Ma levettem a hátsó nyerget is, ott is hiába nyomkodtam a fékpedált, meg sem mozdult. Miután lekötöttem a fékcsövet, már lenyomható volt. (azaz a hátsó nyereg dugattyúi is be vannak állva)
A másik féknyereg. 5 évet állt nálam, Sanya pedig állítja hogy cserélt fékolajat. (de 5 évesen nem szokott ennyire sz&r lenni)
Ebben is be volt állva mind a 4 dugattyú, vissza sem tudtam nyomni őket. (még a helyén a fékkart sem lehetett behúzni, kő kemény volt)
Tényleg olyan hangja van a kuplung miatt,de sebaj,én már megszoktam.Legfeljebb aki nem ismeri ,azt hiszi hogy kéthengeres. 😂. 😂. 😂Viszont az első Brembo fékek valami brutálisat fognak,az első fékkel nagyon finoman kell bánni.
Igen,de ez még a fekvő hengeres,2004-től gyártották a döntött kereszt motorral.Először azt akartam venni,de azzal voltak bajok,új konstrukció,gyerekhibákkal.A keresztblokkos már kettős tömegű kuplunggal készült,csak a differenciál rugók az alumínium kosarat úgy 70000-kilométernél kikoptatják,csörögni kezd,cserés lesz,illetve a váltó fogaskerekeit alá tervezték,egy idő után azok is cserések.Az 1300-nál már ezeket javították,na azokat keresik is,a döntött 1200-es nem nagyon kelendő.
Na ma is mentem egy kicsit a bálnával,elmentem Vásárhelyre,ott a négysávoson oda-vissza.Ez a német egy sunyi jószág,nem kiabál,nem tol hirtelen,hanem szép csendben alulról elkezd tolni egyenletesen,a kawa az 4-5000-nél kezdett rugásszerűen tolni,és ott jött meg a hangja.Ennek 6000-nél kezd sportos hangja lenni,de még ott se az igazi.Ez szép csendben huncutkodik,a kis sunyi.Ennek nagyon egyenletes és óriási a nyomatéka,jó lesz túrázni.
Van még : többféle gyújtáselektronika, pár bowden, fék alkatrészek, két váz forgalmival, 3db hátsó rugóstag, Showa teleszkóp pár, gyári teleszkóp pár, alsó-fölső villahíd, kerekek, Brembo első fék kompletten, tárcsával (3,5mm), hátsó fékek kompletten tárcsa nélkül, kábelek, kormánykapcsolók, gyújtáskapcsoló, generátor, segédváz, idomok, Exup szervó 2 db, első-hátsó fényszóró, műszerfal, stb.
Már NINCS (csak mert hetente vagy 10-en keresnek miatta) : tükör, szélvédő plexi, irányjelző, Exup szelep, kormányszárak.
😉
Ebben is be volt állva mind a 4 dugattyú, vissza sem tudtam nyomni őket. (még a helyén a fékkart sem lehetett behúzni, kő kemény volt)
Az abs szervo szivattyúja ráfejel, azért.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mustang/ford_mustang_fastback_5.0_ti-vct_v8_gt_automata_edelbrock_kompressor-17844459
http://youtu.be/QtsI2fvAQa8
http://youtu.be/er2zqlsEGZk
https://www.xdalys.lt/en/set-f...
Van még : többféle gyújtáselektronika, pár bowden, fék alkatrészek, két váz forgalmival, 3db hátsó rugóstag, Showa teleszkóp pár, gyári teleszkóp pár, alsó-fölső villahíd, kerekek, Brembo első fék kompletten, tárcsával (3,5mm), hátsó fékek kompletten tárcsa nélkül, kábelek, kormánykapcsolók, gyújtáskapcsoló, generátor, segédváz, idomok, Exup szervó 2 db, első-hátsó fényszóró, műszerfal, stb.
Már NINCS (csak mert hetente vagy 10-en keresnek miatta) : tükör, szélvédő plexi, irányjelző, Exup szelep, kormányszárak.
😉