Honnan rendelted az FJ fékolajtartályához a szintnéző ablakot? A féké elég repedezettnek látszik. Próbáltam felpolírozni, de annyira kicsi a felület hogy nem lehet szépen megcsinálni.
Nyekeregni úgy emlékszem hogy a "halszem" csapágy szokott a teló alján. (de meg szoktam fújni wd40-nel a rugó alját is)
Én is, azzal, hogy tegnap ránéztem, hogy "úbaxxameg, ezt is be kéne indítani" - aztán ennyibe is maradt a projekt 😁
Most van más, fiamék Vivarójával szopok, meg a szürke BMW-n is az ABS hibát meg kéne keresni...
Nekem meg elkopott a hátsó Pirelli Sport Demon.
150/70-16. Nagyon nem mi éghajlatunkra való azt mondhatom. Nem egész 11000km-t (!) bírt, az enyhén szólva is lóf@sz. Pedig én aztán tényleg nem vagyok egy nagy gázkarhuszár...
Most volt először ilyen gumim, és utoljára.
Igen,az a háromágú himba,amin ül a rugó,meg a hátsó villa csapágyai,az úgy nyekergett nekem is,hogy a motorzajon keresztül is hallottam.Mindegyiket fel kellett újítanom.
Na megnyitottam én is a motoros szezont. 🙂 Jobb teló folyik, nyekereg a hátulja. Teló szimeringet 20ekm előtt cseréltem az nem rossz szerintem. Athena van benne. De a hátuljába mi is szokott nyekeregni? Már nem emlékszem.... Rugó himba rendszer vagy a lengővilla csapágy?
Siker fény csillogás. Most már csak egy karbi tekergetés kell és megvagyunk műszaki és irány a naplemente. Jameg fel kell próbálnom a motoros ruhám jó-e még 😂
Mint írtam krómozott és kráteres már itt-ott, hiába csiszolom.
Annyi a könnyítés, hogy a nagyobb dugattyúkhoz nem kell tömítést venni, az ETZ féknyergébe való pont ugyanaz a méret. (300Ft/db és van itthon nekem is, a Kawasakié 5000Ft/db)
Fékhibás lett a GTR, mindkét első féknyeregből szivárog a fékolaj. Kajakra meghúzva és úgy tartva, lassan a kormányig megy a fékkar. (tegnap tettem fel az új fékcsöveket és légtelenítésnél derült ki)
Tavaly mikor szétszedtem őket, látszott a dugattyúkon hogy a felület már elég kráteres/karcos de úgy voltam vele, hogy eddig nem folytak szóval maradnak még. (tavaly így voltam Erdélyben is, akkor még nem volt velük semmi gond)
Ezen a nyeregben egy nagyobb és egy kisebb dugattyú van, a nagyobbik szivárog mindkettőben.
Kell vennem 4 új dugattyút. (nem igazán örülök, bár az FZR-ben 8 db van és jóval drágábbak is)
Ebben a krómozott fajta dugattyúk vannak, az FZR-ben viszont az anyagában brutálkemény fajta dugattyúk vannak, azokkal nincs is semmi gond.
Nyekeregni úgy emlékszem hogy a "halszem" csapágy szokott a teló alján. (de meg szoktam fújni wd40-nel a rugó alját is)
http://youtu.be/6GAskbPaew8
http://youtu.be/T9rIj6EHvDw
Most van más, fiamék Vivarójával szopok, meg a szürke BMW-n is az ABS hibát meg kéne keresni...
http://youtu.be/P708VqAm008
150/70-16. Nagyon nem mi éghajlatunkra való azt mondhatom. Nem egész 11000km-t (!) bírt, az enyhén szólva is lóf@sz. Pedig én aztán tényleg nem vagyok egy nagy gázkarhuszár...
Most volt először ilyen gumim, és utoljára.
Annyi a könnyítés, hogy a nagyobb dugattyúkhoz nem kell tömítést venni, az ETZ féknyergébe való pont ugyanaz a méret. (300Ft/db és van itthon nekem is, a Kawasakié 5000Ft/db)
Tavaly mikor szétszedtem őket, látszott a dugattyúkon hogy a felület már elég kráteres/karcos de úgy voltam vele, hogy eddig nem folytak szóval maradnak még. (tavaly így voltam Erdélyben is, akkor még nem volt velük semmi gond)
Ezen a nyeregben egy nagyobb és egy kisebb dugattyú van, a nagyobbik szivárog mindkettőben.
Kell vennem 4 új dugattyút. (nem igazán örülök, bár az FZR-ben 8 db van és jóval drágábbak is)
Ebben a krómozott fajta dugattyúk vannak, az FZR-ben viszont az anyagában brutálkemény fajta dugattyúk vannak, azokkal nincs is semmi gond.