Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezért raktam karabinert az egyik kulcsra,indulás előtt leveszem,csak az lesz a motorban,a kulcsköteg meg zsebbe megy.
Honnan rendelted az FJ fékolajtartályához a szintnéző ablakot? A féké elég repedezettnek látszik. Próbáltam felpolírozni, de annyira kicsi a felület hogy nem lehet szépen megcsinálni.
Nyekeregni úgy emlékszem hogy a "halszem" csapágy szokott a teló alján. (de meg szoktam fújni wd40-nel a rugó alját is)
Nyugi,első próba volt,majd lesz olyan is.Majd a 24-en döntögetem,most aszfaltozták le,lehet rajta hajtani. 😂
Az a bazinagy kulcsköteg a rezgéstől ki fogja nyírni a zárbetétet a gyújtáskapcsolóban. (meg körülötte is lekarmol mindent)
Ha elindulunk valamerre, nem úszom meg a motorral foglalkozást én se... de az osztrákok megint buziskodnak a kötelező FFP2-vel...
Gyula, ez nem volt izgalmas... vártam valami olyat, hogy 100-nál felveszed egykerékre, 200-nál meg leteszed 😅
Én is, azzal, hogy tegnap ránéztem, hogy "úbaxxameg, ezt is be kéne indítani" - aztán ennyibe is maradt a projekt 😁
Most van más, fiamék Vivarójával szopok, meg a szürke BMW-n is az ABS hibát meg kéne keresni...
Első próba a kamerával,bízom benne hogy jó lesz.
http://youtu.be/P708VqAm008
11000 km egy sport gumival szép teljesítmény,az már kidolgozta az árát.
Nekem hátul az Avon 13e km után is még bőven jó. (az elsőben viszont már csak 1-2e km maradt)
jesszus, az elég sok. Én közepesen óvatosan is simán leírok egy nomrális gumit 5-6-7ezer alatt attól függően.
Nekem meg elkopott a hátsó Pirelli Sport Demon.
150/70-16. Nagyon nem mi éghajlatunkra való azt mondhatom. Nem egész 11000km-t (!) bírt, az enyhén szólva is lóf@sz. Pedig én aztán tényleg nem vagyok egy nagy gázkarhuszár...
Most volt először ilyen gumim, és utoljára.
Készíts róla fotót légyszíves. Az enyém is nyekereg. Akkor csak azt szedném szét ami neked is rossz. Szerintem nálam is ott lesz a gond.
Akkor szedhetem szét nem hiányzott...
Igen,az a háromágú himba,amin ül a rugó,meg a hátsó villa csapágyai,az úgy nyekergett nekem is,hogy a motorzajon keresztül is hallottam.Mindegyiket fel kellett újítanom.
Na megnyitottam én is a motoros szezont. 🙂 Jobb teló folyik, nyekereg a hátulja. Teló szimeringet 20ekm előtt cseréltem az nem rossz szerintem. Athena van benne. De a hátuljába mi is szokott nyekeregni? Már nem emlékszem.... Rugó himba rendszer vagy a lengővilla csapágy?
Nem tudom. Beraktam ezt az új fesszabot és minden fasza lett. Pedig 4 fesszabot is próbáltam nem hinném hogy mind szar volt.
Hajrá 😁 Mi volt végül a Baja?
Siker fény csillogás. Most már csak egy karbi tekergetés kell és megvagyunk műszaki és irány a naplemente. Jameg fel kell próbálnom a motoros ruhám jó-e még 😂
😁 😁 😁 😁
Mint írtam krómozott és kráteres már itt-ott, hiába csiszolom.
Annyi a könnyítés, hogy a nagyobb dugattyúkhoz nem kell tömítést venni, az ETZ féknyergébe való pont ugyanaz a méret. (300Ft/db és van itthon nekem is, a Kawasakié 5000Ft/db)
Legalább van hozzá, ennek is kell örülni... 😁 ha már a 2000-es smirgli nem segít rajta.
Fékhibás lett a GTR, mindkét első féknyeregből szivárog a fékolaj. Kajakra meghúzva és úgy tartva, lassan a kormányig megy a fékkar. (tegnap tettem fel az új fékcsöveket és légtelenítésnél derült ki)
Tavaly mikor szétszedtem őket, látszott a dugattyúkon hogy a felület már elég kráteres/karcos de úgy voltam vele, hogy eddig nem folytak szóval maradnak még. (tavaly így voltam Erdélyben is, akkor még nem volt velük semmi gond)
Ezen a nyeregben egy nagyobb és egy kisebb dugattyú van, a nagyobbik szivárog mindkettőben.
Kell vennem 4 új dugattyút. (nem igazán örülök, bár az FZR-ben 8 db van és jóval drágábbak is)
Ebben a krómozott fajta dugattyúk vannak, az FZR-ben viszont az anyagában brutálkemény fajta dugattyúk vannak, azokkal nincs is semmi gond.