Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

170-esben csak trailt látok, 150, 160, 180-asban van sima. (egy telefont megérhet)
Én mondjuk vennék bármilyet, de ha Tasi bácsi azt mondta.....(hentergős)
Mondjuk a hátsó linkhez azt írja hogy trail, de érted mire gondolok.
Jó a Pilot Road 4, csak neked (szerintem) nem kell belőle a GT.
https://www.kekhold.hu/pilot-r...
https://www.kekhold.hu/pilot-r...
Continentalnak is 355 kg a súly indexe.
Erre meg 355 kg ír a súly index...
Michelint szeretnék mindenképp... Azt mondta a Tasibácsi, hogy az a jó. 😂
Szerintem egy telefont megérne a holdhoz, hogy tényleg jó lesz-e ez neked. (ha meg nem, akkor a simát küldjék)
Ja, műszaki sincs rajta.
Ha egy elefánt felül mögéd akkor meg még több.
Nem. Ez arra vonatkozik (nehéz túramotorok) amik eleve 300 kiló körül vannak alapból, pl. a GTR és hasonlók. De ott van a lapon is amit linkeltél.
Ezeknek általában erősített (merevebb) az oldalfaluk a jóval nagyobb terhelés miatt, ez egy könnyebb gépen eleve hátrány lesz.

Nekem a GTR pl. könnyen lehet, hogy ez miatt hajlamos 150 felett kígyózni, főleg ha fent vannak a dobozok is, mivel amit én vettem (Avon Storm 3D) az sport/sporttúra gépre való, viszont tény hogy baromi jól fordul vele a gép. (usa fórumon írták ezt többen hogy nekik is jelentkezik 80-90 mph körül)
Előtte az öreg Dunloppal amivel vettem, veled mentem 200 felett a Horvát pályán és nem volt semmi ilyesmi. (viszont kanyarba meg úgy kellett beerőszakolni)
Van jóval olcsóbb is, ez baromi drága. (ilyet vettem az FZR-re anno, csak 180-ast) A kihasználtság utcán meg szerintem messze nem éri el a Continental határait, így bőven megfelel.
https://www.gumik.hu/gumiabron...
https://www.gumik.hu/gumiabron...
Velem együtt van az 300 kg vagy nem úgy nézik?
Hát, szerintem baromi drága. Kell neked okvetlenül a GT? Az a nehéz tankokra kell.(300kg körül)
Az megvan, de 3 éves olaj, fékolaj, 5 éves fagyálló van benne. Rá kéne nézni a fékbetétekre is (tisztítás) még az osztrák túra előtt tettem be őket, szelephézag ellenőrzés is időszerű lenne, teló olajat is kéne már cserélni.
Menni is kéne vele, mert én is elfelejtettem már, hogy hogyan kell vezetni. (2019.06.18-án volt benne 89.726 km, most meg van benne 90.083)
A nagysebességű,és még nagy terhelésű gumi sose volt olcsó,nekem is 90-körül volt a kettő a Kawára,pedig nem is a Diablo Supercorsát vettem,hanem a túrásabb Angel gumikat.A supersport gumik nagyon jól tapadnak,de jobban is kopnak,Zsolti is ragyásra olvasztotta a gumikat.Jó lesz az a Pilot 4 a keményebb középrésszel.
100 ropi egy qrva gumi garnitúra? Na visszatérek a használt gumikhoz inkább... minek repedezzen ott álltában, tavaly 10 km-t mentem, idén meg 80-at... Már az akkum is beszart ettől a sok állástól, töltögetni kell ☹️
Ilyen elsőm van amúgy - lehet nem 4, hanem 2, gondolom, mert régebbi (5 éves biztos megvan) de pont ilyen a mintázata.
Ezt tényleg így van gondoltam már mindenre, a fehér aszfalt, poros úttest de hogy kopott a gumi arra nem.... 😂 Meg is rendelem az újat. Ez szerintetek milyen? https://www.kekhold.hu/pilot-r...
Te milyen méretet vettél Fábi? Kettőt vettél párba vagy csak hátsót?
Milyen jó, hogy van 2 évente ez a műszaki vizsga. Legalább ott elmondják, hogy kopott a gumi és így csúszkálásra hajlamos. Ha rajtad múlik sosem jössz rá, hogy miért instabil ennyire 😁
És a bordó szörny? még mindig nincs meghegesztve?
Ahhoz több mindennel nem rendelkezem. Többek között üzemképes motorral sem.
Nagyon rákattantál erre medve-témára... te télleg menni akarsz Erdélybe... 🐻
Innen el lehet tanulni különböző technikákat, hogy hogyan nyomjunk le egy medvét.
http://youtu.be/WFcxLJL50IE
De legalább már olyan kockás, hogy piros lámpánál nem kell letenni a lábam. 😁
Mert mész mint az állat!
Igen, láttam már. (az összes részt)