Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma levettem a hátsó nyerget is, ott is hiába nyomkodtam a fékpedált, meg sem mozdult. Miután lekötöttem a fékcsövet, már lenyomható volt. (azaz a hátsó nyereg dugattyúi is be vannak állva)
A másik féknyereg. 5 évet állt nálam, Sanya pedig állítja hogy cserélt fékolajat. (de 5 évesen nem szokott ennyire sz&r lenni)
Ebben is be volt állva mind a 4 dugattyú, vissza sem tudtam nyomni őket. (még a helyén a fékkart sem lehetett behúzni, kő kemény volt)
Ez más kategória. 😁
Inkább az abs szivattyú rásegít,ahogy Ábrus mondja.Külön tudom fékezni mindkettőt,nem hatnak egymásra.
Nem.
Az abs szervo szivattyúja ráfejel, azért.
Nemrég vettél usa autót. Minek még egy? 😸
Kéne. ☺️ Ez nagyon tetszik. ☺️

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mustang/ford_mustang_fastback_5.0_ti-vct_v8_gt_automata_edelbrock_kompressor-17844459
Lehet, hogy integrál fékes fog a hátsó is ha az elsőt húzod. FZR-re is jó lenne olyan...
Tényleg olyan hangja van a kuplung miatt,de sebaj,én már megszoktam.Legfeljebb aki nem ismeri ,azt hiszi hogy kéthengeres. 😂. 😂. 😂Viszont az első Brembo fékek valami brutálisat fognak,az első fékkel nagyon finoman kell bánni.
Hát a gyertyacsere és szelephézag állítás nálam se gond,ha valaki megcsinálja. 😂. 😂. 😂
Igen,de ez még a fekvő hengeres,2004-től gyártották a döntött kereszt motorral.Először azt akartam venni,de azzal voltak bajok,új konstrukció,gyerekhibákkal.A keresztblokkos már kettős tömegű kuplunggal készült,csak a differenciál rugók az alumínium kosarat úgy 70000-kilométernél kikoptatják,csörögni kezd,cserés lesz,illetve a váltó fogaskerekeit alá tervezték,egy idő után azok is cserések.Az 1300-nál már ezeket javították,na azokat keresik is,a döntött 1200-es nem nagyon kelendő.
Igaz,most az R1250 vezeti az eladási listát. 😂
😂 Ez nem pont gyári beállítás. 😂
"mert az emberek bííííírkák"
Ez egy betonkeverő a ZX-hez képest.
http://youtu.be/QtsI2fvAQa8
http://youtu.be/er2zqlsEGZk
Keresgélek cuccokat (váltókar) hogy ezen mekkorát röhögtem 😹
https://www.xdalys.lt/en/set-f...
ehhez képest annyit adnak el belőle, mint az utána következő háromból együtt... és baromi kényelmes szelephézagot állítani, gyertyát cserélni 😁
Ez 1200 sor 4 ugye? Jó hogy nem boxert vettél az nagy zsákutca.
Na ma is mentem egy kicsit a bálnával,elmentem Vásárhelyre,ott a négysávoson oda-vissza.Ez a német egy sunyi jószág,nem kiabál,nem tol hirtelen,hanem szép csendben alulról elkezd tolni egyenletesen,a kawa az 4-5000-nél kezdett rugásszerűen tolni,és ott jött meg a hangja.Ennek 6000-nél kezd sportos hangja lenni,de még ott se az igazi.Ez szép csendben huncutkodik,a kis sunyi.Ennek nagyon egyenletes és óriási a nyomatéka,jó lesz túrázni.
még nem tudom átnézetem minden fasza legyen és utána kiderül az ára.
Szép ára van... 😨 Te mennyit kérsz érte?
Csak pakolom ide oda évek óta valakinek csak megér pár forintot és ő pakolgatja évekig.
ŐŐŐŐŐ ezt asszem eladom én is. https://www.ebay.com/itm/373691022168
Eladtam az 1000 Exup 3LH blokkját is.

Van még : többféle gyújtáselektronika, pár bowden, fék alkatrészek, két váz forgalmival, 3db hátsó rugóstag, Showa teleszkóp pár, gyári teleszkóp pár, alsó-fölső villahíd, kerekek, Brembo első fék kompletten, tárcsával (3,5mm), hátsó fékek kompletten tárcsa nélkül, kábelek, kormánykapcsolók, gyújtáskapcsoló, generátor, segédváz, idomok, Exup szervó 2 db, első-hátsó fényszóró, műszerfal, stb.
Már NINCS (csak mert hetente vagy 10-en keresnek miatta) : tükör, szélvédő plexi, irányjelző, Exup szelep, kormányszárak.
😉
Nem ugyan az a cikkszáma...