Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megjöttek a karok lecseréltem őket kényelmesebb fogást remélek.
Vágom, akkor tényleg jó áron volt.
Ja és az monroe
Nem volt drága vadi új nem felújított trw 2 szet brembo 91 volt szervízbe szereléssel. Folyadék csere kopásérzékelő csere. 39 volt a lengőkar meyle hd 2 kormányösszekötő és axiál.
Jó drágán veszed a cuccokat a bájerhez. Unixba felújított hátsó féknyereg 18 papír volt (TRW), a jobb első lengőkar meg 30papír. Ugye a rozsdás féknyerget vittem nekik csere után azt beszámították.
Már normális emberi formám van vagy valami hasonló. Motorral még mindig semmi. Most a kocsi van soron Most volt 2 hátsó nyereg csere mert szétrohadtak bal első lengőkar. 140e örültem neki. lassan kuplung 2 tömegű kartergáz szűrő tartó bakok. megint vagy 300.
Nem baj, ha arra járok megnézlek hogy még mindig úgy nézel-e ki mint egy szabadnapos viking.
Motorral semmi?
18.a delete munka van sajna elkezdtek megint építeni, a jack ryan 4et
Akko jovo heten kiderul kapok e. 🤔
3 hét
Szia.
Megpróbálok szép sorban válaszolni mindenre,de hogy őszinte legyek nem számítottam ilyen korrekt bőven de még is lényegre törő válaszra.
Szóval a szervízt felejtsük el szerintem,kb amik eddig kissebb motorjaim voltak mind magam szervizeltem,tehát teljesen hasonló lenne mint esetedben hogy magadnak szervizeled az öreg vasat.
Eddig mindent szétszedtem amit kellett és a legnagyobb precizitással,odafigyeléssel,igényesen összeraktam.
Szerszám téren úgy gondolom annyira nem lenne probléma,kis műhelyemben van eszterga és marógép is ha valami spec szerszám kellene.

"kedvenc közösségi médiasztár szerelőm "

Azt hiszem egyre gondolunk,rögtön levágtam hogy ez bizony a T...er lehet,kicsit nevetséges a fazon,főleg úgy hogy mindig azt szajkózza hogy mennyi híres szervízből kötöttek ki nála,hát érdekes a dolog mert ma pont egy motorszervizes ismerősömmel beszéltem (csak netről ismerem) és azt mondta hogy bizony volt aki sírva ment hozzájuk a T...ner-től.

A srác az az a tulaj akié a vas az pl telószimeringet már cserélt olajjal,tehát foglalkozott a mocival,képről nem egy lelakott moci de el fogok menni megnézni.

Igen láttam a fiatalabb tipusokat és érzem is hogy sokkal fiatalabb gépet kellene venni de én ikyen hülye vagyok,nem ilyedek meg sajnos attól ha valamit rendbe kell hozni egy mocin vagy költeni kell rá,persze bizonyos kereteken belül.
A fiamnak is most vettem egy lelakott Aprilia Rx50 est,mondanom sem kell kapásból széthúztam,összes csapágyat szimeringet cseréltem,új főtengely stb stb (gyönyörű hangja lett),most úgy indul hogy ennél jobb csak akkor lenne ha figyelné hogy a fiam mikor akar menni motorozni és magától beindulna előtte 5 percel és bemelegedne mire kijön beöltözve.

Tehát azt mondod hogy fesz szabályzó problémán kivül talán az egyszerűbb kicsit rosszabb fékek és a 18as hátsókerék ami hátrány?
Fékek nem az igaziak?nem olyan jól adagolhatóak vagy maga a fékerő soványka vagy?

Természetesen tényleg csak akkor lesz vétel ha egyben van a gép!

"De biztos hogy ilyen öreg géppel akarsz motorozni?"
Hát nagyon úgy néz ki,de egyébként mintha a fejembe látnál mert a Kawának pl a Kle 500as a is volt számitásba,ez egy 2 hengeres túra endúró,de a szivem még is csak a sportmotor felé húz.
Hirtelen nem is tudok mit kérdezni,vagy is azt kérdezném hogy tudnánk-e egy kicsit csevegni telón?

Szép napot.
Üdv:Laci.
Mennyi ido alatt jott meg a birsag?
Köcsög osztrákok nem megbüntettek gyorshajtásért... pedig ott be szoktam tartani... 70 helyett 83, a tolerancia levonása után... kapják be, a Fertő tó melletti utakon sok helyen kint van az a buzi 70-es tábla.
45 juró, kibírható mondjuk - de akkor is, szegíny turistát szipolyozzák... örülnének inkább a gecik, hogy rájuk nyitom az ajtót.
É is azt néztem hogy visszatenném a gyárit. (ezzel elég béna)
Ezek (Jaszi féle 4JH) már 17-esek 5" széles felnivel. A régebbiek voltak 18-asok 3,5".
Az a macska lámpás nagyon szép. Kár, hogy elqrták azzal a sport kipufogóval. Ezeknek 17-es volt a hátsó kereke mindegyiknek, nem?
Szia.
Próbálok rövid de érthető lenni.
Új cucc még úgy ahogy van hozzájuk, de bontott már egyre kevésbé.
A szervizek általában utálják ezt a korosztályt (mindegy hogy FZR vagy más típus) nem szívesen foglalkoznak velük.

(kedvenc közösségi médiasztár szerelőm még ha hozzá is nyúl ilyesmihez, max. kicseréli bennük a karburátor tűszelepeit -és persze a fészkeket is!- és a jelenlegi csúcstechnikával be is szinkronizálja, majd utána rendszerint elhordja minden sz&rnak --kivéve ha Suzuki Bandit/GSXR, esetleg VFR a termék-- és "szólok a srácnak hogy vigye innen a p-ba! De érted...ilyen sz&rokat ne hozzatok ide" felkiáltással befejezettnek tekinti a javítást...gyári állapotú gépnél extrém esetben a mester jobbkeze akár még kicseréli benne a teló olajat is)

Szóval javíttatni macerás, ha meg otthon megcsinálnád, akkor ahhoz némi műszaki rálátás és szerszámozottság is szükséges. (ezt úgy mondom, hogy közel 30 éve én javítom a motorjaimat)

Maga a 600-as FZR műszakilag nem problémás darab (talán a fesszabályzó szokott néha megdögleni, ahogy ez a hasonló gépeken is megesik)
menni jó vele, megy is elég jól (közel 100Le, az eddigi gépeid után hipertérugrás) de azt javaslom, hogy ha már FZR-t vennél akkor lehetőleg ezt: https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/fzr_600_r/yamaha_fzr_600_r-17382201 a fajtát keresd. (FZR 600R, típuskódja 4JH)
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_fzr600r%2095.htm
Ez a végső FZR 600, ez a legjobb belőlük minden szempontból. (ezután már a Thundercat jött, ami szinte ugyanez csak szebb ruhában)

Az elődje sem rossz (3HE motorkód) de ott hátrány lehet az egyszerűbb fék, a 18"-os hátsókerék (ha csak azóta valaki már át nem építette 17-esre) a gyengébb első telók és a kicsit ódivatúbb forma. https://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_fzr600%2091.htm

Bármelyiket is választanád, szerintem csak tényleg egyben levő, gyárias állapotúval foglalkozz (mint pl. ez a hirdetésben) mert az átépített vagy lepusztult állapotban levőkkel nem érdemes elqrni az időt és a pénzt, sosem lesz igazán olyan mint egy eleve jó állapotú. (ez igaz az összes más típusra is az ilyen öregeknél) Ezek már (még) nem igazán drágák, kicsit több ráfordítással egy lényegesen egyben levőbbet is lehet venni.

De biztos hogy ilyen öreg géppel akarsz motorozni? (mondom ezt úgy hogy nekem is ilyenek vannak, de esetemben ez más miatt van)
Tudom, van úgy hogy csak ez fér bele, de ha lehet, akkor én törekednék a minél fiatalabb és modernebb technikára, még akár úgy is hogy csak kéthengeres a jármű 400/600 cm3 körül és nem is kifejezetten sportgép.

Ha van még kérdésed (nem csak FZR-rel kapcsolatban) akkor jöhet bátran, ha tudunk segítünk.
Sziasztok.
Akadt itt a környékemen egy egész jó állapotú 600-as Fzr,91 es születésű.
Még nem mentem el megnézni viszont olyan kérdésem lenne hogy mennyire drága egy ilyen öreg vashoz az alkatrészek,egyálltalán van e?
A másik kérdés hogy vannak-e komolyabb gyenge pontjai illetve mik azok?
Nagyon szépen köszönök minden infót.
(első nagyobb moci lenne)
Köfi. ☺️
A legszélsőbe nincs vezeték.
Szia. Nem gond, majd meglesz.
A postás még mindig nem jött. Reklamáltam, de a kovid miatti szállító kapacitásra hivatkoznak. (fogytán a türelmem)
Szia :)
Hát nem túl aktív a társaság.
Sziasztok.