Dehogy!
- ez türelem (mert már tavaly is sajnáltam ~120e Ft-ot kiadni egy újra, beszerelve)
- a lehetőség üzleti szemmel való meglátása (zsidó szemlélet, mert lehetőleg minden ingyen kéne)
- kockázatvállalás (mert ezt a fajtát dízelre nem szerelték a 406-on, benne volt hogy nem megy fel rá és meghirdethetem kétszer ennyiért)
- szakértelem és megfelelő eszközök rendelkezésre állása (mert simán felraktam itthon, kivéve a csöveket és a gáztöltést)
Szóval mázli, és isteni szerencse bakker. 😸
Ma voltam a klímásnál, működik.
- 20.000 Ft volt a kompresszor
- 2.230Ft volt a posta
- 104Ft volt össz. a telefonbeszélgetés a sráccal és a klímással
- 20e Ft volt a leürítés, vákuumteszt és gáztöltés
- 10e Ft volt a két klímacső 1db (6-os) rögzítőcsavarjának kitekerése, és két cső kihúzása a régi kompresszorból
- a 3 db drót (amivel felkötöttem a régi kompresszort a lökhárító alá a műhelyig) elcsípése, és a kompresszor lerakása a földre
- az új kompresszoron a csövek zárólemezének az 1db (6-os) csavarjának kihajtása
- a csövek bedugása és az 1db (6-os) csavarral való rögzítése
Mindez a szerelés kb. 2, azaz kettő percig tartott, a megfelelő imbuszkulcs (6-os) kiválasztással együtt.
Ez a nem rossz óradíj, és persze számlával nem sértegettük egymást. (bele sem gondolok hogy mi lett volna akkor, ha odamegyek a még dobozban levő kompresszorral, és az autó alján meg még fent van a motortér takaró műanyag is, hogy "akkor ez kéne feltenni ha jó rá, és beüzemelni") 🙀
A régi közepén a házon (kép) mindig volt egy olajcsepp (már így vettem) és 1,5 évente elment annyi gáz belőle, hogy dög melegben araszolásnál, néha kikapcsolt a kompresszor és dőlt be a párás meleg. Tavaly megunva a 20e/alkalom gáztöltést, mondtam a klímásnak hogy kéne tenni vele valamit. Mondta hogy felesleges, az alu tömítő felületek annyira oxidálódnak, hogy az új tömítés is ideig-óráig lesz jó, aztán jövök vissza hogy megint olajos az alja. (és ez is vagy 30e Ft lenne) 70-től mondott nevenincs kompresszorokat, Nissens vagy Delphi 85-90 körül lett volna. Én szétnéztem, Nissens volt 70e körül kintről.
Viszont nemrég láttam a 406 csoportban, hogy feltette egy srác ezt, hogy megvette, de.....olvasd el a képen.
Mivel kérdéses volt hogy a hdi-re jó-e, így utánanéztem. A keresők azt mondták hogy 406-ra (ez RHY motorkód) nem lehet feltenni, viszont láttam, hogy az ugyanilyen blokkos 306-ra, Citroen berlingóra meg írja.
A srác beárazta 25e Ft-ra, de én felhívtam a figyelmét a kockázatra, miszerint lehet hogy nem is lesz jó erre. Mondta hogy nem gond, ad egy hetet visszaküldeni, ha nem jön össze. (jeleztem hogy 1 hét alatt, szezonban a klímás fel sem veszi a telót, nem hogy még dolgozik is nekem, erre: "oké, csak azért ne hónapokig tartson")
Persze érzékeltettem, hogy ideküldi (vagy elmegyek érte, Dunaharasztiban volt, de postán jött 2300Ft-ért) ha nem jó akkor visszaviszem, + még a klímás sem ingyen rakja vissza a régit, ha ez mégsem megy fel, szóval felajánlottam egy hallatlanul nagyvonalú 20e Ft-ot, amit megértően elfogadott -. (persze itthon nó perc alatt kiderítettem, hogy egyáltalán fel kell-e hívni a klímást) de simán felment, szóval holnap kész is lesz, HA a klímacső átmérők is stimmelnek, de szemre azok is ugyanazok. (persze csak azért megy ilyen gyorsan, mert felteszem itthon, így nem neki kell sz&rakodnia vele, csak vákuumteszt, feltöltés és kész is)
Most szereled be, hisz nyakunkon a tél 😁 Mi Baja volt a réginek, és vifil egy ilyen új?
A fiam Vivarójába csak a gáz volt 22 😕 mert a szerelő egy könnyed mozdulattal szétcsavarta, útban volt neki a hűtő... biztos úgy gondolta, hogy az 1,6+munkadíj ajánlata mellé nem tétel egy klíma feltöltés 😠
Ez is otp-s dombor mc.
198-at fizettem, szóval ha lenne is, akkor is bele kellene férni. (ATM kivétre van csak 200e limit beállítva)
A nejemé van 100e-re korlátozva (társkártya) de az egy szükséges intézkedés. 😼
Nekem volt már olyan, sok éve, mikor legelőször megjelent. Az volt csak a Baja, hogy 120 felett rezonált eresztékeiben, annyra, hogy nem láttam ki a plexin 🙁 de amúgy kényelmes volt. Állítólag a későbbiek már jobbak voltak.
Foglaltam a szállást Lillán, a szálló oldalán.
Minden kitöltve (személyek, szoba, időtartam, egyszeri -20% az étteremben, üdvözlő sajttál a szobába érkezéskor) nyomok a foglalásra és fizetésre (mail jön hogy tényleg én vagyok-e az) és ott a fizetési oldal: bankkártya, átutalás, meg még valami.
Bankkártya kiválasztva (dombornyomott mesterkárd, ezzel fizetek mindenhol a világban) átirányít az otp fizető oldalára (még hazai pálya is) megadok mindent, FIZET gomb, erre: "bankkártya elutasítva, majd lefagy az oldal.
Nézem, nem vont le semmit. Megismétlem még 3x (nem nyomtam el semmit, minden jó volt) ugyanez.
Felhívom a szállót, mondom a nőcinek hogy mi a gány van, nem kell a lé? Erre: "itt nem jelent meg semmi, csak a foglalás, de nincs kifizetve, biztos nem jól töltötte ki a banki adatokat" és lekezdi magyarázni hogy mit hova kell írni.
-biztosíthatom arról, hogy Kínában már személyes jóbarátként, rizspálinkával köszöntenének bárhol, ha bemondanám a bankkártya adataimat, szóval valószínűleg nem erről lehet szó 😼
-"de itt nincs semmi arról, hogy fizetett volna!"
-talán próbáljam meg negyedszer is hölgyem?
-"ha nincs fedezet a számláján, akkor sem tud fizetni!" ( ...te ingyenélő surmó...)
-számításaim szerint pár hónapra beköltözhetnék önökhöz a számlán levő összegből, szóval ezt is kizárnám
-"hát itt az van, hogy háromszor már próbálta, de visszavonta a fizetést!"
-mit javasol, mit tegyek? 😽
-"próbálja meg még egyszer, de mindent pontosan írjon be" (...te hülye ökör..)
-oké, ígérem hogy most koncentrálok, már írom is....nos, ugyanaz: bankkártya elutasítva
-"itt nincs semmi most sem, de ha nem tudja használni a kártyáját, akkor csak utalja át simán a visszaigazoló mélben levő számlaszámra, úgy is jó"
-ez így tényleg egyszerűbb, persze csak akkor, ha kaptam volna visszaigazoló mélt...mivel ugye még nem sikerült kifizetnem 😺
-"mondom a számot, írja le" (pfff....hogy rohadna meg az ilyen hülye vendég, amelyik még a bankkártyáját sem tudja használni....) 😾
-köszönöm, intézem! 😻
És úgy is lett. 😹
Aztán rá pár percre vettem pár üveg kajatároló edényt az asszonynak az emagon, és simán kártyával fizettem.
Napi kis színes... SMS-t kaptam a postától, hogy vámfizetni valóm van
Próbálok belépni gépen, nem megy regisztrálni kell fiókot, nem enged tovább
Na, akkor lássuk telóról, megnyitva az SMS-ből - bár ezt rühellem, nagy az ujjam a telón baxkódni, meg rosszul is látom.
Megnyitom, kéri a csomagszámot (benne az SMS-ben, de azért be kell írni) 12 karakter
Valami faxom másik kód, sintén ebben az SMS-ben, 6 karakter.
Végre bent, csomagkeresés, megvan, fizetném
Simple pay, itt is regiszrálni kéne... na jó, van kártya lehetőség is
OK, bepötyögöm a 16 karakter számot, a nevet, a dátumot, a CVC-t (össz. kb. 40 karakter)
Kapom a jóváhagyó SMS-t, bepötyögöm az új kódot (ami ugye szintén az SMS-ben van, ezen a telón, de azért be kell írni)
Beírom a telekódot is, még 3 karakter
Várás... várás... Tranzakció elutasítva, azonosítási hiba, és visszabasz a legelejére, üres mezőkkel 😠
400 Ft-ról van szó...
Hát gyerekek, erre azt mondom, hogy BASSZÁK MEG A BIZTONSÁGOS ROHADT KURVA ANYJUKAT! DE ÓVSZERREL! És szájba is.
- ez türelem (mert már tavaly is sajnáltam ~120e Ft-ot kiadni egy újra, beszerelve)
- a lehetőség üzleti szemmel való meglátása (zsidó szemlélet, mert lehetőleg minden ingyen kéne)
- kockázatvállalás (mert ezt a fajtát dízelre nem szerelték a 406-on, benne volt hogy nem megy fel rá és meghirdethetem kétszer ennyiért)
- szakértelem és megfelelő eszközök rendelkezésre állása (mert simán felraktam itthon, kivéve a csöveket és a gáztöltést)
Szóval mázli, és isteni szerencse bakker. 😸
Ma voltam a klímásnál, működik.
- 20.000 Ft volt a kompresszor
- 2.230Ft volt a posta
- 104Ft volt össz. a telefonbeszélgetés a sráccal és a klímással
- 20e Ft volt a leürítés, vákuumteszt és gáztöltés
- 10e Ft volt a két klímacső 1db (6-os) rögzítőcsavarjának kitekerése, és két cső kihúzása a régi kompresszorból
- a 3 db drót (amivel felkötöttem a régi kompresszort a lökhárító alá a műhelyig) elcsípése, és a kompresszor lerakása a földre
- az új kompresszoron a csövek zárólemezének az 1db (6-os) csavarjának kihajtása
- a csövek bedugása és az 1db (6-os) csavarral való rögzítése
Mindez a szerelés kb. 2, azaz kettő percig tartott, a megfelelő imbuszkulcs (6-os) kiválasztással együtt.
Ez a nem rossz óradíj, és persze számlával nem sértegettük egymást. (bele sem gondolok hogy mi lett volna akkor, ha odamegyek a még dobozban levő kompresszorral, és az autó alján meg még fent van a motortér takaró műanyag is, hogy "akkor ez kéne feltenni ha jó rá, és beüzemelni") 🙀