Simán.
A hideg olaj (+8°C alatt) nagyon megfogja a kompresszort és sokkal nagyobb áramot vesz fel induláskor. (ezzel a drága űrtáppal amit vettél, mennie kell egy kisebb hűtőnek)
A hűtők kezelési utasítása egyébként felhívja rá a figyelmet, hogy +6°C alatt lehetőleg ne üzemeltessük a készüléket.
Sziasztok.Ma bementem egy barátomhoz aki egy elektromos cikkeket forgalmazó boltban dolgozik.Bevittem az invertert az akkuval és kipróbáltam két ottani hűtőn.Lás csodát mindkettő beindult és hűtött is pár perc után.Egyik 95 wattos másik 110 wattos volt.Hazajöttem és azon gondolkodtam,hogy vajon nem az volt a baj,hogy az én hűtőm kint az 5 fokban volt tárolva hideg olaj van benne és azért nem indul el?Bent a boltban 20 fok volt és gond nélkül indultak.Bevittem a hűtőmet a kazánházba,hogy melegedjen át és holnap reggel megpróbálom beinditani az invertzerrel.
A fejidom átalakítása nekem pár órás mutatvány, a többi szinte csak csavarozás. Esetleg a fék/kuplung csövekkel lesz némi harc de szerintem az sem vészes.
Ja, mondtam már hogy szakképzett műanyaghegesztő vagyok ? Motoridom és lökhárító, vagy más egyéb műanyagos kívánságokkal keressetek bizalommal ! 😉
Na igen, a Yamaha Cycom rendszerei nagyok és botrány csúnyák voltak. Egy ilyen csomagolt motoron még csak-csak... De a pucér vasakon kifejezetten bután mutat. Nem is tartott sokáig a lendület. :)
Van 1-2 tartalék FJ fejidomom. Az egyiket átalakítom úgy hogy elférjen fölötte az FZR600 kormánya. Pont ugyanaz minden mérete, az FZR fölső villahíd simán rácuppan az FJ telószárra. Van hozzá fék-kuplungkarom, irányjelzőm, mindenem. Sima ügy. Valami ilyesmi lesz belőle, csak gyári színben, meg persze gyári fényszóró, légbeömlő, ülés stb.
A mostani LCD-kre meg prüszköltök, hogy milyen gagyi, nem az a két nagy kerek mechanikus óra van, mint a régi szép időkben... 😁
Egyébként szerintem is cigány a mai Nintendóra hajazó műszerfal mind.
Detto.
Bár ez az XJ650Turbo sem tetszett soha. Olyan amorf, a nagy kerekeivel meg ezzel a bazi nagy fejidommal. Láttam már párszor élőben, még ültem is rajta egyszer. Kényelmes nagyon, de ormótlan. Viszont van például a tesója, az XZ550. Na annak a fejidoma nagyon el lett találva, csak egy kicsit jobban meg kellett volna dönteniük előre. Meg lejjeb tenni 8-10 centit, mert ilyen magasan az is bután mutat.
A hideg olaj (+8°C alatt) nagyon megfogja a kompresszort és sokkal nagyobb áramot vesz fel induláskor. (ezzel a drága űrtáppal amit vettél, mennie kell egy kisebb hűtőnek)
A hűtők kezelési utasítása egyébként felhívja rá a figyelmet, hogy +6°C alatt lehetőleg ne üzemeltessük a készüléket.
Ja, mondtam már hogy szakképzett műanyaghegesztő vagyok ? Motoridom és lökhárító, vagy más egyéb műanyagos kívánságokkal keressetek bizalommal ! 😉
Egyébként szerintem is cigány a mai Nintendóra hajazó műszerfal mind.
Bár ez az XJ650Turbo sem tetszett soha. Olyan amorf, a nagy kerekeivel meg ezzel a bazi nagy fejidommal. Láttam már párszor élőben, még ültem is rajta egyszer. Kényelmes nagyon, de ormótlan. Viszont van például a tesója, az XZ550. Na annak a fejidoma nagyon el lett találva, csak egy kicsit jobban meg kellett volna dönteniük előre. Meg lejjeb tenni 8-10 centit, mert ilyen magasan az is bután mutat.
https://www.gumtree.com.au/s-a...