Ez nagyon szép,hogy fejlesztik a studiódat,de ezzel tudod mi lesz?Ez már akkora studió,lesz,hogy egyedül nem leszel elég hozzá,gondolom majd külön gondnoki stábot hoznak létre,meg örséget.Kérdés te majd milyen pozíciót kapsz,csapatfőnök leszel,vagy csak egy melós a sok közül?
OFF
Tegnap a Zasszony kapott házi füstölt szalonnát... eszembe is jutottak a régi főzések, mert ez már majdnem olyan finom, mint amit te szoktál hozni 😀
Hát az én vigyorgásomat kissé elrontja, hogy valszeg ez is a szokásos forgatókönyv lesz... 😕
"magyar befektetők fejlesztésével megvalósuló beruházás" ez annyit jelent, hogy egy-egy NER lovag betesz 100-100 Ft-ot, a fennmaradó részt, az alig 39 999 999 800 Ft-ot megkapják állami támogatásként. Ez az én pénzem ugyan, lexarom, hogy lenyúlják, de aztán legalább ne verjék a mellüket, hogy évi 200 milliárdot kaszálnak a "brilliáns üzleti érzékükkel"
Itt a faluban a gumis a centrírozást nem csinálja meg, mert nincs motorhoz cucca. A városban viszont mindegyik kérés nélkül megcsinálja, van aki a gépen, van aki meg motorkerék állványon, mondani sem kell. (még az 50-es robogóét is)
Szerelni mindenütt tudnak, centrírozni viszont szinte sehol... igaz, én tavasszal vittem, 1 hét várólista volt, azt mondta a madár, a gép tudja, de át kell szerelni a tüskét, amire a kereket felhúzza, és erre neki nincs ideje, sorban állnak az autó kerekek... de szerinte a motorgumit nem is kell 😁
Én mindig féltettem a felni peremét simán pajszerrel feszegetni, így ezeket a széles úthengereket gumishoz szoktam vinni. (a keskenyebb küllőst azt megcsinálom)
Gumiszerelő padot meg nem csinálok azért, mert pár évente gumit kell cserélni. (itt nálunk mindegyik gumiszerviz csinál motorgumit már nagyon régóta)
Már csak valahogy fel kellene pattintani. Neki álltam de a régi gumit nem tudom leválasztani a felniről inkább elviszem valahova csak nem mindenhol tudnak motor gumit szereni....
https://www.facebook.com/29970...
Ezt a "sz&r a mai benzin" dolgot már évek óta hallom, de nem értem én ezt. (bár nem vagyok motorszerelő, atomot sem hasítok..... bár levegőt azt szoktam bontani) (nevető)
Leraktam a gtr-t még tavaly, azzal a benzinnel (tavaly egyszer fordultam vele egy 30km-es kört itt a környéken hogy mozogjon kicsit, amúgy a kovid miatt sztenderen van egy ideje) amit még tavaly előtt tankoltam. Most tavasszal ráültem, beindítottam és elmentem vele fagyizni. (a tank alján maradt egy kevés, mert a kőműves 50-es motorjába ebből szívogattam le, mikor csináltam neki ősszel....az is ment vele)
A Hexagont (4T, 180cm3) beállítom minden évben a garázsba november elején, és április körül hozom ki először. Szó szerint SEMMIT sem csinálok vele (néha már szégyellem is magam) csak eltelik közben 6-7 hónap, aztán ráülök, beindítom és megyek vele, mint előtte. (kezeit széttáró)
A karburátorát 2017-ben szedtem szét utoljára (ez is vákuumos membrános mint az fzr, vagy a többié) mert kiakadt a súbertű a helyéről, ha meg már le van véve akkor.....de nem volt benne semmi. Membrán, minden cucc az van benne ami szerintem még a gyárban került bele. (48e km-nél állt meg a számlálója az előző műszerfalon -én vettem bele másikat- a jó ég tudja hogy mennyit mentek vele így)
Pedig ez aztán tényleg nem lát 100-as benzint, az ENVI automata kútnál szoktam tankolni a legolcsóbb (egyféle van :) 95-össel. (ujjával nemet mutató)
A GTR-ében sem volt szinte semmi, pedig azt is 2018-ban szedtem szét utoljára.
Kétüteműnél oké, mert az olaj kiválik, ha sokat áll és lesz benne az a zöld lerakódás, de tiszta benzinnél semmi sem volt eddig. (kezeit széttáró)
Ezek szerint itt, 50 km-re délre a finomítótól, még nem mernek sz&r minőséget adni egyik kútnál sem. (vigyorgó)
Ott áll a Jawa kb. fél tankkal már vagy 15 éve, abban még az Ősanyag van. Na annak már olyan szaga van mint a nitro hígítónak, ha leveszem a tanksapkát.(hentergős)
A vezérműlánc is ciripel olyan 3500-as fordulat körül,de alatta,felette nem.Mikor megvettem már akkor volt nekei egy állandó zörgése,csak a januári 4-fokban dermedt olajjal még nem hallottam,később tavasszal már igen.Kuplung csapágyra tippeltem,mert a kuplung behúzására változott a zörgés,de most Szentesnél már egy jól hallható kopogó,zörgő hang jött elő.Feljebb kapcsolva,kettes-hármasban már nem ,ezért gondolom hogy Zsolti a Kunmadarasi gyorsulással szétajtotta atz egyes fokozatot,illetve megerőltette a tűgörgős csapágyakat,én meg a hegyekben használtam a motorféket intenzíven,valószínű eddig bírta.
Kawa is behalt,odavoltunk vele a mátrában,lehet nem bírta a hegyi szerpentint,pedig én aztán igazán nem mentem vele gyorsan.Tegnap hazafelé el is kaptunk egy zivatar zónát,aztán mikor Szentesre beértünk,a körforgalomból kifelé gyorsítva hallottam hogy kopog meg zörög.Nagyobb sebességi fokozaton nem hallom,lehet hogy az egyes fokozat,vagy a melette levő csapágy adta meg magát.Halkan zörög már egy ideje,és a sebességet nem dobja ki,ezért inkább csapágyra tippelek.
Tegnap a Zasszony kapott házi füstölt szalonnát... eszembe is jutottak a régi főzések, mert ez már majdnem olyan finom, mint amit te szoktál hozni 😀
"magyar befektetők fejlesztésével megvalósuló beruházás" ez annyit jelent, hogy egy-egy NER lovag betesz 100-100 Ft-ot, a fennmaradó részt, az alig 39 999 999 800 Ft-ot megkapják állami támogatásként. Ez az én pénzem ugyan, lexarom, hogy lenyúlják, de aztán legalább ne verjék a mellüket, hogy évi 200 milliárdot kaszálnak a "brilliáns üzleti érzékükkel"
(napszemüvegesvigyorgós)
Gumiszerelő padot meg nem csinálok azért, mert pár évente gumit kell cserélni. (itt nálunk mindegyik gumiszerviz csinál motorgumit már nagyon régóta)
Ezt a "sz&r a mai benzin" dolgot már évek óta hallom, de nem értem én ezt. (bár nem vagyok motorszerelő, atomot sem hasítok..... bár levegőt azt szoktam bontani) (nevető)
Leraktam a gtr-t még tavaly, azzal a benzinnel (tavaly egyszer fordultam vele egy 30km-es kört itt a környéken hogy mozogjon kicsit, amúgy a kovid miatt sztenderen van egy ideje) amit még tavaly előtt tankoltam. Most tavasszal ráültem, beindítottam és elmentem vele fagyizni. (a tank alján maradt egy kevés, mert a kőműves 50-es motorjába ebből szívogattam le, mikor csináltam neki ősszel....az is ment vele)
A Hexagont (4T, 180cm3) beállítom minden évben a garázsba november elején, és április körül hozom ki először. Szó szerint SEMMIT sem csinálok vele (néha már szégyellem is magam) csak eltelik közben 6-7 hónap, aztán ráülök, beindítom és megyek vele, mint előtte. (kezeit széttáró)
A karburátorát 2017-ben szedtem szét utoljára (ez is vákuumos membrános mint az fzr, vagy a többié) mert kiakadt a súbertű a helyéről, ha meg már le van véve akkor.....de nem volt benne semmi. Membrán, minden cucc az van benne ami szerintem még a gyárban került bele. (48e km-nél állt meg a számlálója az előző műszerfalon -én vettem bele másikat- a jó ég tudja hogy mennyit mentek vele így)
Pedig ez aztán tényleg nem lát 100-as benzint, az ENVI automata kútnál szoktam tankolni a legolcsóbb (egyféle van :) 95-össel. (ujjával nemet mutató)
A GTR-ében sem volt szinte semmi, pedig azt is 2018-ban szedtem szét utoljára.
Kétüteműnél oké, mert az olaj kiválik, ha sokat áll és lesz benne az a zöld lerakódás, de tiszta benzinnél semmi sem volt eddig. (kezeit széttáró)
Ezek szerint itt, 50 km-re délre a finomítótól, még nem mernek sz&r minőséget adni egyik kútnál sem. (vigyorgó)
Ott áll a Jawa kb. fél tankkal már vagy 15 éve, abban még az Ősanyag van. Na annak már olyan szaga van mint a nitro hígítónak, ha leveszem a tanksapkát.(hentergős)