Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

basszus emlékszem vagy 4-5 éve is görögországban miussal mindig elcsodálkoztam, hogy 450 környékén tankoltunk
Nem tök mindegy mennyi lesz a benzin? Szerencsére nem 400 literes tankja van mint egy kamionnak. 😁 Különben is már esik vissza az ára... Pár éve mikor olaszba voltunk 500 ért tankoltunk, nem? Az is sok volt akkor. 😁
Majd ha melegebb lesz... tervezem... tervben volt már tavaly is, de ugye a kovid-baszkódás felülírt mindent.
Má Józsi is mondta 😁 de most el voltam havazva itt a Zünnepek alatt 😁 elkezdek nézelődni, de nyárra 3 juró lesz a benzin 😠
Én tudok nagyon finom szalonnát. 😁
Nem kellene elkezdeni szervezni a túrát? Kiszaladunk az időből... ☺️
Csinálhatnál egy kis banzájt a motoros kollégáknak.Én hamar ott lennék. 😂
A legolcsóbb.Odaégetni az is jó. 😂
Tárcsán? inkább kevés zsírt, vagy csak amit enged a hús, ha olyan 😁 vagy szalonnát is tenni a hússzeletek mellé 🤔
A tárcsa egy nagyon jó találmány, nekem is van, alig várom már, hogy jó idő legyen. Kert, haverok, tárcsa, Unicum, vörösbor...
Sziasztok.Ti milyen olajat használtok?Jön a tavasz és ha kimegyek tárcsalapon sütögetni nem tudom Vénusz jó lesz? :-)
Hentergős.
Ja, oldschool technika az öreg sárkány. De semmi szégyenkeznivalója nincsen ami azt illeti. Idén megkapja az 1000 Exup fékeit, meg a kerekeit is, egy teljes karbisor felújítás aztán pár éven belül motorblokk renováció. Fasza gép nagyon.
30Nm
Hja, a Ká 13:1-hez sűrít, az FJ meg csak 9.7-et. Ennyit bír el a léghűtés, sokkal többet nem sajnos. De szerintem így sincs ok panaszra, elég jó természetűek azok a blokkok, még az öreg XS11 nyolcszelepese is, ami az FJ alapja.
Jó koszos. Milyen nyomatékkal kell összehúzni a féknyerget?
A hátsó féknyeregben nem volt megsárgulva a fékolaj de fehér, emulzió szerűség folyt ki a dugattyú kivételekor. Az a feketés izé meg bele volt kötve ott a sarkába.
Kábé olyan lehet mint az FJ, de dinamikusabb. Az FJ is 130 paci, de csak 108 Nm, meg 5 gangos. Viszont pár kilóval könnyebb.
Igen tudom,majd megyek még vele, pár gyakorló kört.
Persze a Kawa nyomatékosabb,de kis fordulaton még gyenge,míg a Bmw már ott is tol.Persze végsebességben elmarad,de ki megy ma háromszázzal?Azt hittem vissza fogom sírni a Kawát,de ez is jól gyorsul.
Nyomaték többlet????? 🙀
Aztán ésszel Gyula, nehogy ledobjon a ló. 😁
Tegnap meghúztam kicsit pályán sárga traktort( 😂)Hát ez is jól gyorsul,pillanatok alatt 130-on volt,mint a Kawa.Papiron 130-ló,de a nyomaték többlet miatt annyira erősnek érzem mint a Kawát.Bassza meg a jó anyját,iszonyú erős ez is. 🤗
Összerakáskor a dugattyúkra és a karmantyúkra szoktam kenni egy pici szilikonsprét (csak ujjal épp körbekenem őket) úgy szépen összecsusszannak a helyükre és nagyon könnyen járnak. A féknyereg belsejébe ne menjen, ne keveredjen a fékolajjal!
A két betéttartó csap felületét kemény szilikonzsírral kenem meg. (hártyányi rétegben)
Sűrített levegővel szoktam.
Pillanatszorítóval lefogatok két dugattyút, akkor a másik kettőből az egyik egy nagy pukkanással az egyik ki fog jönni. (a tömlő végét kézzel csak rányomom a fékcső csavar helyére)
Azt visszateszem annyira, hogy épp tömítsen a vége a porvédőn (1-2mm elég) aztán kitámasztom a szemben levőhöz. (az ecset fa nyele pont akkora) Megnyomatom megint, kijön a másik dugattyú is.
Kiveszem a 4 csavart a féknyeregből, és ahogy a képen van, kettéveszem őket. Elmosom a két dugattyú nélkülit (kiveszem a karmantyúkat is, petróleum alapú folyadék ne érje őket mert megdagadnak) ha tiszták, akkor polírpapírral megdolgozom a dugattyúkat, aztán összerakom őket.
A 4 csavarból elég összefogatni kettővel a nyerget, majd levegővel kinyomatom a másik két dugattyút a fentiek szerint. (teszek egy rongyot vagy műanyag lapot a kilövendő dugattyú elé, mert nagy erővel vágódik ki, az ujjaimra is nagyon figyelek hogy hol vannak)
A 35 éves karmantyúk még teljesen jók bennük, formára, puhaságra is újszerűnek látszanak.
Hogy szedted ki a dugattyúkat?
Amikor a háznak betámasztva feszegetik vissza a dugattyút.
Úúúh. Azok a peremek ott a dugattyúház alján rendesen agyon vannak zúzva.