Ez egy szenzor csupán, a lendkeréken van (általában) 2 db mágnes a gyújtásszögnek megfelelően eltolva.
Itt a rajz.
Az izzós műsor arra jó, hogy lásd, hogy a TCI-től jön-e az impulzus. Matematikailag kicsi az esélye, hogy ugyanaz a baja mindkét TCI-nek, de láttunk már karón varjút.
Köszönöm válaszod blackiex! Bár én multiméterrel mértem ki a trafó és a CDI közötti szakaszt. Egyiksem szakadt, de megpróbálom az izzós tesztet, bár így minek? :)) Jeladó egyébként milyen gyárilag benne ? Egy érzékelős vagy kettő érzékelős? Ebbe per pillanat ilyen van : (( https://kepkuldes.com/image/ukBVdq ))
A rajzot szívesen fogadom!
Sőt egyébként még a sztender kapcsolót is megnéztem, de az jó.
Az FRR400RR-hez van rajzom csak, ha ugyanaz a gyújtásrendszer van a kettőn, nem a jeladó lesz a ludas szerintem. Egy jeladó van mind a négy hengerre, egy fehér alapon fekete és egy fehér alapon piros vezetékkel. Ha a jeladó lenne a szar, egyik trafó se menne.
Én inkább a trafók drótjait nézném meg.
A piros alapon fehér a 12V betáp, azt gyújtáson meg tudod mérni, megkapja-e egyáltalán.
A narancs az 1+4 henger, a szürke drót a 2+3 henger triggerje (asszem, de ezt ellenőrizd). Öreg szakik trükkje TCI-s motoron (nem CDI), hogy 12V 10W-os izzót dugnak, mint egy tesztlámpát a trafó két lába közé. Ha a gyújtásvezérlő ép és indítózáskor villog az izzó, a TCI működik és hajtja a trafót.
Namost, esetedben én ezt a tesztet a trafó két lábán ÉS a TCI-n is elvégezném. Ha a trafónál nincs pislogás az izzón, de a TCI-nél igen, a drót szakadt el.
Tisztelt tagok. Új vagyok itt, köszönöm. Lett egy FZR 400, szegényke eléggé leharcolt.. Szóval, a probléma hogy a két külső hengerben nincsen szikra, a trafó rossz volt, szereztem rá egy másikat de úgysincs szikra a két külsőben.. Utána CDI-t szereztem rá, úgysincs. Én a jeladóra tippelnék, de tudnátok küldeni képet a bekötésről, vagy megmondani azokat a szineket, mely a jeladótól jön, megy a cdi-be és onnan a trafoktól.. össze vissza van blankolva, mintha probálták volna, hogy -Na hátha ez a baj. Szép napot.
Annyira nem keresek motort,csak ez itt van a városban, tudom kié és,hogy keveset használt kevés kilóméteres.Csak emiatt estem gondolkodóba.Meg tetszik is :-)
Gondoltam megnézem a bandit 1250 injektorost mennyibe kerül.Beirom a gugliba szuzuki bandit 1250 és az elsö amit feldob......bontás.Hát jó kis gép lehet
Bocs, hogy belevau, néha beolvasok ide is és csatlakozom a gondolkodásodhoz, inkább injektorost nézz, nem tudom ezt mennyiért adják, de más típusból szerintem van ennyiért injektoros is ami azért megbízhatóbb szerintem.
36000 kilóméter van benne,4 évet állt egy garázsban.Most tettek új akkut rá a karbiban cseréltek tömitéseket,olajcsere volt.Egy csajszié kb 8 éve.Gyereke lett és már nem motorozik.
Itt a rajz.
Az izzós műsor arra jó, hogy lásd, hogy a TCI-től jön-e az impulzus. Matematikailag kicsi az esélye, hogy ugyanaz a baja mindkét TCI-nek, de láttunk már karón varjút.