plusz gumiagyazasu a blokk is.
De tok feleslegesen ragozom, mert az en fulemet a 50 cent serti, maset meg a Megadeth.
Mi az a CB? (azoknak, akik az elmúlt 30 év 6-8 ismertebb gyártójától nem tudják két betűből megállapítani) És mit jelent a karakter? Azt, hogy rezeg? Mert nekem is van egy ilyen "karakteres" motorom, isteni fékkel-futóművel, de pont ezt a "karakteres" blokkot cserélném belőle egy puhán pörgő S4-re... 😀
VN800A-bol van egy szepen atnezett, jol megcsinalt darab. Haver ismerose rakta rendbe, 1.3-ert van fent hahun, asszem sotetzold. Azt en is elhoznam, ha nem lenne mar egy itthon.
Most nézem az adatlapodat... rendes motorod még nem is volt? Olyasmi, amiben kettőnél több henger van, és sorban 😃 meg kevesebb, mint negyed tonna? Csak mert egy min. 600-as S4 után tudja meg igazán az ember, mit jelent a fogalom, hogy "egyenletesen jár"
... és ha az után még mindig 800-1600 V2-t akar, akkor ő tényleg elkötelezett 😃
Amit leírtál magadról, kb. ugyanilyennek gondoltalak az eddigi írásaid alapján.
Írtam a srácnak, hogy 6 után beszélhetünk ha még akar, meghallgatom a fejleményeket. (gondolom hogy: "ha még érdekel, akkor oké 1,8 és gyere")
Egy próbát még lehet hogy beleszorítok (a nejem is erre hívta fel a figyelmem) aztán ha nem győz meg, akkor: "ha 1,6-ban jó, akkor mondom a címet hogy hova kell hoznod"😹
Az ajánlatot köszönöm -tényleg nem lakom a közelben- viszont a 7-800-as kategória egy része megvolt, mert vannak itt az ismeretségemben. (azért írtam, hogy azok még talán játékban lehetnek: VS800, VN800..a chopper verzió, a VS700 volt az első "igazi chopper" amivel mehettem a 90-es évek kb. közepén...és vihettem vele az asszonyt is)😺
Nezd, az biztos, hogy a V4 tok mas. mashogy huz, mashogy rezeg, dinamikusabb is. Lehet, hogy az tetszene. Ugyanakkor a suly ott is megvan, az sem konnyu.
Nagyon szubjektiv tortenet ez es en sem vagyok egy sablon-csopperes, mert akkor papiron mar reg masfel literes lofaszzal kene veretnem, de a falra maszok attol, hogy amit nyerek nyomatekban, azt tomeggel el is bukom. Ezert van nekem is 800-asom. Negyed mazsa alatt vagyok csurig tankolva, szuk S kanyarban tudom dobni jobbrol balra birkozas nelkul. Ha ki kell allnom fuves/kavicsos helyrol, nem lesz aranyerem. Ami ezekben a motorokban engem idegesit (pl. Intruder 800-nal) az a rovid valto, 120-nal sikitva porognek 5000 tajan, ami megfekszi a gyomrom. A VN vagy a VZ800 lancos mivolta ezt tudja negalni, ki varia a lanckerekkel es raerek szaznal dugni az otodiket.
Ha kicsit is foglalkoztat a Royal Star, egy probakort meger. Max nem gyoz meg, kezet fogtok es hazamesz.
Eselyesen nem lakunk egymashoz kepest a szomszed faluban, de ha veletlen megis ugy lenne, hogy Pecs 100km-es sugaraban tartozkodnal valamikor, szivesen talakozom veled es hozzadvagom a slusszkulcsomat egy fel orara.
Valami olyasmi.
A nagy lökettérfogatú és ráadásul dögnehéz V2 eléggé illúzióromboló volt. A rezgés, ami igazából betett nekem.
Úgy voltam vele, hogy ez a generáció (2000 után) már nem a 80-as évekbeli "ami van a raktárban, abból japán herlit csinálunk" fajta szerencsétlenség, hanem egy kimondottan már "a mi japán herlink már tényleg hasonlít, de jobb mint az eredeti" fejlesztett változat. (amiben még lehet is valami, mert régi "drótkinggel" mentem régebben, de ez ott nekem most kevés volt meggyőződéshez)
Azt beszéltük is, hogy nekem inkább kell kényelmes-kirándulós alacsony motornak, mint a chopper/cruiser életstílus képviseléséhez (az agyonkrómozott, telelámpázott, küllőzött, bőrhínáros, zászlós barokk kastélyoktól amúgy is távol tartom magam a rosszullét elkerülése végett) ezek még épp a tűréshatáron vannak, gyári állapotban.
A Royal Star mondjuk a V4 miatt rezgésileg biztos jó, külsőre (leszedve róla a pótlámpákat, meg a gusztustalan tükröket, és a bőrtáskák is.....phhh) is elmegy, de a vezethetősége még mindig kérdéses. A 800-as kategória még, amit mondtam, bár írtad hogy ott is lesznek kompromisszumok.
Az utolsó üzi tegnap jött, de most láttam.
Nos úgy tűnik, hogy az após (ahogy az atombiztos vevők) sem tartanak ki a végtelenségig. (de sajnos súlyos hiba volt engem elengedni kipróbálni azt a Kawasakit)😸
A regisztrációval még nem történik semmi, csak beengednek a szemétdombra. Ott lekorlátozol mindent, ami veled kapcsolatos. (letiltasz mindent, amit csak lehet)
Utána elkezdesz nézelődni, aztán ha olyat látsz ami érdekelhet, azt megvizsgálod közelebbről. Ha semmi sem tetszik, akkor kilépsz és kész.
Hát kb. ennyi. 😺
A GW viszont egy jó vonal, kár hogy ez messze túl van a 400 kilón....persze van belőle light alternatíva.
Nem az a karakteres benne, hogy rezeg. Pont olyan a jelenlegi motorom, hogy nem rezeg jobban, mint egy sornegy tenne, mert ket lenditosulyos, gumi csillapitasu kiegyensulyozo tengely van benne plusz gumiagyazasu a blokk is.
De tok feleslegesen ragozom, mert az en fulemet a 50 cent serti, maset meg a Megadeth.
... és ha az után még mindig 800-1600 V2-t akar, akkor ő tényleg elkötelezett 😃
Írtam a srácnak, hogy 6 után beszélhetünk ha még akar, meghallgatom a fejleményeket. (gondolom hogy: "ha még érdekel, akkor oké 1,8 és gyere")
Egy próbát még lehet hogy beleszorítok (a nejem is erre hívta fel a figyelmem) aztán ha nem győz meg, akkor: "ha 1,6-ban jó, akkor mondom a címet hogy hova kell hoznod"😹
Az ajánlatot köszönöm -tényleg nem lakom a közelben- viszont a 7-800-as kategória egy része megvolt, mert vannak itt az ismeretségemben. (azért írtam, hogy azok még talán játékban lehetnek: VS800, VN800..a chopper verzió, a VS700 volt az első "igazi chopper" amivel mehettem a 90-es évek kb. közepén...és vihettem vele az asszonyt is)😺
Nagyon szubjektiv tortenet ez es en sem vagyok egy sablon-csopperes, mert akkor papiron mar reg masfel literes lofaszzal kene veretnem, de a falra maszok attol, hogy amit nyerek nyomatekban, azt tomeggel el is bukom. Ezert van nekem is 800-asom. Negyed mazsa alatt vagyok csurig tankolva, szuk S kanyarban tudom dobni jobbrol balra birkozas nelkul. Ha ki kell allnom fuves/kavicsos helyrol, nem lesz aranyerem. Ami ezekben a motorokban engem idegesit (pl. Intruder 800-nal) az a rovid valto, 120-nal sikitva porognek 5000 tajan, ami megfekszi a gyomrom. A VN vagy a VZ800 lancos mivolta ezt tudja negalni, ki varia a lanckerekkel es raerek szaznal dugni az otodiket.
Ha kicsit is foglalkoztat a Royal Star, egy probakort meger. Max nem gyoz meg, kezet fogtok es hazamesz.
Eselyesen nem lakunk egymashoz kepest a szomszed faluban, de ha veletlen megis ugy lenne, hogy Pecs 100km-es sugaraban tartozkodnal valamikor, szivesen talakozom veled es hozzadvagom a slusszkulcsomat egy fel orara.
A nagy lökettérfogatú és ráadásul dögnehéz V2 eléggé illúzióromboló volt. A rezgés, ami igazából betett nekem.
Úgy voltam vele, hogy ez a generáció (2000 után) már nem a 80-as évekbeli "ami van a raktárban, abból japán herlit csinálunk" fajta szerencsétlenség, hanem egy kimondottan már "a mi japán herlink már tényleg hasonlít, de jobb mint az eredeti" fejlesztett változat. (amiben még lehet is valami, mert régi "drótkinggel" mentem régebben, de ez ott nekem most kevés volt meggyőződéshez)
Azt beszéltük is, hogy nekem inkább kell kényelmes-kirándulós alacsony motornak, mint a chopper/cruiser életstílus képviseléséhez (az agyonkrómozott, telelámpázott, küllőzött, bőrhínáros, zászlós barokk kastélyoktól amúgy is távol tartom magam a rosszullét elkerülése végett) ezek még épp a tűréshatáron vannak, gyári állapotban.
A Royal Star mondjuk a V4 miatt rezgésileg biztos jó, külsőre (leszedve róla a pótlámpákat, meg a gusztustalan tükröket, és a bőrtáskák is.....phhh) is elmegy, de a vezethetősége még mindig kérdéses. A 800-as kategória még, amit mondtam, bár írtad hogy ott is lesznek kompromisszumok.
Nos úgy tűnik, hogy az após (ahogy az atombiztos vevők) sem tartanak ki a végtelenségig. (de sajnos súlyos hiba volt engem elengedni kipróbálni azt a Kawasakit)😸
Utána elkezdesz nézelődni, aztán ha olyat látsz ami érdekelhet, azt megvizsgálod közelebbről. Ha semmi sem tetszik, akkor kilépsz és kész.
Hát kb. ennyi. 😺