Akkor tényleg egy rakás szar, de a mondat amit viccesnek találtam. "A Dellorto porlasztónak és befecskendezőnek köszönhetően a TR50 kétütemű motorja teljes mértékben teljesíti a nagyon szigorú EURO 4-es károsanyag kibocsátási normát." Pofás gép bilivasból és ezért közel 1 millát kérnek újonnan, vááá
Azt kifelejtettem, hogy az összes gumi alkatrész ami benzinnel vagy olajjal érintkezik, az repedezett és mállik szét. A kip. dob olyan zseniálisan van elhelyezve az ülés alatt (oké, értem, tetszik a fiataloknak) hogy pár km menés után hazaérve a nejem rám förmedt, hogy "Mitől bűzlik így a kabátod? Tedd a mosásba!" Tényleg eléggé olajosan füstszagú lett.
Én úgy értelmeztem, hogy a 2T karburátoros, a 4T meg injektoros.
Ez 2013-as gép, valami bemutató darab volt az Osztrákoknál, onnan hozták be 2018-ban. Rajta vannak még a cetlik, vonalkódok, látszik hogy tényleg új (volt). A gumik 2012-2013-as gyártásúak és semmi kopás sincs rajtuk. (csak ez a 239 km ami benne van)
Kívülről jól néz ki, KTM-re hajazó design, fordított telók, himbás központi rugóstag, elöl-hátul tárcsafék, a km óra tesztel, a gyújtás ráadásakor ahogy ez ma divat, ez mind simán eladja, viszont műszakilag egy kínai f&s.
A hegesztések baromi rondák, a csavarok anyaga puha, érintésre csorbul ki a csavarhúzótól és szedi le a menetet róla a furat, a csavarhelyek esetlegesek, úgy kell sok helyen odafeszegetni pl. a légszűrőházat, idomokat, hogy lyukon legyenek nagyjából a csavarok.
Ez a kínai csodakarburátor van rajta (Dellorto koppintás) https://www.aliexpress.com/ite... egy beállíthatatlan sz&r. Az úszó műanyagja megkapirgálva porlik mert nem bírja a benzint, a súbertű már most olyan kopott, mint egy Mikuni 20 évesen.
Mondhatnám azt, hogy oké, de a blokk legalább jó.....de nem az. A váltó olyan akadós, esetleges, mintha már be lenne verődve a kuplungkosár, induláskor egyesbe rakva van hogy le is fullad. (állítottam a kuplungon de csak annyit ért, hogy már csúszott is) Lecseréltem a váltóolajat 10w40-re (elég sorjás volt ami lejött, de oké, ez normális) így már tűrhetőnek mondanám, de a jó váltó az nem ilyen. (a Simsoné egy űrsikló váltó ehhez képest)
A 6 sebesség kell is bele, mert kb. 5ezerig egy tüdőn rúgott asztmás tetű, felette viszont már megy rendesen. (fent pörög mint a barom, de lent használhatatlan)
Az is biztos hogy én is elszoktam az 50-esektől, de azt azért tudom hogy a jó az nem ilyen. (emlékszem én a Honda MTX/Yamaha DT50/80-ra fiatalkoromból, ez azoknál csak kinézetre jobb, műszakilag sehol sincs)
Lehetne még állítgatni, fúvókákkal kísérletezni (ugyanis elvitték "kinyitni" de valahogy nem igazán sikerült...kireszelte a számot is a fúvókából a majom, nehogy tudni lehessen hogy mekkora van benne, meg azt sem tudni hogy mit csinált még ) de nem akarok sz&rakodni vele, ne én oldjam már meg azt, amit a szerviznek kellett volna. (csak azért vállaltam el, mert a kőműves megkért, hogy csináljam már meg hogy kipróbálható legyen, mert így nem tudja eladni. Cserébe most télen ha ráér, megcsinálja nekem az első garázsban az ajtó-ablak spalettákat, még egyszer átgletteli a falakat és ki is fest....bár amennyit sz&rakodtam már a motorral, az alatt elkészültem volna már az egésszel)
Az egyrészt oxigén kompresszor, másrészt már nem építek semmit. (ugyanis végeztem)
Jelenleg a kőműves lányának a KSR 50-es Supermoto "Designed Austria" nevű gyártmányával sz&rakodok hogy el tudja adni. 213km (igen, tényleg annyi) van benne (ebből én mentem vele vagy 50 km-t tavaly meg most, próbaútként) http://ksr.hu/termek/ksr-moto_...
Megvette a lányának aki oda volt érte, ment is vele vagy 2-3-szor, aztán csak ott áll a garázsban. Most is az a baja mint tavaly, belerohadt a karburátorba a benzin-olaj keverék. (meg elvitték valami szervizbe "kinyitni" de véleményem szerint a fúvókázáson még kéne dolgozni, de ezzel nem foglalkozom)
Nem érti ezt a fehérnép! (legyintő szmájli)
De attól még maradhat ott a gép, nem lesz szerintem semmi baja. (nincs ott olyan meleg, hogy akármi is történjen)
A tegnap jól érvelt a feleségem,hogy idén 100 km-ert sem mentem vele úgyhogy megbeszéltük,hogy jövőre ha többet lesz időm motorozni akkor keressek új motort,mert azért,hogy porosodjon a hátsó udvarban nem érdemes motort venni.
Erről jut eszembe: ki kéne szednem az akksikat a motorokból (nálam telel a fiamé is) Bár a Bömbiből tavaly télen se szedtem ki, és idén 2x is be volt indítva
Ez 2013-as gép, valami bemutató darab volt az Osztrákoknál, onnan hozták be 2018-ban. Rajta vannak még a cetlik, vonalkódok, látszik hogy tényleg új (volt). A gumik 2012-2013-as gyártásúak és semmi kopás sincs rajtuk. (csak ez a 239 km ami benne van)
Kívülről jól néz ki, KTM-re hajazó design, fordított telók, himbás központi rugóstag, elöl-hátul tárcsafék, a km óra tesztel, a gyújtás ráadásakor ahogy ez ma divat, ez mind simán eladja, viszont műszakilag egy kínai f&s.
A hegesztések baromi rondák, a csavarok anyaga puha, érintésre csorbul ki a csavarhúzótól és szedi le a menetet róla a furat, a csavarhelyek esetlegesek, úgy kell sok helyen odafeszegetni pl. a légszűrőházat, idomokat, hogy lyukon legyenek nagyjából a csavarok.
Ez a kínai csodakarburátor van rajta (Dellorto koppintás) https://www.aliexpress.com/ite... egy beállíthatatlan sz&r. Az úszó műanyagja megkapirgálva porlik mert nem bírja a benzint, a súbertű már most olyan kopott, mint egy Mikuni 20 évesen.
Mondhatnám azt, hogy oké, de a blokk legalább jó.....de nem az. A váltó olyan akadós, esetleges, mintha már be lenne verődve a kuplungkosár, induláskor egyesbe rakva van hogy le is fullad. (állítottam a kuplungon de csak annyit ért, hogy már csúszott is) Lecseréltem a váltóolajat 10w40-re (elég sorjás volt ami lejött, de oké, ez normális) így már tűrhetőnek mondanám, de a jó váltó az nem ilyen. (a Simsoné egy űrsikló váltó ehhez képest)
A 6 sebesség kell is bele, mert kb. 5ezerig egy tüdőn rúgott asztmás tetű, felette viszont már megy rendesen. (fent pörög mint a barom, de lent használhatatlan)
Az is biztos hogy én is elszoktam az 50-esektől, de azt azért tudom hogy a jó az nem ilyen. (emlékszem én a Honda MTX/Yamaha DT50/80-ra fiatalkoromból, ez azoknál csak kinézetre jobb, műszakilag sehol sincs)
Lehetne még állítgatni, fúvókákkal kísérletezni (ugyanis elvitték "kinyitni" de valahogy nem igazán sikerült...kireszelte a számot is a fúvókából a majom, nehogy tudni lehessen hogy mekkora van benne, meg azt sem tudni hogy mit csinált még ) de nem akarok sz&rakodni vele, ne én oldjam már meg azt, amit a szerviznek kellett volna. (csak azért vállaltam el, mert a kőműves megkért, hogy csináljam már meg hogy kipróbálható legyen, mert így nem tudja eladni. Cserébe most télen ha ráér, megcsinálja nekem az első garázsban az ajtó-ablak spalettákat, még egyszer átgletteli a falakat és ki is fest....bár amennyit sz&rakodtam már a motorral, az alatt elkészültem volna már az egésszel)
Jelenleg a kőműves lányának a KSR 50-es Supermoto "Designed Austria" nevű gyártmányával sz&rakodok hogy el tudja adni. 213km (igen, tényleg annyi) van benne (ebből én mentem vele vagy 50 km-t tavaly meg most, próbaútként) http://ksr.hu/termek/ksr-moto_...
Megvette a lányának aki oda volt érte, ment is vele vagy 2-3-szor, aztán csak ott áll a garázsban. Most is az a baja mint tavaly, belerohadt a karburátorba a benzin-olaj keverék. (meg elvitték valami szervizbe "kinyitni" de véleményem szerint a fúvókázáson még kéne dolgozni, de ezzel nem foglalkozom)
https://www.trucks.com/2015/05...
De attól még maradhat ott a gép, nem lesz szerintem semmi baja. (nincs ott olyan meleg, hogy akármi is történjen)