Nyilván nem az új/tiéd arányra gondoltam, hanem kb. 6-8 évesig valami átlagosra. (a 390-es ktm-et nyomtad itt sokáig)
1M a tiédért jó lenne, mert kb. annyiban volt neked mindenestől. (nem sz&rabbul hangzana, ha már csak 5-6 kilót érne?)
A 765S annyi,de kevesebb lo,gyengebb fek,az R 3,7 ert jobb,ott M4.32 radial fek,tobb lo,par menetprogram.
De 3,5 ert mar jon a tts660 ami aszfaltos emelt labu turista,de nem enduro.Igaz csak 80 lo,de ebben a szegmensben igen csinosra sikerult.
Ja, újban 3 milla alatt nincs normális méretű semmi.
Ott van pl. a Triple 675, az új 3,2 (alku előtt persze) a 8 éves 27 ezret futottért meg kérnek 2-t ☹️ van a hahun vagy 3 db 😁
A feketémért jó, ha kapnék 1-et - vagy inkább annyit se.
" erre idén már mindennek felbaxták az árát" Fel, de ezzel a boxeredét is.
Újabbak közül amiket én néztem (és nem lennék tőlük rosszul) azok annyira drágák, hogy ki van zárva hogy annyit adjak értük. (annyi millát nekem nem ér a motorozás)
Akkor legalább szedd rendbe egy kicsit. Kuplung generál, új plexi, markolatok... Nincs annak úgy baja csak foglalkozni kellene vele. Esetleges eladásnál is jobban mutat.
Én most raktam az enyémbe ülés fűtést. 🙂
Én kb. mostanra gondolkodtam el rajta, hogy veszek valami újat vagy pár éveset - erre idén már mindennek felbaxták az árát... Lehet, marad még a bömbi, holnap megmozgatom, mert épp rendezkedek a garázsban. Csóri azon mód van ott a helyén, mióta megjöttünk Erdélyből 😅
De ez jobb, mint az új, mert mint tudjuk: "régen minden jobb volt" 😁 Ti amúgy se égetnétek magatokat (Józsival) ebben az évezredben gyártott műanyag fosokkal... 😄
"Gyári" helyzetben ott fent az anya alatt nincs tömítés (ill. a nagyobbakban egy vékony acél lemez karika) mert ott nincs olaj. Mivel széles felületen fekszik össze, fejre állítva sem folyik, ha meg van húzva rendesen. Ahol az olajat bele töltöd, a gumi dugónál, ott szivároghat, de nekem ott se. Azt szokták áthelyezni lentebb (vagyis most már fentebb 😁 ) Láttam tyúbon, hogy a pali egy kb. 12-es anyát oda hegesztett, aztán csavar bele tömítéssel, és örökös.
Az emelő koszos volt, annyi Baja volt... aztán mikor kész lett a prés, a 15 tonna terheléskor kiderült, hogy a kézipumpa O-gyűrűje átenged, úgyhogy szükség volt egy újabb 20 Ft-os invesztálásra 😅
Az emelő nem műxik fejjel lefelé - de ha szétszeded, és a lyukba bele teszel egy 15 centis csövet, akkor fejre állítva is szív. Így jobb volt megcsinálni... először kicsit nehezen vette fel az olajat, de azóta jó. http://youtu.be/Dyrm-xcd8oU;ab_channel=DIY%26CRAFT
Jó lett. Egy ilyen présen én is gondolkozok kellene csinálni jó ha van. De nem jön ki belőle az olaj, működik rendesen? Nem ilyen helyzetre lett tervezve...
Legutolsó projekt: emelő MÉH telepről kb. 600 Ft, maradék I-gerenda (ablak áthidaló volt 20 évet) kis munka, ilyen volt - ilyen lett. festegetéssel nem szórakozok 😀 a festék többe lenne rá, mint az egész... 😂
...most, hogy mondod, látom 🙂 nekem pont ekkora fahasábok vannak, én sosem állok-emelek-dúcolok téglával... elroppan, oszt' csá... a fa sokkal biztosabb. Van tucat fakockám is, raklap eltüzelésből, az jó, mert keményfa, kb. 10 cm magas, pakolható egymásra, és bütüre áll.
Hát mi nem, én már igen - mondjuk 2008-ban, nem is pont így nézett ki...
Járművel csak Chamonix-ig lehet menni, én márc végén voltam, akkor szép napos idő volt, meg 1 méter hó 😁 Sztem ez nem kimondottan motoros célpont 😅
A 2020-as Montreaux-tervet azt sajnáltam (a tókerülőt) az egy kimondottan szép vidék. Talán jövőre... valami hasonlót, de mindenütt buziskodnak már ☹️
1M a tiédért jó lenne, mert kb. annyiban volt neked mindenestől. (nem sz&rabbul hangzana, ha már csak 5-6 kilót érne?)