Szia.Ha vennék még egy akkut és egy napelemet akkor 24 voltos lenne a rendszer.Le tudnék választani csak 12 voltot valahogy mivel az inverterem 12 voltos?
Tudod, hogy én nem szeretem az öreg lomokat, de ennek a négynek csinálnék helyet a garázsban! 😁
Ha választani kéne, talán a blédre szavaznék - jahama már megvolt...
A piros/feher es a vaz koze teve az izzot kellene legyen feny. A piros/feher a betapja a tekercsnek, a narancs vagy szurke meg a TCI-tol jovo kapcsolgatott negativ jel.
Sziasztok. Elvégeztem az izzós tesztet: nem villog vele, nem izzik fel semmi.. pedig még nagyon kicsi izzót tettem rá, kb 5-10w lehet. Probáltam vázra is érinteni , de semmi. Akkor a multiméter mégsem csalt. Hogyan tovább ? Kettő CDI-ből kettő rossz ?
Ez a Morini valami indiai lett, nem? A neve maradt olasz... a Guzzit is megvette valaki sztem - megint 😁
Amit végig "ültem" (csak állva) azok közül a Tiger 800 volt a legkényelmesebb, az nem behemót, mint a GS. A Multistrada is jó volt, de V2, kinek jó az...
Mondjuk egyik haverom pont tegnap kelt ki, hogy belebassza a dunába a vstromot ha még kijön valami hasonló azonos árban, mint az X-Cape :D :D :D miután feltettem a képeket
Mert sokan olyan buzik, hogy "nembízokarégiben", "azújcsakjólesz", "fontosagarancia", "mindigújatakartam". És hiába szarabb 4-5x-ös áron minth amaximalizálnád a nyereségedet a folyamatban, belemennek.
De pl ha lenne 3milláért T700, nekem megérne havi 25ezres törlesztőt
Ehhez képest meg el vannak ájulva az illetékes elvtársak hogy mennyi új motor talált gazdára idén, meg hogy újjászületett a magyar motorpiac meg mittudomén. Hát akkor hol itt a zzátb*szás ?
Sokat gondolkozom én is, de egyszerűen nincs épeszű ajánlat. A Guzzi V85TT kisebb, gyengébb, egyszerűen mindenben rosszabb. Vstromot említeni sem érdemes. T700 csecse lenne, de lassabb, ugyanakkora a rugóútja és 4milla. :/
Megnéztem minap (facebook Enduradam oldalamon kitettem képeket) az új Moto Morini X-Cape-et, na az 2.8-as kezdőárral egész jó deal lehet, de lehetne kicsit nagyobb plusz 21/18-as. Lesz ez a cfmoto a KTM blokkal, na az érdekes lehet, de az is 4méter fölé csúszik majd: https://i2.wp.com/onroad.hu/wp-content/uploads/2021/01/k%C3%ADnai-t%C3%BAraendur%C3%B3-onroad-1.jpg?ssl=1
Szóval fene tudja.
De ami vicc, hogy csomó motor ugyanannyiba kerül vagy drágább, mint újként. Nézz meg egy XT660z-t. Két guriga volt és azért attól is sokkot kaptunk. Most alig akad alatta használt. DRZ?? szétfingatott, mindentcserélt (mondjuk fura, hogy a demegbízható drz-knél mind 40ezer körül dugó, hajtórúd, fiszfaszom cserés volt már.
Hamis. Ezek abaszadék boxerek mindig drágák voltak. Most drágultak a közelébe az addig mogyoróért utánaddobott japán szemetek.
tíz éve egy busát megkaptál extrákkal 900 körül. Bármilyen japán nagyenduro a kilencvenes évek legejéről meg 3-400ak voltak, a nagyonextrák 5-6. A boxerek meg... Emlékszem amikor az egyik leglenézettebb, ostoba formájú RS-t vettem, akkor azok is a 7-800 magasságában mentek, a GS-ek pedig bőven mill afelett. (mondjuk ez jellemző mind a sorkettes mind a boxereknél, hogy ami gés, az mindjárt mésfélszer annyi. Faszom) Most meg hirtelen mindenért igazi pénzt kérnek :D
Amúgy a gtr is azon mód van ott a helyén, mióta megjöttünk Erdélyből....... Ja, nem.
Azzal jártam dolgozni, mikor a pözsó a kasznisnál volt. (mivel a Hexagonnak még augusztusban szétrepült a generátora --amihez akkor megrendelve-- kb. 3 hete jött meg az összes alkatrész, kb. a motor összértékében)
Ha választani kéne, talán a blédre szavaznék - jahama már megvolt...
:)
Amit végig "ültem" (csak állva) azok közül a Tiger 800 volt a legkényelmesebb, az nem behemót, mint a GS. A Multistrada is jó volt, de V2, kinek jó az...
De pl ha lenne 3milláért T700, nekem megérne havi 25ezres törlesztőt
Megnéztem minap (facebook Enduradam oldalamon kitettem képeket) az új Moto Morini X-Cape-et, na az 2.8-as kezdőárral egész jó deal lehet, de lehetne kicsit nagyobb plusz 21/18-as. Lesz ez a cfmoto a KTM blokkal, na az érdekes lehet, de az is 4méter fölé csúszik majd: https://i2.wp.com/onroad.hu/wp-content/uploads/2021/01/k%C3%ADnai-t%C3%BAraendur%C3%B3-onroad-1.jpg?ssl=1
Szóval fene tudja.
tíz éve egy busát megkaptál extrákkal 900 körül. Bármilyen japán nagyenduro a kilencvenes évek legejéről meg 3-400ak voltak, a nagyonextrák 5-6. A boxerek meg... Emlékszem amikor az egyik leglenézettebb, ostoba formájú RS-t vettem, akkor azok is a 7-800 magasságában mentek, a GS-ek pedig bőven mill afelett. (mondjuk ez jellemző mind a sorkettes mind a boxereknél, hogy ami gés, az mindjárt mésfélszer annyi. Faszom) Most meg hirtelen mindenért igazi pénzt kérnek :D
Azzal jártam dolgozni, mikor a pözsó a kasznisnál volt. (mivel a Hexagonnak még augusztusban szétrepült a generátora --amihez akkor megrendelve-- kb. 3 hete jött meg az összes alkatrész, kb. a motor összértékében)