Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet kéne ha van valami jó állapotú mert nem boldogulok ezzel a négerrel. Azt mondja nem éri meg neki másikat küldeni mert az 20 € posta költség. Ilyen csövesek lettek ezek 20 eurón szarozik? Oda kellett volna figyelni. Na mindegy. Ha nincs más veszek egy újat az biztos hogy jó lesz. Csak kicsit sokára ér ide. 😊
Fu bazzz.... Hogy elindult milyen akksi lehet benne. 😳
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02spANAbkkrts9zsTiJy676cRghLkhJoARychxB9RmHjgdXsQoYMrEmVAEXNxLDbavl&id=100007761552593
Nem tudom, baromi régen túrtam már az FZR cuccok között.
Nem ez volt az? Mert ez is tőled van.
Megnézzem? (úgy emlékszem mintha lenne) 😼
Az előbb hülyeséget írtam. A motea.com-tól a központi emelőt rendeltem...
A felújítókészletet innen:
https://www.motorrad-ersatzteile24.de
Igen 10eFt körül volt csak a futár.
Onnan valami 20 euro a futar. Csak vegszuksegben veszek toluk cuccot, de annal gyakrabban hasznalom az abraikat :D
😊
Múltkor a cmsnl től rendeltem oem cuccot hétfőn megrendeltem pénteken megjött. Lehet nekik van raktáron minden. Igaz kicsit drágább...
Van, hogy a nemet KFM-tol rendelek gyari cuccot, tobb esetben voltak gyorsabbak es kicsit olcsobbak.
FZR 750 Genesis. Szerintem amit küldött FZ 750-é. De lehet Hondán is ilyen van azt nem ismerem.
Most meg irogat, hogy inkább visszaküldi a pénzt mert többe kerül neki a posta... Hát nekem meg inkább az kell amit rendeltem.
Folyt. Vettem bele felújítót azzal raktam össze de nem bízok benne. Egyszer már cseréltem akkor Horvátországban kezdett folyni utána raktam bele ezt a bontottat most kezdett folyni. Kipucoltam belül de nem volt túl szép a belseje.
Milyen motorod van? Ez a munkahenger a képen tök úgy néz ki, mint az enyém a Hondán.
Én többször rendeltem már onnan, ami otthon az oemparts, a német megfelelőjétől. Mindig hetekbe telik mire ideér a cucc, ugyanis nincs raktárkészlet. Te megrendeled tőlük, ők meg onnan, ahol gyártják/ raktározzák. Kupplungmunkahenger felújítókészletet éppen ezért legutóbb a Motea.com-ról rendeltem. 4 nap alatt itt volt úgy, hogy közbejött a hétvége.
Mi volt a gond a munkahengerre? Nem lett volna elég a felújító?
Az OEM ilyen, en is 10-en rendeltem vizcsovet egy r1-hez, csutortokon hozta a GLS. Japanig mentek erte vagy mi a lofutty.
Március 13.án rendeltem meg most ért ide. Nem kapkodák el OEM PARTS....
eBay ról meg rendeltem egy kuplung alsó munka hengert erre a Jürgen küldött egy hasonlót. Azt mondja volt több darab a kép az csak illusztráció. Köszi kabbbe. 😡
Nem tudom, a villanyos HD-nál hogy oldották meg, hogy vibráljon - mert ugye az jó, meg tradíció, eddig ezt mondták 😅
Lehet, építettek bele kiNEMegyenlítő tengelyt 😄 olyasmit, mint a rázóasztalban van 😁
Mérnöki szempontból a sima járású motort sokkal könnyebb rázósra megcsinálni (akár még blútútról állítható is lehet 😄) mint a régi rezgő szarjaikat kisimítani.
Az is egy ólomtehén. Virago 1100 blokk egy szélesített, 300 kilós vázban, egész máshogy viselkedik a két motor.
Dragstar 1100 Classic-al mentem egyszer életemben, nekem az elég is volt. Ha ilyenre adom is a fejem egyszer az tuti hogy igazi lecsupaszított chopper lesz, nekem a krúzer fíling nem gyön be. Egy 1.4 Intruder vagy valami régi Yamaha XV, kis dragbar kormánnyal, na az úgy oké.
A Drótkinget hagyjuk, abban szó szerint táncol a blokk, ahhoz képest smooth-nak lenni olyan, mint Kisgrófóhoz képest jó zenésznek. Ugyanakkor nem zárható ki, hogy már túrkáltak a blokkban (generátor csere?) és szarul tették vissza a balanszertengelyt - én is úgy hoztam haza 260 kilométeren át, hogy zsibbadt a seggem, a kezem, mindenem, ami egy VN800-on igen tájidegen. Az egyik lendítósúly 60, a másik 180 fokkal volt elkottázva, de azóta megáll a pohár víz az ülésen.

Az XV barokk fotel, de azon lehet segíteni. A futóműve, dupla tárcsás fékje, a blokkja és a váza elégséges és felfele lóg ki a kategóriából és tök könnyű ahhoz képest. Említetted a nagyon elöl levő VN lábtartót, az ott nem téma, menet közben felállhatsz rá, pont jó helyen van, nem túl elöl, nem is túl hátul. De természetesen gusztus dolga.
A GW 4 hengeres boxer, annál megoldották hogy nem borít. 😺 (az a blokk olyan finoman jár mint egy turbina, egyik sor4 sem ért a közelébe, amiket ismerek)
Nyilván nem vártam hogy 2x800cm3= sor4 1000 vagy hasonló, csak sok yt videóban kiemelték, hogy a VN1600 mennyire elképesztően "smooth" pl. összevetették a Road Kinggel is egy közvetlen tesztben. Ahhoz képest éreztem "durva" járásúnak, na meg a 700-800-asok emlékéhez képest.
A TR- blokkjából a vezérlés "nyüszítése" volt furcsa, na meg az önindító istencsapása hajtóműve-behúzó tekercse. (egyébként az jól ment....és a tokozott lánc 😺)
Az XV1100 formája az én szememnek régen is egy "barokk fotel" volt.
Meg a boxermotor nem ugrál. Az csak oldalra borít, de nem ráz :D
Nyilván itt két bögre méretű és súlyú dugattyú ugrabugrál. Más műsor.
A súlyával nem volt gond, inkább a blokk "durvasága" (főleg gázadásra) nem tetszett. Szóval nekem ár/érték arányban nem jött be, hiába van mélyen ár alatt.
Megértem azokat is akik ezt szeretik (ülni rajta nem rossz) de én önkéntelenül az öreg GW-hoz mértem, az meg (1982-es létére) az én szempontjaim szerint sokkal jobb volt, hasonló üléspozícióval.