Nem tudom hogy az hogy lehet, itt bármelyik gumishoz vittem, sehol sem jelentett gondot az elmúlt 20-25 évben.
Régebben 1000-1500Ft volt a csere centrírozással (van ahol gumiszerelő gépen, van ahol állványon egyensúlyozzák) most 3400Ft ha csak a kereket viszem. (ha ők szedik ki a motorból, akkor 5500Ft, de ilyet én sosem teszek)
Nem, elviszem gumishoz. (a belsősöket szoktam csak felrakni)
Ezekkel szerintem nem érdemes otthon birkózni. Olyan sűrűn meg nem cserélek gumit, hogy csináljak egy gumiszerelő asztalt.
Valamit csak számíthat hogy tegnap 22:35-kor ideírtam a gumitémát, mert 23:04-kor jött egy mél az első gumi nyomon követési számáról. Most néztem, hogy ma 03:47-kor elindult a cucc Lengyelországból.
Azt én is tudom (nem a boltot hibáztatom) csak egyrészt sok helyen "a kép csak illusztráció" másrészt SM14-hez nem írja, hogy kétféle van belőle.
"Kefetartó MITSUBA SM14 önindítóhoz." Továbbá ott sorakoznak a Leader blokkos Piaggiok (is) a felsorolásban. (bár az önindító meg Japán, szóval tökmindegy)
Persze nem gond, a csavaros kefét simán át lehet tenni a régi tartóba, a másikat sajnos forrasztanom kell. (csak már megint az MZ/Jawa korszakból megmaradt kreativitást igénylő szerelés, nem csak a berakom és kész)
Ma kihozta a biciklis postás néni a "ez valami Kínai csomag külföldről, vagy mi ez magának" fékcsöveimet a GTR-re meg az FZR-re.
Teljesen jónak néznek ki : )
A Maxigumis "ingyenes szállítás 72 órán belül" annyira nem jött be (szerdán rendeltem meg őket) mivel a hátsó gumira már van csomagkövetési szám (jelenleg az Spanyolországból már odaért Ausztriába) de az elsőről még semmi info sincs :/
ott találtam, ez sokkal jobb 😅 majd' 3 millió idióta megnézte, és keresett az ember vele egy csomó pénzt 😂 http://youtu.be/QOV_Js59BHY;ab_channel=Tecnolog%C3%ADaOculta
Nem még, hideg van, meg szét is kell szedni, kitakarítani, aztán mehet bele a rendes cucc. A prés-emelőbe viszont tettem 2 decit, az jó lett.
Sisak: én lehet, a kevlárt választanám. Mindegy, hogy 2 tonnánál vagy 5-nél horpad be a fejemen 😁 viszont egész nap benne lenni jobb az 50 dekásban, mint a 2 kilósban...
1968-ban még simán átmehetett a Hummer (vagy ennek a Szovjet megfelelője) a katona fején, a sisak sértetlenül megúszta.
(régen minden jobb vót) http://youtu.be/CaTwmVx75xI
Nincs megbonyolítva, a drágább cuccok eddig is így jöttek. Annyi, hogy amikor fizetsz az ebay-en, akkor a végösszeghez hozzáadódik az áfa is. A Postánál meg pár kattintás a küldött linkre, majd kifizeted onlájn amit kérnek és ennyi. (esetemben 399Ft)
Akkor komplikáltabb kicsit, ha nem hiszik el a ráírt értéket. (nagyobb vagy nehéz csomagba biztosan belenéznek, aztán rákeresnek a netem hogy annak mi az árfolyama.....van vámos a családban)
Akkor bekérik a vámosok mélben amivel vetted-kifizetted a cuccokat (pl. ebay számla) és az alapján állapítják meg a fizetendőt. (Sanya féktárcsáit is megállították, mert a kínai ráírta hogy "gift" meg egy 11$-os értéket, ahhoz meg túl nehéz volt a doboz :))
Gyereknek kinéztünk egy WC öblítő szelepet... ungarische webshop: rendelésre 2 héten belül.
Nosza, megkerestük a német céget a xxx.de webhelyen, aki gyártatja (vagy importálja, lényegtelen) ott írva: készleten, EU területére 1-3 vorking daj... és csak kicsivel olcsóbb 😅
Megvan az Ali-n is, de ott egy hónap a szállítás csájnizból.
A qrva annyukat, hogy még ezt a jó kis netes vásárlást is megbonyolították... ☹️
Usákos haverom (aki pár éve itthon lakik) mondja, hogy ő az Amazonról vesz mindent... usák áru 3 napon belül a magyar lerakatban, aztán 2-3 hét, mire levámkezelik, kiszállítják...
Én még nem vettem semmit Kínyából, mióta ez a baxakodás megy, pedig már kéne pár dolog.
Persze megeshet, nemrég rendeltem két "wax motort" egy német alkatrészboltból. https://gastrotiger.de/
Németes precizitással, két nap múlva reggel, nyomta a csengőt a futár hogy itt a cucc. Eléggé lefagytam.
Azt viszont mondhatjuk, hogy a leírásuk elég béna. Infó nem nagyon van, ráadásul ezt túra/sportnak írják, pedig baromira nem az. (persze azért utánanéztem máshol is, mielőtt megrendeltem) https://www.maxigumi.hu/motor-...
Lehet meglesz a 72 ora, ismerosomnek Angliaban DHL-lel kuldtek a szettet Belgiumbol. Szerda este megrendelte, pentek delutan vitte oket a gumishoz felrakatni.
Régebben 1000-1500Ft volt a csere centrírozással (van ahol gumiszerelő gépen, van ahol állványon egyensúlyozzák) most 3400Ft ha csak a kereket viszem. (ha ők szedik ki a motorból, akkor 5500Ft, de ilyet én sosem teszek)