A gugli 2 mp alatt megmutatja neked, hogy van 1/2" is... ja, meg nekem is van kint a garázsban Én se használok 3/8"-t. másik kétféle mindenre elég nekem.
A félcolos crova elött melyik van? Van egy E10es torx csavar a kormányrúdon és se a kicsi se a félcolos fej nem jó rá pont közte van. Kéne egy félcol akármi átalakító vagy kulcs.
Kollégámnak van,már nekem is magas,meg olyan nehéz mint a Kawa,viszont magasabban van a súlypontja,lévén terepre is tervezték hosszabb rugóúttal.Aki szeretiezt a túrásabb tipust az szeretni fogja,én már megszoktam az aszfalt szaggatókat,meg a sornégyet.Amúgy erős motor,oda a Hargitára medvét kergetni jó lesz.
Hát hogy képen olyan mint a többi.
Nem tudok így mit mondni, próbáld ki hogy szeretnél-e ilyet, aztán a többi már rajtad múlik. (szépnek nem szép, legalábbis nekem, de ettől még jó gép)
Semmi lebukás nézni szabad!
Egyébként tudom. Ezért szoktam Adblockozni, meg minden szar sütit elutasítani, amit lehet, de ez sem elég nagy tesó úgyis tud mindent Meg se próbálom eltitkolni, hogy várom egyedülálló, csinos 30-asok jelentkezését. Jelige: csak sex és fontos a diszkréció: ne tudódjon ki, ha mégse áll fel
Az egy rohadtul elhanyagolt autó volt, tele ilyen hibákkal (amik nem derülnek ki a vételkor) neppertől vettem, semmit se tudott róla... vagy nem akrat tudni... én meg 30 voltam bízva az emberekben, tele jószándékkal, optimizmussal
A fék vákum szivattyúja is szar volt, azt Wartburg benzinpumpa szeleppel javítottam, jó lett. Nehezen indult hidegben, új akku, majd rájöttünkm, hogy az indító motor egyik kefehídja törött, és fél erővel teker. Csere, jó lett... aztán durrogtatta a vízgyöveket, nyitott rendszerré alakítottam (kupak le ) egy darabig ment, de hengerfej csere lett a dologból az 5. seb hidraulikus overdrive volt gombnyomásra, az is szar volt, melegen visszabaxta 4-be, és utána már nem is kapcsolt fel, csak másnap. Azt nem tudtam megjavítani, bonyolult mechanikus nyomásszabályzós vezérlés,és semmi nem volt hozzá... sűrűbb olajjal kicsit jobb lett. A klíma is szar volt, feltöltés után épp kibírta a nyarat, elszökött a gáz.
De amúgy szerettem Wartburg után vettem, 10 évesen, kényelmes, tankszerű verda volt - aztán lett egy jó ajánlatom egy 3 éves F Astra Kombira, és döntöttem. Az első pesti autópiacozáskor eladtam...
Csípjük az öreg nácibárkát, nem járunk kotlafészekkel.
Nem tudok így mit mondni, próbáld ki hogy szeretnél-e ilyet, aztán a többi már rajtad múlik. (szépnek nem szép, legalábbis nekem, de ettől még jó gép)
Egyébként tudom. Ezért szoktam Adblockozni, meg minden szar sütit elutasítani, amit lehet, de ez sem elég nagy tesó úgyis tud mindent Meg se próbálom eltitkolni, hogy várom egyedülálló, csinos 30-asok jelentkezését. Jelige: csak sex és fontos a diszkréció: ne tudódjon ki, ha mégse áll fel
Szóval lebuktál
Jó ez a vetyerán apró, böngészgetem a motor listát, 1ccercsak közte ribanchirdetés
https://veteranapro.hu/index.p...
A fék vákum szivattyúja is szar volt, azt Wartburg benzinpumpa szeleppel javítottam, jó lett. Nehezen indult hidegben, új akku, majd rájöttünkm, hogy az indító motor egyik kefehídja törött, és fél erővel teker. Csere, jó lett... aztán durrogtatta a vízgyöveket, nyitott rendszerré alakítottam (kupak le ) egy darabig ment, de hengerfej csere lett a dologból az 5. seb hidraulikus overdrive volt gombnyomásra, az is szar volt, melegen visszabaxta 4-be, és utána már nem is kapcsolt fel, csak másnap. Azt nem tudtam megjavítani, bonyolult mechanikus nyomásszabályzós vezérlés,és semmi nem volt hozzá... sűrűbb olajjal kicsit jobb lett. A klíma is szar volt, feltöltés után épp kibírta a nyarat, elszökött a gáz.
De amúgy szerettem Wartburg után vettem, 10 évesen, kényelmes, tankszerű verda volt - aztán lett egy jó ajánlatom egy 3 éves F Astra Kombira, és döntöttem. Az első pesti autópiacozáskor eladtam...