Tudom.
Arra vonatkozik, hogy nem kell rá két kiló gitt, amit utána csiszolhat egy napig. Tudna jobbat is, csak (bár nem ezt mondta) éreztem a "nem érek rá motorokkal sz&rakodni, van épp elég dolgom így is" hozzáállást.
Barátokat általában nem a műhelyekben keresek, és biztosan nem fogom kifizetni még egyszer.
Fényezésre festeni rosszabb, ill. nem is lehet. Vissza kell mattra csiszolni. Lehet, hogy a festőd ezt a minőséget tudja. Tudom, én igénytelen vagyok, de engem nem zavarna egy 30 éves motoron egy megfolyt csepp - főleg ha motorozásra tartom, nem műemléknek, vagy OT-ra.
Persze ilyenkor vissza viheted, akkor vagy belebarmol, és rosszabb lesz, vagy elkezdi elölről, tökéletesre, de ugye nyilván ingyen (gondolom, nem akarod még1x kifizetni) és akkor meg nem lesz a barátod 😁
Ez a srác az első FZR-emet festette, akkor jól sikerült. Úgy látszik túl sok idő telt el és elromlanak a dolgok.
A GW-t Róbertgida festette, az valóban szép lett.
Hát ennyiért vehettem volna egy jó pisztolyt és valóban megcsinálhattam volna én is. (még qrvarégen én festettem a motorjaimat, de úgy gondoltam, hogy ma már csinálja olyan aki tényleg ért hozzá)
Lehet hogy visszaviszem neki.😾
Egy olyat lefújni egy színre, ami előtte volt lefestve (nem ugyanitt) gyöngyház fehérre elég szépen (csak nem stimmelt az árnyalat) és sem gittelni, sem nagyon csiszolni nem kell, az szerintem 30e-ért bőven árában van. (pláne úgy, hogy 6 hónapig tartott és még hibák is vannak benne)
Színre szép, és nem néz ki rosszul, de két helyen megfolyt és ott a festékcsepp a szélén, meg elcsiszolhatta volna az idom élén a hegesztett részt. Ennyi időbe azért beleférhetett volna. (már két hónappal ezelőtt láttam hogy lefestette, de mondta hogy még elpolíroz rajta valamit, meg kijavít)
Lesz kép is.
Tegnap elhoztam a fejidomot a fényezőtől. (szeptemberben vittem oda, a múlt héten lett kész)
Az a tapasztalat az elmúlt 15-20 évben, hogy vagy baromi szuper minőségben dolgozik valaki mert tényleg jót akar csinálni, vagy csak megcsinálja valahogy és túl nagyok az elvárásaim.
Hát épp most sem az elsőnél voltam. (úgy látszik hogy vagy a 6 hónap, vagy a 30e Ft volt a szűk keresztmetszet -- esetleg mindkettő-- pedig egy szépen fényezett felületet vittem más színre átfújni)
A lapos a Béla lámpa, aztán van egy szívecskés (Andi 500) meg egy amit Robesz törött 600-asáról kaptam.
A Béláén kavicsos volt és foglalathibás a jobbos H1-es, a szívecskésen a bal oldali (NL jelzéssel az üvegen és két csavarral rögzített foncsorral billegett) nem belevaló volt.
Robeszé E jeles volt, de a balos szinte a közepén inkább sziklás volt, mint kavicsos.
Mindegy, valamennyire, de azé' ha az 1500 km-re való benya 100 ropi lesz, azt megálljuk röhögés nélkül... akkor télleg kocsival kell menni, és összedobjuk négyen 😅
A bal oldali az alapból H4, azzal minden oké. A jobbos foncsorban volt egy műanyag betét (valami fekete pasztával körbekenve és kifaragva a műanyag betét közepe, amibe semmilyen izzót sem tudtam betenni) amihez kellhetett még valami. (meg mivel a kavicsos lyukon jött be a nedvesség, az kinyírta a foncsor tükrét is)
Ezért a domború üvegesekből szétszedtem egyet, és a foncsort összeraktam a lapos H1-es üveggel. (aminél már valaki korábban összeragasztózta a lyukat a sérülésnél :)
Nekem is csak az 1ik világított mikor megvettem, de a foglalaton volt egy átalakító h4 ről h1re azt levettem és kapott h4et és ment. igaz nem szerethettek a szembejövők.
Mivel éppen ott tartok, megvan hogy kell bekötni a lámpákat. (ezek Puputól vannak, bár a jobboson foncsort cseréltem a foglalat miatt és kikozmetikáztam az üvegen a kavicshibát)
A: Belga, Német, Francia, Spanyol, Svéd
B: Svájci, Lengyel (Kispolszki lámpa)
C: Minden más hely
Mivel nekem a bal oldali H4-es, a jobbos meg H1 (tök más az üveg a kettőn és mindkettő E jeles) így beigazolódott, hogy a német gépeken csak az egyik világít folyamatosan. (elég bénán néz ki, bár tehetnék be éndzselájszt is, jól mutatna a 87-es gépben)
Arra vonatkozik, hogy nem kell rá két kiló gitt, amit utána csiszolhat egy napig. Tudna jobbat is, csak (bár nem ezt mondta) éreztem a "nem érek rá motorokkal sz&rakodni, van épp elég dolgom így is" hozzáállást.
Barátokat általában nem a műhelyekben keresek, és biztosan nem fogom kifizetni még egyszer.
Persze ilyenkor vissza viheted, akkor vagy belebarmol, és rosszabb lesz, vagy elkezdi elölről, tökéletesre, de ugye nyilván ingyen (gondolom, nem akarod még1x kifizetni) és akkor meg nem lesz a barátod 😁
A GW-t Róbertgida festette, az valóban szép lett.
Lehet hogy visszaviszem neki.😾
Lesz kép is.
Az a tapasztalat az elmúlt 15-20 évben, hogy vagy baromi szuper minőségben dolgozik valaki mert tényleg jót akar csinálni, vagy csak megcsinálja valahogy és túl nagyok az elvárásaim.
Hát épp most sem az elsőnél voltam. (úgy látszik hogy vagy a 6 hónap, vagy a 30e Ft volt a szűk keresztmetszet -- esetleg mindkettő-- pedig egy szépen fényezett felületet vittem más színre átfújni)
A Béláén kavicsos volt és foglalathibás a jobbos H1-es, a szívecskésen a bal oldali (NL jelzéssel az üvegen és két csavarral rögzített foncsorral billegett) nem belevaló volt.
Robeszé E jeles volt, de a balos szinte a közepén inkább sziklás volt, mint kavicsos.
Ezért a domború üvegesekből szétszedtem egyet, és a foncsort összeraktam a lapos H1-es üveggel. (aminél már valaki korábban összeragasztózta a lyukat a sérülésnél :)
A: Belga, Német, Francia, Spanyol, Svéd
B: Svájci, Lengyel (Kispolszki lámpa)
C: Minden más hely
Mivel nekem a bal oldali H4-es, a jobbos meg H1 (tök más az üveg a kettőn és mindkettő E jeles) így beigazolódott, hogy a német gépeken csak az egyik világít folyamatosan. (elég bénán néz ki, bár tehetnék be éndzselájszt is, jól mutatna a 87-es gépben)