Rosszul látod.
Ők megvették a világ legjobb gépét (az kizárólag a GS) amit aztán magukra hangolnak. (ha szükséges, akkor a még az ökoszisztémát is magukhoz igazítják)
😂 Azok ott nagyon balfaxok. 😂 Megvették a világ legjobb motorját ami sehogy se jó nekik. A plexi kicsi, toldót rá, úgy se jó akkor másmilyet utána inkább semmit de egy kicsi mégis kell a nagyplexi mögött meg lehet sülni nyáron, a gyorsváltó nem vált visszafelé álló helyben meg pláne, a markolat fűtés egyiknek leégeti a kezét a másiknak nem fűt, a kardán ricni összerohad a gumit harmónikát feltétlenül megnézetni garanciális szervizen, magas az ülés alacsonyítót kell venni hozzá, nem mindegy milyen gumi van rajta mert hangos és búg, különben is milyen poros szar utak vannak ahol nem is lehet egy jót motorozni ezekkel... 😂
Mikor egyszer a BMW-s topicon az úri fiúk böszkélkedtek a GS-re való 100akárhány literes új alu szettekkel, meg találtam jegyezni, hogy ilyen már volt a 80-as években az öreg bácsik 125-ös MZ-jén, de akkoriban emiatt kiröhögtük őket... aztán ettől sem lettem népszerűbb 😅
A GTR-en is csak a Givi platni volt felül, mikor vettem. (lenyúlta a Belga?)
Ebben az volt a jó, hogy csak egy Givi Maxiát kellett vennem platni nélkül. (valami 23e Ft volt használtan)
Arra nem gondoltál, hogy a másik motorján is van platni és így már két (kisebb-nagyobb) doboza van hozzá? (nekem is kettő van, bár a kisebbik kínai, ez a lemásolt présszerszám vagy a gyártástechnológia miatt kissé feszül a platnin és éppen hogy illeszkedik)
Mégis úgy néznek ki, mint amiből a főtt kukoricát, meg a főtt virslit árulják a vásári büfében.
De látszik hogy drága lehetett, mert már nem tellett a harmadik alu dobozra a ruppótlan surmónak. 😸
Én megkaptam hozzá a két gyári oldaldobozát,viszont hátul egy Givi volt az enyémen,és azt már lenyúlta az olasz.A platnit viszont rajta hagyta a gépen,kíváncsi lennék mit csinál egy hátsó dobozzal tartólap nélkül.Szerencsére a kínai koppintott dobozom felment hátulra,oda nem kellett venni dobozt.
Persze,ha áram alatt kapcsol,csinál ívet egy pillanatra,de meg van adva hogy mennyi áramot tud kapcsolni,és ejteni,(AC1-AC3-4 értékek)ha megfelelő terhelésű mágneskapcsolót teszel be,azt tudnia kell bontani.Nálam a csomagológépek fűtő mágneskapcsolói a finom PID szabályzás miatt félpercenként kapcsolnak,és így is sokáig bírják.Ha állandóan megy az inverter akkor elég egy mágneskapcsoló,viszont azt nézd meg,hogy az inverter mennyi üzemidőre készült,(ED-érték!)mert vannak amik csak szakaszos üzeműek,állandó üzemet nem tudnak!
Az inverterről menne állandóan csak ha lemerülne az akku akkor kapcsolna hálózatra.Ha reggel tölteni kezd a napelem akkor visszakapcsolna inverterre.Még azt kellene megoldani,hogy maradjon az akkuban 50% és akkor már kapcsoljon le ne mikor az inverter lezár mert az már akkugyilkos lenne.
230 voltos kétmorzés,vagyis két váltóérintkezős mágneskapcsolóval megoldható,illetve kell még egy nagyáramú mágneskapcsoló,mert ha elmegy a hálózati feszültség, nem elég átkapcsolni hálózatról inverterre,az invertert is indítani kell,vagyis rá kell kapcsolni a DC-feszültséget.
A Transalpba 10w40 kell.
Nekem most épp ilyen van a GTR-ben. (évek óta ezeket használom, a Pözsóban, Hexagonban és most az FZR-ben is Mannol van) https://mannol.hu/index.php?ro...
Jó a bordó szintetikus is, de pl. nekem a GTR váltója kissé akadósabb volt tőle melegen.
De jobb ha Motult veszel...vagy Castrolt....persze a Repsol az is jó. Ne vegyél ilyen olcsó, névtelen sz&rt mint amit én használok, mert az felelőtlenség, tönkre fog menni a Hondád. 🙀
Az a fő különbség, hogy az egyik csak drága, a másik meg qrva drága. (szóval logikus hogy az első a jó választás)
Szűrő van itt is: https://www.m0moto.hu/advanced...
Olajban meg nem szoktam javasolni, mert a jó mindenkinek mást jelent. 😺
Ők megvették a világ legjobb gépét (az kizárólag a GS) amit aztán magukra hangolnak. (ha szükséges, akkor a még az ökoszisztémát is magukhoz igazítják)
Ebben az volt a jó, hogy csak egy Givi Maxiát kellett vennem platni nélkül. (valami 23e Ft volt használtan)
Arra nem gondoltál, hogy a másik motorján is van platni és így már két (kisebb-nagyobb) doboza van hozzá? (nekem is kettő van, bár a kisebbik kínai, ez a lemásolt présszerszám vagy a gyártástechnológia miatt kissé feszül a platnin és éppen hogy illeszkedik)
De látszik hogy drága lehetett, mert már nem tellett a harmadik alu dobozra a ruppótlan surmónak. 😸
Nekem most épp ilyen van a GTR-ben. (évek óta ezeket használom, a Pözsóban, Hexagonban és most az FZR-ben is Mannol van)
https://mannol.hu/index.php?ro...
Jó a bordó szintetikus is, de pl. nekem a GTR váltója kissé akadósabb volt tőle melegen.
De jobb ha Motult veszel...vagy Castrolt....persze a Repsol az is jó. Ne vegyél ilyen olcsó, névtelen sz&rt mint amit én használok, mert az felelőtlenség, tönkre fog menni a Hondád. 🙀
https://www.emag.ro/comutator-...
Szűrő van itt is:
https://www.m0moto.hu/advanced...
Olajban meg nem szoktam javasolni, mert a jó mindenkinek mást jelent. 😺