Oké, de szerencsére én nem vagyok gazdag köcsög törpe.
Természetesen tudom hogy támaszon jóval magasabb mint összeülve.
Egyébként a kollégám GS1150-esén ültem, arról épp leért a lábam, de egy nagy böhöm disznónak éreztem magam előtt a gépet. (nem akarok ekkorát)
Meg az a traktorblokk sem igazán vonz. ( a K blokk viszont oké, de azok is nagy, nehéz dögök)
Azon már rég túlléptem hogy hogy néz ki egy motor 2021-ben, azaz (számomra) normális kinézetű motort már nem gyártanak régóta.
A sok digitális lóf&sz (kivéve abs) meg nekem nem kell rá.
Szerintem itt túltolták a robotosítást. Az elődje sokkal vállalhatóbban nézett ki, egyedül a gyári doboz a klafa.
De akkor már ilyen semmirenemjóban tényleg a z1000sx ami most olyan.
Olyat vegyél amit szeretnél, ezért mondtam hogy "szükségből" megint csak szükségmegoldás lesz. (én sem tudom hogy mit vennék, bár néha van pár ötletem, amit utána persze elvetek megint hogy mégsem kell)
Hát, olyan mint a többi :))
Ahogy mondtam is, csak akkor vedd meg, ha tényleg ilyet akarsz.
Ha csak azért mert "hát de itt van Károlyban" úgy meggondolandó, nehogy Helgának megint magyarázkodni kelljen 1-2 év múlva hogy "hát azért kéne másik, mert....." (mivel valójában túraendurót szeretnél)
Minden téren nagyobb - nehezebb - sokkal erősebb -"nehezebben kezelhető" mint a Transalp, na meg karburátoros, amitől a nem műszaki hozzáállású rájdernek divatos lett félni. Ha mégis ilyesmi kellene (tudom, ilyen nincs Károlyban) akkor ezekről beszéltem:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsf_1250_s_bandit/suzuki_gsf_1250_s_bandit-17342425
A modern gépek közül, amiktől szinte kivétel nélkül rosszul vagyok (talán még a Z1000SX kivétel) erre mondanám azt, hogy tényleg tetszik és érdekelne. (bár 750-esben 110-120Le-vel is elég lenne, elektronikus kacatok nélkül)
De ez a vételár eléggé elveszi tőle a kedvem.
http://youtu.be/KOparwfLFbU