Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jó akkor kb.180e körül. (ez 2001-es négyütemű, 180cm3, 19Le)
Eladni nincs értelme, főleg így üzemképtelenül. Összetákolni megint nem érdemes, mivel én használom.
Másikat (újabbat) venni meg sokkal többen lenne, szóval megér ennyi ráfordítást. (még kell rá egy hátsó gumi is, mert megkeményedett már)
Én 100e-ért vettem Sanya kollégájától 2015-ben (állt évek óta, beindult de gázra lefulladt, szóval nem volt kipróbálható) akkor átírással és pár alkatrésszel kb.180-ban állt meg.
Úgy voltam vele, hogy használom egy kicsit így megszögelve, aztán ha beválik és megmarad, akkor megcsinálom rendesen.
Azóta használom szinte semmi ráfordítással, a műszaki énem néha szégyellte is már, hogy ennyire ridegtartáson van. (tényleg nem sokra tartottam, kb. mint a mikrohullámú sütőt)
Mostanra már tényleg úgy érzem hogy neki kell állni és rendesen megcsinálni, megszolgálta már. (mostanra hullott szét, bár egyébként is a télre terveztem hogy rendbe hozom már...a bal telószimering már két éve szivárog, zörgött is benne már ez-az, ami most ki is derült :)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/piaggio/hexagon_150/piaggio_hexagon_150_exs1-16134751
hát ezek után a dupláját 😃
... dehát már minden olyan kiba.. drága, tudom, mert felújítok ugye 😡
Az szép. Mennyit ér egy olyan motor?
Ma rendeltem meg a Hexagonhoz a cuccokat, 93.000Ft volt.
Bárdiban vettem km spirál 2500 Ft volt.
Csak nem volt rajtunk hátizsák.
Az a pizza akkor nagyon jól esett, a rövid után, és a sör előtt 😁

Apropó, aki fizetgetett kint, küldje már az összesítést, hova utaljak mennyit (bár olyan magas keresetűekkel voltam, hogy én szégyellném magam megsérteni őket 10-20 eFt-al 😅)
Mi voltunk az első hullám. Mentünk mint a surmók pizzázni. 😁
Ez még a migráns hullám kezdetén volt... 😆
😁
https://oem-parts.hu/hu/termek...
Ennyiért nem érdemes bontottal sz&rakodni.
Juj,ez jól felrobbant.Hát nem semmi,az állórész is cserés.
Ez a variátor oldal, ezzel tisztában voltam hogy cserélni kell, szétkopott teljesen. (abban nem volt szerepe hogy most megállt a gép)
Némelyik görgő 1/3-a hiányzik már, csoda hogy egyáltalán valahogy működött.
Szóval ennyi maradt az indukciós egységből. Viszont a blokknak semmi baja, simán körbeforog. (napszemcsis)
Kissé kész van az állórész vasmagja is.
Lehúzva a lendkereket ez a látvány fogadott.
Ez a három 4-es csavar (pöcök) kapcsolódik bele a három lyukba és hajtja a vízpumpát. (ja, itt már csak egy maradt, és az is a csavarhúzóval megmozgatva látszik hogy mennyire volt az elveszéstől...kb. percei voltak vissza hogy ez is kiessen, a másik kettőt már valaki eltávolította előttem, mivel nem voltak sehol)
Aminek a belsejében van egy egyszerű műanyag tárcsa, amit hajt a lendkeréken levő három kiálló csavar. (pöcök)
Persze gyárilag nincs ennyire széttörve.
Ez itt a vízpumpa a generátorfedélen, mint általában minden olasz gépen.
Először csak kis mágnesdarabok hullottak ki a lendkerék alól a résen. (ez reménykeltő)
Akkor hullanak az olaszok... Ez az enyém... 2t px....
Képek jöhetnek a műtétről. ☺️
Gyulám ha valaki tényleg ki akar qrni veled, annak nincs szüksége késre. Csak kitekeri az olajbetöltő kupakot és beleönt 2-3 deci benzint. (vagy beleszór két marék homokot)