Úgy nézem ez nem a "nagy" Ebay, mert nem enged bejelentkezni. Meg azt kéne még megtudni hogy ez a fordított villához is jó, vagy csak a hagyományoshoz.
Szétszedtem a féknyergeket, mert fenn a főfékhenger csavarja is rozsdás volt, mikor vettem le a fékcsöveket. Az állásban ez lett a fékolajból. (Sanya állítólag cserélt benne)
Ezért lassítottam vissza,1-foggal kisebb lánckerék van rajta elöl,de még ez sem volt elég,vissza kellett váltani.Azt viszont már most éreztem hogy a BMW-vel ilyen gond nem lesz,azt nemigen kellett vissza váltogatni.Látszik a konstrukciós különbség,a Kawa rövid löketű pörgős sportmotor,míg a BMW hosszú löketű alacsonyabb fordulatú,de nyomatékos túragép.
Amikor megvettem az FJ-t 2009 őszén, pont ez volt az egyetlen komoly baja. Akkor még csak a gyári CV membránt lehetett kapni hozzá. Még nem ismertük az Ebay-t, úgyhogy beballagtam a haverhoz a Yamaha szalonba és rákérdeztem mennyibe fájna a 4db gyári membrán :
- Egy pillanat nézem a gépen, igen itt is van, hát Vilike neked ez nem kell.
-Mé' ?!
-63500Ft.-
- Ó az még belefér.
- Darabja.
- Ja akkor nem kell.
😁
A ZX-nek van nyomatéka Gyulám, csak mint minden sportgépnek, ennek is nagyon hosszú az 1-2-es fokozata.
Amikor a hegyekben mentünk szűk kanyargós úton felfelé (pl. a Gávián) ott az FZR-ek is 1-2-ben mentek, míg én a GTR-rel 3-4-ben mentem szinte váltás nélkül. (mivel ennek rövidebb áttételű a váltója)
Az első már túlért a kanyoron,csak egy kis gázt kellett volna adni,ezeknek van nyomaték alsó fordulaton is.A Mátrában is van ilyen emelkedős hajtűkanyar,ott vissza kellett raknom a Kawát egybe,mert még annak az állatnak sincs nyomatéka lent,de utána simán felment.
Hát, ehhez azért elég elvetemültnek kell lenni: https://www.autoalkatresz.hu/m...
(ha engem felhív, egy komplett karbisort adtam volna neki 4 újszerű membránnal a töredékéért) 🙀
Ugyanezzel a módszerrel döntik be a bankokat is, amelyik nem tetszik... mint pl. most a Sbert. Meg ezért nem volt kovid elején liszt, cukor, meg WC papír 😅 az emberek bííííírkák 😠
Vidéken három napja este elkezdtek irogatni körbe az emberek, hogy nem lesz benzin, és tegnapelőttre teljesen behergelték magukat aztán ez lett a következménye. Minden vidéki ismerősöm egyszerre kezdte, ahogy körbeért futótűzként, a gyerek anyjának is küldözgették az otthoni ismerősok, azért láttam élesben is. Nagyon durva öngerjesztő folyamat volt.
"sima" Herlivel (régi Road King, Softail és Sportster) mentem, hát azok sem annyira ügyesek. Ez a 400 kilós romboló biztos hogy még nehézkesebb lehet, főleg utassal.
- Egy pillanat nézem a gépen, igen itt is van, hát Vilike neked ez nem kell.
-Mé' ?!
-63500Ft.-
- Ó az még belefér.
- Darabja.
- Ja akkor nem kell.
😁
Amikor a hegyekben mentünk szűk kanyargós úton felfelé (pl. a Gávián) ott az FZR-ek is 1-2-ben mentek, míg én a GTR-rel 3-4-ben mentem szinte váltás nélkül. (mivel ennek rövidebb áttételű a váltója)
https://www.autoalkatresz.hu/m...
(ha engem felhív, egy komplett karbisort adtam volna neki 4 újszerű membránnal a töredékéért) 🙀
http://youtu.be/mGRUHkg7Yzk