Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hátha siker lesz végre holnap.Én csak tavasztól őszig használnám a sört hűteni.Ősztől tavaszig bort iszunk :-)
Simán.
A hideg olaj (+8°C alatt) nagyon megfogja a kompresszort és sokkal nagyobb áramot vesz fel induláskor. (ezzel a drága űrtáppal amit vettél, mennie kell egy kisebb hűtőnek)
A hűtők kezelési utasítása egyébként felhívja rá a figyelmet, hogy +6°C alatt lehetőleg ne üzemeltessük a készüléket.
Ezzel próbáltam ki.
Sziasztok.Ma bementem egy barátomhoz aki egy elektromos cikkeket forgalmazó boltban dolgozik.Bevittem az invertert az akkuval és kipróbáltam két ottani hűtőn.Lás csodát mindkettő beindult és hűtött is pár perc után.Egyik 95 wattos másik 110 wattos volt.Hazajöttem és azon gondolkodtam,hogy vajon nem az volt a baj,hogy az én hűtőm kint az 5 fokban volt tárolva hideg olaj van benne és azért nem indul el?Bent a boltban 20 fok volt és gond nélkül indultak.Bevittem a hűtőmet a kazánházba,hogy melegedjen át és holnap reggel megpróbálom beinditani az invertzerrel.
Ez itt egy 300-as Beta krosszgép hátsó sárvédője. Természetesn hanyatt bszta vele magát a srác. 😁
Még nem mondtad de jó tudni hasznos dolog. 😊
A fejidom átalakítása nekem pár órás mutatvány, a többi szinte csak csavarozás. Esetleg a fék/kuplung csövekkel lesz némi harc de szerintem az sem vészes.

Ja, mondtam már hogy szakképzett műanyaghegesztő vagyok ? Motoridom és lökhárító, vagy más egyéb műanyagos kívánságokkal keressetek bizalommal ! 😉
Azért csináltad csak ennyit belőle mert már akkor érezték hogy ronda 😂
Begyűjteném csak kicsit borsos az ára. 😊
Na, mindjárt kibújt belőled a gyűjtő. 😄
A Cycom-os Maxim és Virago is csak 82-ben volt kapható :)
Én azt olvasom, hogy ebből a tucatáruból összesen 2000 db készült..... 😂
Na igen, a Yamaha Cycom rendszerei nagyok és botrány csúnyák voltak. Egy ilyen csomagolt motoron még csak-csak... De a pucér vasakon kifejezetten bután mutat. Nem is tartott sokáig a lendület. :)
Ezek az öreg lomok is tucat áruk voltak 40 éve 😁 Azóta csak elfogytak, nem megszépültek! 😅
Én inkább azt a szép hullámos hajút kérném.
Ez így nagyon jól néz ki csak sok meló lesz megcsinálni szerintem....
Persze mert mindig az a különleges és szép ami ritka nem tucatáru. 😁
Van 1-2 tartalék FJ fejidomom. Az egyiket átalakítom úgy hogy elférjen fölötte az FZR600 kormánya. Pont ugyanaz minden mérete, az FZR fölső villahíd simán rácuppan az FJ telószárra. Van hozzá fék-kuplungkarom, irányjelzőm, mindenem. Sima ügy. Valami ilyesmi lesz belőle, csak gyári színben, meg persze gyári fényszóró, légbeömlő, ülés stb.
A mostani LCD-kre meg prüszköltök, hogy milyen gagyi, nem az a két nagy kerek mechanikus óra van, mint a régi szép időkben... 😁
Egyébként szerintem is cigány a mai Nintendóra hajazó műszerfal mind.
Ez az xj 750 d valami prototípus volt befecskendezős, lcd műszerfal 82-ben nem semmi....
Detto.
Bár ez az XJ650Turbo sem tetszett soha. Olyan amorf, a nagy kerekeivel meg ezzel a bazi nagy fejidommal. Láttam már párszor élőben, még ültem is rajta egyszer. Kényelmes nagyon, de ormótlan. Viszont van például a tesója, az XZ550. Na annak a fejidoma nagyon el lett találva, csak egy kicsit jobban meg kellett volna dönteniük előre. Meg lejjeb tenni 8-10 centit, mert ilyen magasan az is bután mutat.
Hát, kinek a pap... Én spec rá se tudok nézni szinte semmire mostanában, minden mintha olcsó, fröccsöntött tajvani Transformers játék lenne. :D
70-es évek végi japó formaterv, mint a korai Toyota. Vizuális környezet szennyezés, bezúzni mindet! 😁
Ez de szép gép kéne

https://www.gumtree.com.au/s-a...