Épp az a lényeg,azért három fázisú a rendszer,mert egyenirányítva teljesen sima egyenfeszültséget ad.Nem kell hozzá akksi,ennek ellenére minden söntszabályzó tartalmaz egy kimeneti pufferkondenzátort,hogy a hirtelen terhelések ne húzzák le nagyon a feszültséget,mert akkor rátölt a szabályzó,és kisssé megugrik a feszültség,persze akkuval nem,de egy 10 mikrós kondit én is tettem bele abba,amit építettem.
Söntszabályozó, igen, de a benne levő IC-nek (műverősítőnek) kell az akksi, mert akku nélkül a 3F egyenirányított jel hullámossága túl nagy és instabil a kimenet, és jellemzően felfelé téved.
A mágnesekkel kapcsolatosan viszont természetesen igazad van.
Az Fzr 600-nak söntstabilizátora van,vagyis ha eléri a 14.4Vfeszültséget a generátor kimenetén,akkor bekapcsolja a tirisztorokat és söntöli testre a fázisvezetékeket.Ha van benne akku,ha nincs,ha van terhelés,ha nincs,annak mindig tartania kell a feszültséget.Ha cserélt fesszabályzóval is kevés a feszültség,akkor én inkább gyenge delejre tippelek,lehet elgyengült már a mágnes.Öreg Simson motorjaimnál állandó volt a lendkerék csere a gyenge mágnesek miatt.
Ok. Akkor foldzarlat kereses elso lepese, hogy agyig toltod az akksit, beteszed, megmered bekotes elott, kulccsal az OFF allasban, aztan kulcs ON-ra es ujra mersz. Amelyik lepesnel esik a feszultseg, az fog nyomra vezetni.
Mert ha pl. berakod az akksit es meg bekotetlenul 13.2V-ot mutat, bekotve de meg nem bekapcsolva meg csak 12.9-et, akkor a kulcsos kapcsolo elott van a baj. Ha meg nincs szamottevo feszultsegeses bekotetlenul es OFF-on bekotve, de gyujtas raadasakor beterdel a feszultseg, akkor jon az, hogy a biztositekokat egyesevel kiveve megnezed, melyik aramkor a ludas.
Igy tudod szepen szukiteni a gyanusitottak koret.
Ha kiveszed az akksit a kepletbol?
Nem jo otlet. Az FZR allando magneses generatorral van szerelve, a fesszabalyzoja akku nelkul nem kap referenciat, igy 16-18V-ra is felszalad a feszultseg (az meg kinyirhat erzekeny dolgokat, pl. gyujtasvezerlo) Ha csak 13.8-at mersz akksi nelkul, a generatort merd meg.
A harom fazist nezd meg a blokkhoz kepest egyesevel (allo motornal), hogy rendesen el van-e szigetelve a testtol. Ha igen, merj ellenallast a fazisok kozott is, kb. egyformanak kell lennie minden kombinacioban.
Amit fentebb vazolsz annak olyan szaga van, mintha a 3-bol egy fazis hianyozna.
jár a motor töltés 12.8V ha kiveszem az aksit a képletből 13.8v jó új rossz mindenféle aksival. 4 fesszabályzóval próbálva. Bizti nem megy ki. Generátor 68-70V mind a 3 szálon.
Most 1610 THB-t fizettem a két szettért, meg egy benzincsap tömítésért. 795+655+160.
1710 lett volna csak a két szett postával (a posta 260) de 1500 THB felett ingyenes a posta így jobban jártam még egy tömítéssel 160-ért.
Nos itt van a megfelelő formátumban. ( a francba, többször is meg kell néznem hogy mit csinálok)
Maxigumi.hu
Hosszas udvarias beszélgetés (időhúzás) után a cseten ma küldtek el a halál f&szára a hátsó gumival. Az "értékesítés utáni ügyfélszolgálat" azaz Marc eddig sem volt hajlandó válaszolni, viszont a "csetbotok" mindig segítőkészek voltak.
Ez a mai termés:
Az első kettőben Imene barátnőm csekkolta a helyzetet és közli, hogy Marcot utasította a főnöke, hogy zárja le az ügyemet, mert nem tudnak tenni semmit. (azaz sz&rt küldtek de ne ugassak, ez van és kész)
Imene a drága barátnőm szívesen segítene, de mivel lezárták az ügyemet, és ő nem ehhez a részleghez tartozik, így nem tehet semmit. De ha esetleg új kérdésem lenne, akkor bizalommal forduljak hozzá. aztán szép jó napot kívánt és ki is lépett a csetből. (kib&sztak engem is)
Mivel én hetedikes koromban már Riga 12-esen tanultam motorozni és nem valami kényes nyugati csodán, így nem estem kétségbe, hanem a megértésemet fejeztem ki.
Aztán a harmadikban kifejtem, hogy a január 5-i rendelésemmel kapcsolatban a cég nem hajlandó kielégítően foglalkozni a panaszommal és több mint 17 napja bármilyen formában válaszolni, így a megoldás érdekében ha nem kapok kielégítő választ 24 órán belül, akkor kénytelen leszek tovább vinni a panaszomat az eddigi panaszkezeléssel, képekkel és dokumentumokkal az illetékes szervekhez ide: https://www.magyarefk.hu/hu/ és ide: https://ec.europa.eu/consumers... megköszönve az eddigi segítséget. (én innentől ki is szálltam)
Érdekes módon öt perccel később újra aktív lett a cset és megjelent Barka, akit nem ismerek (legyen az férfi/nő/félszerzet) majd aki elkezdett tartozni más részleghez is, és látszólag érdekelni kezdte a dolog.
Aztán nem sokkal később: Don't worry, we relaunch the after sale service. (azaz ne aggódjon, újraindítjuk az értékesítés utáni szolgáltatást)
A mágnesekkel kapcsolatosan viszont természetesen igazad van.
Mert ha pl. berakod az akksit es meg bekotetlenul 13.2V-ot mutat, bekotve de meg nem bekapcsolva meg csak 12.9-et, akkor a kulcsos kapcsolo elott van a baj. Ha meg nincs szamottevo feszultsegeses bekotetlenul es OFF-on bekotve, de gyujtas raadasakor beterdel a feszultseg, akkor jon az, hogy a biztositekokat egyesevel kiveve megnezed, melyik aramkor a ludas.
Igy tudod szepen szukiteni a gyanusitottak koret.
Nem jo otlet. Az FZR allando magneses generatorral van szerelve, a fesszabalyzoja akku nelkul nem kap referenciat, igy 16-18V-ra is felszalad a feszultseg (az meg kinyirhat erzekeny dolgokat, pl. gyujtasvezerlo) Ha csak 13.8-at mersz akksi nelkul, a generatort merd meg.
A harom fazist nezd meg a blokkhoz kepest egyesevel (allo motornal), hogy rendesen el van-e szigetelve a testtol. Ha igen, merj ellenallast a fazisok kozott is, kb. egyformanak kell lennie minden kombinacioban.
Amit fentebb vazolsz annak olyan szaga van, mintha a 3-bol egy fazis hianyozna.
Amúgy én is 12-es Rigabigával kezdtem hetedikes fejjel... 😁
1710 lett volna csak a két szett postával (a posta 260) de 1500 THB felett ingyenes a posta így jobban jártam még egy tömítéssel 160-ért.
Maxigumi.hu
Hosszas udvarias beszélgetés (időhúzás) után a cseten ma küldtek el a halál f&szára a hátsó gumival. Az "értékesítés utáni ügyfélszolgálat" azaz Marc eddig sem volt hajlandó válaszolni, viszont a "csetbotok" mindig segítőkészek voltak.
Ez a mai termés:
Az első kettőben Imene barátnőm csekkolta a helyzetet és közli, hogy Marcot utasította a főnöke, hogy zárja le az ügyemet, mert nem tudnak tenni semmit. (azaz sz&rt küldtek de ne ugassak, ez van és kész)
Imene a drága barátnőm szívesen segítene, de mivel lezárták az ügyemet, és ő nem ehhez a részleghez tartozik, így nem tehet semmit. De ha esetleg új kérdésem lenne, akkor bizalommal forduljak hozzá. aztán szép jó napot kívánt és ki is lépett a csetből. (kib&sztak engem is)
Mivel én hetedikes koromban már Riga 12-esen tanultam motorozni és nem valami kényes nyugati csodán, így nem estem kétségbe, hanem a megértésemet fejeztem ki.
Aztán a harmadikban kifejtem, hogy a január 5-i rendelésemmel kapcsolatban a cég nem hajlandó kielégítően foglalkozni a panaszommal és több mint 17 napja bármilyen formában válaszolni, így a megoldás érdekében ha nem kapok kielégítő választ 24 órán belül, akkor kénytelen leszek tovább vinni a panaszomat az eddigi panaszkezeléssel, képekkel és dokumentumokkal az illetékes szervekhez ide: https://www.magyarefk.hu/hu/ és ide: https://ec.europa.eu/consumers... megköszönve az eddigi segítséget. (én innentől ki is szálltam)
Érdekes módon öt perccel később újra aktív lett a cset és megjelent Barka, akit nem ismerek (legyen az férfi/nő/félszerzet) majd aki elkezdett tartozni más részleghez is, és látszólag érdekelni kezdte a dolog.
Aztán nem sokkal később: Don't worry, we relaunch the after sale service. (azaz ne aggódjon, újraindítjuk az értékesítés utáni szolgáltatást)
Meglátjuk hogy lesz-e belőle valami.