Ellenőriztem a szénkeféket, gyári méret 10,5mm. 90e km után ez most 8,6mm, a cserehatár 4,5mm.
Ez a generátor felépítésre szinte ugyanolyan mint az FZR-é, Nippon Denso ez is. Az FZR-nél 100e km-nél írja elő az ellenőrzést, itt ez nincs megadva.
A karburátor szétszedéssel (levenni meg visszarakni ezen ez egy komoly küldetés) és a szelephézag állítással csak magamat szívattam, jó volt minden. Ezen 10e-ként kell szelephézagot nézni -csavaros, villás himbás- de eddig nem volt értelme eltekergetni, mert a nagy pozicionálgatással kb. ugyanoda állítottam vissza, ahol voltak. (mérges)
A karburátorban egy minimális por volt a poharak legalján, inkább folt mint lerakódás. Minden más cucca újszerű.
A féknyergek viszont eléggé tele voltak retekkel, nehezen is mozogtak. (bár ez a hosszú kovid állás miatt is lehet)
A porvédő gyűrűket ugyan vissza lehetett tenni, de rájuk férne már csere. (az egyiket kicsit kigyűrte)
A fékolaj színe ugyan jó volt (3 éves) viszont a kuplungé ronda fekete volt. (pedig együtt szoktam cserélni őket 2-3 évente)
Még az első sárvédő rögzítését kell megerősítenem (kicsit mozog) meg a szöghajtásban kell olajat cserélnem. Meg persze felöltöztetni és hozzá sem nyúlok egy darabig. (a robogóval is foglalkoznom kéne)
Nem a sponzor írta elő. A szaracén gyerek mondta tavaly hogy a pöcsarcú kereste meg és mondta mi lenne ha térdelnének forma1 verseny előtt. És tüntikézzenek a kirekesztés ellen.
Tasi bácsit mindig kikezdik hogy miért a földön szerelnek. Hát nem egyértelmű, hogy azért, mert onnan nem esik lejjebb semmi? (kezeit széttáró, hentergős)
Az első vezérműlánc cserének is lassan eljön az ideje.......eccer valamikor. (kicsit már mozog a fogakon)
5e km van a gyertyákban. A négyes henger (jobb szélső) mintha kicsit sokat kapna. (állát vakaró)
Na ezért nem veszek új ruhát, meg 15 évnél fiatalabb motort. Még a végén kezdőnek néznek, aztán elesek. (hentergős)
Tegnapelőtt is megyek egy jól belátható, sokadrendű mellékúton, kényelmes 140-160 körüli túratempóban. Erre két büdösbogár páncélos maki 90-100-zal tökölődik a sáv közepén, valami tiritarka sportgéppel. Nem csoda hogy ennyi baleset van. (hentergős)
Én a megyei közlekésrendészeti főosztályvezető alezredessel beszélgettem most délelőtt. Amúgy FJ-vel nyomja ő is. Ugyanezt mondta, katasztrófális a helyzet. Rengeteg ember ül (új vagy újszerű) motorra, de teljesen rutintalanul közlekednek, úgy hogy közben fogalmuk sincs magáról a motorozásról. Az új ruha, új motor, új kiegészítők tömkelege, telefontartó, navi, doboz, táska, biszbasz-csillagszóró megvan, csak a lényeg hiányzik.
https://www.duol.hu/orszag-vil...
Ez a generátor felépítésre szinte ugyanolyan mint az FZR-é, Nippon Denso ez is. Az FZR-nél 100e km-nél írja elő az ellenőrzést, itt ez nincs megadva.
A karburátor szétszedéssel (levenni meg visszarakni ezen ez egy komoly küldetés) és a szelephézag állítással csak magamat szívattam, jó volt minden. Ezen 10e-ként kell szelephézagot nézni -csavaros, villás himbás- de eddig nem volt értelme eltekergetni, mert a nagy pozicionálgatással kb. ugyanoda állítottam vissza, ahol voltak. (mérges)
A karburátorban egy minimális por volt a poharak legalján, inkább folt mint lerakódás. Minden más cucca újszerű.
A féknyergek viszont eléggé tele voltak retekkel, nehezen is mozogtak. (bár ez a hosszú kovid állás miatt is lehet)
A porvédő gyűrűket ugyan vissza lehetett tenni, de rájuk férne már csere. (az egyiket kicsit kigyűrte)
A fékolaj színe ugyan jó volt (3 éves) viszont a kuplungé ronda fekete volt. (pedig együtt szoktam cserélni őket 2-3 évente)
Még az első sárvédő rögzítését kell megerősítenem (kicsit mozog) meg a szöghajtásban kell olajat cserélnem. Meg persze felöltöztetni és hozzá sem nyúlok egy darabig. (a robogóval is foglalkoznom kéne)
Ha a szponzor épp ezt a viseletet írta elő, akkor ezt kell hordani. (kezeit széttáró)
https://www.vadhajtasok.hu/202...
Az első vezérműlánc cserének is lassan eljön az ideje.......eccer valamikor. (kicsit már mozog a fogakon)
5e km van a gyertyákban. A négyes henger (jobb szélső) mintha kicsit sokat kapna. (állát vakaró)
Tegnapelőtt is megyek egy jól belátható, sokadrendű mellékúton, kényelmes 140-160 körüli túratempóban. Erre két büdösbogár páncélos maki 90-100-zal tökölődik a sáv közepén, valami tiritarka sportgéppel. Nem csoda hogy ennyi baleset van. (hentergős)