Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem is emlékeztem erre a képre...
A legkisebb,ezt mindenki tudja.
Én tudom melyik vagyok, és csak az számít!
A kép a GDPR megfelelőség miatt, módosított formátumban került feltöltésre.
Te nem a középső vagy?
És a Hornet még illene is a méretemhez.
Én kipróbáltam a GSR600-at amikor kijött. Nekem akkor XJ-900 Secám volt. Hát, ez egy ilyen kis városban cikázgatós motornak készült szerintem mert semmi szélvédelem nincs rajta, sőt ha előre nézel a motorból SEMMIT nem látsz. Ha műszerinfóra vagy kíváncsi úgy kell lenézned hogy jó nagyot bólintasz. Mint az R6-on kb. De tényleg, még a műszerfal teteje sem lóg bele a látómeződbe. Ráadásul az egész gép nagyon pici. Az én 185 centimnek nagyon gáz volt. Hosszabb távra tuti nem indulnék el vele.
A Hornet 600 pici, viszont az egy nagyon finom műszer, nekem nagyon tetszett. (van ám abból 900-as is)
Azt csak úgy tudod hogy mész vele, aztán eldöntöd hogy szeretnél-e olyat. Ebben igazán senki sem tud tanácsot adni. (max. műszakilag) De a 2005 utáni gépekről már nem sokat tudok, azokkal már nem igazán foglalkozom.
A GSR elég vézna jelenség. Olyan volt vele menni (a többi 600-ashoz képest) mintha 9-10e -ig lehúztak volna róla két pipát, felette már ment rendesen. (zéró nyomatékot éreztem benne)
Gondolom olyan mint egy hornet.A gsr 600.
Ezeket is nézegettem de kicsinek tünik.
Mert jót akarok választani
Miért?
Nem tudnám, mert ez a motor semmit sem mozdít meg bennem. Az egész úgy ahogy van, olyan nekem mint ármelyik műanyag tál a konyhában. Sokan szeretik mert praktikus, megbízható, de én semmiképpen nem akarok ilyet.
Mikor a GTR-t vettem, előtte kipróbáltam egy DL1000-t. Úgy vittem vissza, hogy köszi, de nem az én világom. (és nem csak azért mert ronda)
Elbizonytalanodtam
Mindegy tavaszig gondolkodok rajta
Kicsit alakítasz rajta,ha a Yamira fel tudtál dobni egy Honda,vagy Suzuki idomot,ezt is meg tudnád csinálni.
Amikor én mentem vele a Tisza-Tónál, nekem nem tűnt fel. Bár az a pár km lehet kevés volt hozzá.
A DL meg számomra elég ronda, de attól még jó gép. (de nagyon taszít a külseje)
Igen emlékszem. Mesélted hogy nehezen kezelhető dromedár a városban.Meg nehéz is.
én mentem ilyennel... hát elveszettnek éreztem magam rajta.... nem egy pony :)
Én lecseréltem annak idején a gyári első lánckereket 15 fogúra ,és megszűnt a lánccsapkodás 5.-ben 50-nél sem.Végsebesség valamivel kevesebb ,de gyorsulása dinamikusabb lett.Fogyasztásban nem tapasztaltam különbséget.
Egy hengeres 600-650-re gondoltam, nem ETZ-re. Az azért elég durván jár.
A sor 2-vel szerintem nincs baj, 1,3M-ért meg van ST. (bár nem egy sima sor4, az biztos)
160 kiló körülit amire vágysz, nem nagyon fogsz találni. A könnyebbek is 190-200kg körül vannak.
Persze, hogy rángat - ekkora sor 2-vel nem lehet 4-ben 50-el menni Ott bizony a 3-as kellett volna...
Mennyire? 1981-2008 közt csak egyhengeres motorjaim voltak De abban igazad van, hogy egy 600-as S4 volna nekem az ideális, egy supermotó formájú vázban
Pucsítani annyira nem kívánnék, endurós 21" kerék se kell... viszont nem akarnék sokkal 160 kg felettit (igazából 130 kg, de olyan nem létezik)
Ehhez lehgközelebb a régebbi nakedek állnak, FZ6N, Hornet (de a hornet nagyon kics, mint egy játékmotor) meg estleg egy 3 hengeres 900 Jahama.
BMW? A 800 ST az persze jó lenne, de ugye az is S2, meg nem is olcsó Az F650 számomra mindig úgy nézett ki oldalról, mintha mellbe rugták volna
A DL 650 csak nekem tetszik???
Igen,de nem tetszett. Szar volt a sebességváltó beosztása.Városban a 4 es 50-el rángatott 3 asban meg nagy volt a túrája.