Sokat mentem mozdonyon, télleg izgalmas. Főleg, ha szar a pálya, 60-nál dobál ide-oda, ülsz ott fent elöl, és nem hiszed el, hogy fent tud maradni azon a két vékony csíkon 😂
Ez a tyúbon már egy úri pálya...
M es rugó teló csere elöl. reggel 8 óta szopóka. gólyaláb befogó csavar mind a 2 oldalon leszakadt fejet adott. a másodiknál az összes fúrószár behalt. a genya kollégák elvitték a raktárból kobaltos készletet csak 4est hagytak itt de az mint kés a vajon úgy ment át a csavaron. Holnap folyt köv megyek veszek pár fúrószárat.
Szállás nekem mind1, megyek, ahova mondjátok, ár is mind1. Ha van medence, kiülő, grillterasz, stb. az jó, ha szauna-gőz, az még jobb, ha thai masszírozós csajok, az meg a legjobb 😁 - de ne fiúból átoperált legyen 😂
Hát ez az.
Jó így utazni a 98Le-s túragéppel, egyenletes nyomatékkal mindenhol, hosszú távon tényleg f&sza. Viszont néha hiányzik a 'kifordulok és ráhasalva a tankra, szinte álló helyzetből mindent rátenni a hátsó kerékre 1-2-3-ban ami csak van 10-11e-ig" (és közben érezni hogy 7-8e-től még így is elemelkedik az eleje és nagyon kell kapaszkodni.
Az ezres FZR és kortársai (jó állapotban) ezt bőven tudják, nem kell nekem újszerű ZX10R/GSXR/R1/Hayabusa szintű hiperfegyver 180-200Le-vel. (az már utcára szerintem veszélyesen sok, meg nem is tudnám biztonságosan kezelni, ha tényleg durván bánnák velük)
A 600-asok is jól mennek, de szinte mindegyiknél éreztem hogy 9-10e-ig szinte semmi erő (ott hiányzik a "kapaszkoooodj!" érzés) csak gyorsul, 200-felet meg már elhervad a lendület, ahol az ezres még ugyanúgy gyorsul tovább 250-ig.
Kanyarogva gyorsan menni viszont a 600-asokkal sokkal inkább tudtam, nem kellett annyira félni a súlyától. (meg egy hirtelen mozdulattal váratlan gázkitöréstől)
Tegnap azzal mentem haza (bent a cégnél tárolom). Ma is azzal tervezek hazamenni. A karbi beállítás nagyon jónak tűnik, kifejezetten agresszív lett 😁
Az 5-ös főúton mentem haza és Alsónémedin is keresztül kell menni. A település kivezetője olyan, hogy a tábláját elhagyva van még vagy 500m ahol 60-as korlátozás van, viszont a táblától kb 3-4km egyenes és jó út van. Ment előttem egy autó 60-65el. Én 2.ban gurultam mögötte és ő pár 100 méter múlva lekanyarodott egy mellékútra. Nem kellett lassítanom és egyből odatéptem neki. Viszont nem ültem igazán stabilan és a kormányba sem kapaszkodtam eléggé. Egyszer csak azt érzem, h csúszok hátra az ülésen. Lepillantottam a ford. mérőre ami kb 8000nél járt. Eszembe jutott Józsi múltkori hozzászólása amiben hiányolta azt az érzést 7000 fölött. Hááát a fülemig ért a szám 😄
Azt mondtad szóljunk ha megvan az időpont neked bármikor jó augusztusban. Most lett meg az időpont ami megfelelő mindenkinek. Utiterv még nincs majd indulás előtt megbeszéljük gondolom te ábrussal mész én meg fábival pályán aztán ott találkozunk vagy a határon.
3000-4000 közt megtorpan,utána viszont kilő mint a golyó,nem tudom hogy esetleg a fojtószelep jeladó hibája,vagy csak a szoftver fogja vissza egy kicsit.
Nehéz, de a blokk is vissza van fojtva 125-ről 98Le-re, és ezt lehet érezni igazán. (alacsonyabb vez.tengelyek, kisebb karburátor és szívócsonk)
Így lent nagyon nyomatékos (oké, túrázni az kell, arra csinálták) viszont tök egyenletesen forog el 10,5e-ig, nincs meg benne hogy a fordulat emelkedésével jön elő az állat egyre jobban. (ez pl. 7e felett már nem szívesen forog, hallani a hangján hogy "sz&rul jár" és erőlködik)
Fórumon sokan írták, hogy áttették bele a GPZ1000RX cuccait (nekem is itt vannak a szekrényben) de némi próbamenet után tették is vissza az eredetit. (így már baromira ment, simán tudott 240-et, de alacsony fordulaton meg elment a nyomaték ami eddig ott volt)
Kanyargósabb hegyi utakon hiányzott az erő és a nyugalom, sokat kellett váltogatni és fordulaton tartani. (ezért én bele sem tettem őket)
Nyilván azt amit az FZR tud, azt ez a súlya és a vitorla miatt sem tudná. Ráadásul a blokk is "hegyesebb" bennük mint ez.
Mondjuk ez szpídkingnek már a felépítése miatt sem lenne jó (200-nál már nagyon nem mindegy merről fúj a szél) és a futómű is messze áll ettől. (viszont 180-ig azért gyorsulhatna sokkal durvábban (napszemcsis)
Ez a tyúbon már egy úri pálya...