Nem tök mindegy mennyi lesz a benzin? Szerencsére nem 400 literes tankja van mint egy kamionnak. 😁 Különben is már esik vissza az ára... Pár éve mikor olaszba voltunk 500 ért tankoltunk, nem? Az is sok volt akkor. 😁
Tárcsán? inkább kevés zsírt, vagy csak amit enged a hús, ha olyan 😁 vagy szalonnát is tenni a hússzeletek mellé 🤔
A tárcsa egy nagyon jó találmány, nekem is van, alig várom már, hogy jó idő legyen. Kert, haverok, tárcsa, Unicum, vörösbor...
Ja, oldschool technika az öreg sárkány. De semmi szégyenkeznivalója nincsen ami azt illeti. Idén megkapja az 1000 Exup fékeit, meg a kerekeit is, egy teljes karbisor felújítás aztán pár éven belül motorblokk renováció. Fasza gép nagyon.
Hja, a Ká 13:1-hez sűrít, az FJ meg csak 9.7-et. Ennyit bír el a léghűtés, sokkal többet nem sajnos. De szerintem így sincs ok panaszra, elég jó természetűek azok a blokkok, még az öreg XS11 nyolcszelepese is, ami az FJ alapja.
A hátsó féknyeregben nem volt megsárgulva a fékolaj de fehér, emulzió szerűség folyt ki a dugattyú kivételekor. Az a feketés izé meg bele volt kötve ott a sarkába.
Persze a Kawa nyomatékosabb,de kis fordulaton még gyenge,míg a Bmw már ott is tol.Persze végsebességben elmarad,de ki megy ma háromszázzal?Azt hittem vissza fogom sírni a Kawát,de ez is jól gyorsul.
Tegnap meghúztam kicsit pályán sárga traktort( 😂)Hát ez is jól gyorsul,pillanatok alatt 130-on volt,mint a Kawa.Papiron 130-ló,de a nyomaték többlet miatt annyira erősnek érzem mint a Kawát.Bassza meg a jó anyját,iszonyú erős ez is. 🤗
Összerakáskor a dugattyúkra és a karmantyúkra szoktam kenni egy pici szilikonsprét (csak ujjal épp körbekenem őket) úgy szépen összecsusszannak a helyükre és nagyon könnyen járnak. A féknyereg belsejébe ne menjen, ne keveredjen a fékolajjal!
A két betéttartó csap felületét kemény szilikonzsírral kenem meg. (hártyányi rétegben)
Sűrített levegővel szoktam.
Pillanatszorítóval lefogatok két dugattyút, akkor a másik kettőből az egyik egy nagy pukkanással az egyik ki fog jönni. (a tömlő végét kézzel csak rányomom a fékcső csavar helyére)
Azt visszateszem annyira, hogy épp tömítsen a vége a porvédőn (1-2mm elég) aztán kitámasztom a szemben levőhöz. (az ecset fa nyele pont akkora) Megnyomatom megint, kijön a másik dugattyú is.
Kiveszem a 4 csavart a féknyeregből, és ahogy a képen van, kettéveszem őket. Elmosom a két dugattyú nélkülit (kiveszem a karmantyúkat is, petróleum alapú folyadék ne érje őket mert megdagadnak) ha tiszták, akkor polírpapírral megdolgozom a dugattyúkat, aztán összerakom őket.
A 4 csavarból elég összefogatni kettővel a nyerget, majd levegővel kinyomatom a másik két dugattyút a fentiek szerint. (teszek egy rongyot vagy műanyag lapot a kilövendő dugattyú elé, mert nagy erővel vágódik ki, az ujjaimra is nagyon figyelek hogy hol vannak)
A 35 éves karmantyúk még teljesen jók bennük, formára, puhaságra is újszerűnek látszanak.
Nem kellene elkezdeni szervezni a túrát? Kiszaladunk az időből... ☺️
A tárcsa egy nagyon jó találmány, nekem is van, alig várom már, hogy jó idő legyen. Kert, haverok, tárcsa, Unicum, vörösbor...
Hentergős.
A két betéttartó csap felületét kemény szilikonzsírral kenem meg. (hártyányi rétegben)
Pillanatszorítóval lefogatok két dugattyút, akkor a másik kettőből az egyik egy nagy pukkanással az egyik ki fog jönni. (a tömlő végét kézzel csak rányomom a fékcső csavar helyére)
Azt visszateszem annyira, hogy épp tömítsen a vége a porvédőn (1-2mm elég) aztán kitámasztom a szemben levőhöz. (az ecset fa nyele pont akkora) Megnyomatom megint, kijön a másik dugattyú is.
Kiveszem a 4 csavart a féknyeregből, és ahogy a képen van, kettéveszem őket. Elmosom a két dugattyú nélkülit (kiveszem a karmantyúkat is, petróleum alapú folyadék ne érje őket mert megdagadnak) ha tiszták, akkor polírpapírral megdolgozom a dugattyúkat, aztán összerakom őket.
A 4 csavarból elég összefogatni kettővel a nyerget, majd levegővel kinyomatom a másik két dugattyút a fentiek szerint. (teszek egy rongyot vagy műanyag lapot a kilövendő dugattyú elé, mert nagy erővel vágódik ki, az ujjaimra is nagyon figyelek hogy hol vannak)
A 35 éves karmantyúk még teljesen jók bennük, formára, puhaságra is újszerűnek látszanak.