Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A HD olyan kb. mint egy öntöttvas fürdőkád, nagyon sokat kell szokni. A Wing - pontosan, ahogy mondod - az alacsony súlypont miatt kezelhetőbb.
Valaha tetszett ez a vonal, össze is raktam magamnak egy hasonlót (nyilván Yamahából), de XV után lomha volt nekem, rövid szerelem volt.
Nem értem ezt a fórum motrot se.
Amikor a Goldwinggel kezdtem, nekem is beletellett némi időbe, mire megszoktam hogy hova nézzek. (mondjuk annak nagyon lent volt a súlypontja a boxer blokk és az ülés alatti tank miatt)
Továbbá mindig kell hozzájuk valamennyi mozgási energia, mert ha lassú menetben megdőlnek valamerre, akkor fusson ki merre lát! (a HD Ultra nem tudom milyen lehet, de nem hinném hogy ez kezesebb lenne mint a GW)
Amikor a Goldwinggel kezdtem, nekem is beletellett némi időbe, mire megszoktam hogy hova nézzek. (mondjuk annak nagyon lent volt a súlypontja a boxer blokk és az ülés alatti tank miatt)
Továbbá mindig kell hozzájuk valamennyi mozgási energia, mert ha lassú menetben megdőlnek valamerre, akkor fusson ki merre lát! (a HD Ultra nem tudom milyen lehet, de nem hinném hogy ez kezesebb lenne mint a GW)
410 kiló egy ilyen Electra Ultra Classic, de az önbizalom kipótolta a képességek hiányát szépen :D
Van egy másik vidi erről, az első (sport) motoros szemszögéből. (mint nehéz döggel való közlekedő, láttam ezeket már régebben)
Az első túl szűken vette a kanyart és megállt, akkor megdőlt jobbra és onnan ment is lefelé. A második meg igazolta azt a törvényt, hogy oda mész ahova nézel.
Látszik hogy visszanéz a már leboruló Harleyra, és már kanyarodik is le az útról az erdőbe.
Egyébként látszik, hogy egyikük sem tudja kezelni a rombolókat, csak utasok rajtuk.
Áhh. Azt mondja a pali, hogy kátyúba futott, aztán korrigálás közben ráment arra az apró szemű murvás foltra.
Hááát... Nem tudom, de elég fal szövegnek tűnik.
Ahogy elnézem, az elülső a kanyar ívétől pánikolt, belehúzott a fékbe, de útpadka jóformán nincs, nem tudta letenni a lábát és kiborult jobbra. A hátulsó HD-s majdnem ráfutott, pánik fék ott is, plusz jobbra tért ki, de besokallt és nem tudta megtartani a motort.
Nem sok rutinjuk lehet.
Tudoooommm :))
Na ez nem semmi,eldőltek mint a rohadt nád.De mit basztak el,nem váltottak vissza?
http://youtu.be/pUB2darr5mU
Ettől a sráctól vettem a BMW-t.
Akkor még én is ETZ 250-el gurultam, de volt egy Pesti motoros barátom akinek ilyen VFR 750 motorja volt.
Sajnos már nem él.
Egy tragikus motoros baleset áldozataként elhunyt.
A menetszél elkapta és előzés közben bedobta az előzött kamion kerekei alá, a motor még majd 1-kilométert ment ő nélküle. Azóta tudom, hogy 200-al előzés közben nem integetünk a szembe jövő motorosnak.
Az a drága ami nincs, örüljünk hogy még lehet kapni üzemanyagot Magyarországi benzinkutaknál.
Jó, de ez ITT nem egy olyan gazdag és jómódú ország mint az OTT. Itt értéktelen forinttal kell fizetni, nem a brutálisan drágább lejjel. (persze hogy sokkoló nekünk az 599Ft-os prémium gázolaj)
Már rég lehetne eurónk, ha........
Nálunk a dizel 9 lej ami kb 680 forint.
Az üzifalon beszéltük épp - tegnap simán tankoltam, OMV, semmi sor nem volt. Dízelt is tankoltak, mert épp előttem fizetett, és beszélték a kutassal, hogy a MOL-nál már nincs dízel.
A kamionosok vették 1000 liter számra, azért fogyott ki mindenütt. És hogy mé itt tankolt az összes qrva román meg bulgár? Mert németben 2,30 juró 😠 (volt pár napja, lehet, már több is)
Ránagyítva a részletekre, ezen nincs lehorzsolva a dob sarka, egyformák a csavarok, minden részlet a helyén van, semmi gányolás.
Ha az idomok és az ülés alatt is így néz ki minden, akkor ez nagyon megérné. (csak még nekem is rohadt messze van, meg itt az összes motor a garázsban)
Azért ezt néztem, mert én csak pirosban vennék ilyet. 😸
https://www.motorcyclespecs.co...
Ilyen volt a falamon képen, akkor még ETZ tulajként - másképp elérhetetlen volt ☹️ Ti még akkor kezdtétek tanulni az osztást az iskolában 😁
Max. a fesszabályzó, ha túlmelegszik a gyári helyén.
A nyűgös a VTEC, de ez még nem az, ezen fogaskerekes a vezérmű meghajtása. (ez még rohadt jó gép, ráadásul szép is)
Csak itt az FZR meg minden, szóval nem vettem meg. (egyébként megvenném)
Ha ez így megy tovább, akkor Csövinek le kell porolni a 750-est, nekünk meg venni valami kis takarékos 500-as gépet. 🙀
Tegnap este szólt az ismerősöm, hogy reggeltől délutánig durvát lépett a benzin ára. Ha kell akkor tankoljak.
Gondoltam akkor ma tankolok a pözsóba, nem sok van már benne. (78 literes a tankja)
Megyek az OMV-hez (nem voltak sokan de várni kellett) nekiállok keréknyomást ellenőrizni, közben keresi a szemem a "kifogyott" feliratokat. Közben beáll mellém egy busz, akinek int is a kutas hogy mehet is kifelé, nem tud tankolni. Kiszólok hogy "nincs gázolaj?"
Nincs semmilyen, még a prémium oszlop is üres, a másikhoz (OMV) se menjek, mert az a kút is csak benzint tud adni, azt is csak 100-ast.

F&sza! Megyek a MOL-hoz, az első oszlopokon ott a kártya hogy nem üzemel, a másikakon semmi és épp ott áll egy fehér dobozos furgon. "Na ez lesz az!
Be is állok mögé. Odaáll a furgon, kiszáll az ember, majd 10 mp múlva megy is tovább. Odagurulok, sima D nincs, prémium van csak, az meg 699Ft/L!!!!! (keserű szájízzel tankoltam 15 litert)
A kis magánkút Pl. ENVI automata kút az ALDI parkolóban: világít a piros felirat, hogy sajnos technikai hiba miatt sem a készpénzes, sem a kártyás fizetés nem működik. Épp egy kollégám hívott, mondom neki hogy nincs gázolaj, csak prémium drágán.
Erre értetlenkedik, hogy 480 a benzin meg a gázolaj, Viktor elintézte, szóval ez hülyeség. Mondom oké, ha van sima az annyi, de NINCS B&ZMEG sehol! Ne mondjam neki, épp ma akar ő is tankolni.
Itt vagyok a Tesconál (OIL! kút) megkérdezzem hogy van-e? Hát kérdezzem, de ő mindig csak az OMV-nél tankol.

Tesco parkoló, OIL! kút: kint a papír, hogy: "csak a kezelő tankolhat, kérjük várja meg"
Belépek a helyiségbe, kérdezem a csajt, hogy "gázolaj van? --Attól függ mennyi kéne. Csak személyautónyi.-- Van persze, miért ne lenne?" Mondom hogy ez nem annyira természetes, OMV-k kampók, Shellnél is csak benzin, MOL-nál is csak prémium 699-ért. Aszongya: "tudom, nincs sehol" (akkor meg? hülye liba!)
A kollégám kb. egy óra múlva hívott, hogy: "voltam az OMV-nél, de b&szki itt sincs már a Tesconál"
Itt nálunk a faluban meg (szintén OIL! kút) még volt minden, szóval telelöktem a tankot, ki tudja mikor lesz megint. Holnap megint áremelés, a prémium még feljebb megy.
Közben megkerestem, az egyik első injektoros... olcsónak tűnik, mit adnak már 750-ért manapság? Ez már egy havi fizuhoz közelít - persze nem mindenkinek, csak burkolónak, köművesnek 😅
Ennek mi is a típus hibája? Nem ennek a fajtának nyűgös a vezérmű lánca?
Jó kis nyaralás volt az is, emléxem minden percére... meg arra, hogy haza hosszú volt egy seggel, és az utolsó 50 km-en estére meg is áztam
Bassza+, tényleg el kellene már mennünk valahova.
Pedig ez nagyon szép - még szerintem is 😁 csak már használatra kicsit öreg (csak a megbízhatóság miatt) Ez porlasztós?
Azok AZ Úti Poharak. 😼
Dubrovnikba menet, Boszniában volt.