Volvo 740-en jáccottam ilyet, de régi történet, 96 körül. Akadozott a szervó, meg szivárgott. Nosza, tömítéskészlet. Kiszedtem a helyéről, széttermeltem, sose azelőtt még csak hasonlót se láttam szétszedve - de ez sosem zavart Akkoriban még szerszámban sem álltam túl jól... mind1, kész lett, és jó is volt vagy egy hónapig az utángyártott szimmering ennyit bírt. Talán meg is volt ütve a kormánygép, mert azért baxta ki a tömítést, mert a tengely is kotyogott maga, de volt rész, ahol szorult.
Kerestem bontóban egy komplettet, beleraktam, jó lett. Akkor nem volt vészes összeg. Sztem az e46-hoz se lehet az- sok is van belőle, meg elég régi is már. De ez csak 1 5let
Sziasztok! Végre sikerült szétszednem a blokkot. A váltón kívül mindene eladó.
A főtengely egyik csapágya kuka benne. Szerencsére a főtengely csapágyhelye nem sérült.
Jó árban sehol, mert drága mint a rohadás, de itt nézd végig hogy melyiket szeretnéd. https://www.motomike.eu/kelike...
Általában külföldről sem olcsóbb már.
Van azért még némi vakolni valóm (2 szellőző kémény a házon, meg pár m2 fal) de arra sima gépi vakolatot használok. A kerítéslábazatra xps megy (szívja a kis méretű tégla a vizet és ledobja a vakolatot, mondjuk már 32 éves). A garázslábazatot kell még színeznem, van még kb. 6-8m2 kültéri járólapozás, és ezzel be is fejeztem az összes építési munkálatot. (ezek már levezető munkák, nagy projektből már szerencsére nincs több)
Utána még a kőműves kanalat is eldobom.
Kerestem bontóban egy komplettet, beleraktam, jó lett. Akkor nem volt vészes összeg. Sztem az e46-hoz se lehet az- sok is van belőle, meg elég régi is már. De ez csak 1 5let
A főtengely egyik csapágya kuka benne. Szerencsére a főtengely csapágyhelye nem sérült.
https://oem-parts.hu/hu/parts/...
Általában külföldről sem olcsóbb már.
Mindig van es lesz is valami. En is igy vagyok, csak mar kezdek belefasulni.
Utána még a kőműves kanalat is eldobom.