Én kipróbáltam a GSR600-at amikor kijött. Nekem akkor XJ-900 Secám volt. Hát, ez egy ilyen kis városban cikázgatós motornak készült szerintem mert semmi szélvédelem nincs rajta, sőt ha előre nézel a motorból SEMMIT nem látsz. Ha műszerinfóra vagy kíváncsi úgy kell lenézned hogy jó nagyot bólintasz. Mint az R6-on kb. De tényleg, még a műszerfal teteje sem lóg bele a látómeződbe. Ráadásul az egész gép nagyon pici. Az én 185 centimnek nagyon gáz volt. Hosszabb távra tuti nem indulnék el vele.
Azt csak úgy tudod hogy mész vele, aztán eldöntöd hogy szeretnél-e olyat. Ebben igazán senki sem tud tanácsot adni. (max. műszakilag) De a 2005 utáni gépekről már nem sokat tudok, azokkal már nem igazán foglalkozom.
A GSR elég vézna jelenség. Olyan volt vele menni (a többi 600-ashoz képest) mintha 9-10e -ig lehúztak volna róla két pipát, felette már ment rendesen. (zéró nyomatékot éreztem benne)
Nem tudnám, mert ez a motor semmit sem mozdít meg bennem. Az egész úgy ahogy van, olyan nekem mint ármelyik műanyag tál a konyhában. Sokan szeretik mert praktikus, megbízható, de én semmiképpen nem akarok ilyet.
Mikor a GTR-t vettem, előtte kipróbáltam egy DL1000-t. Úgy vittem vissza, hogy köszi, de nem az én világom. (és nem csak azért mert ronda)
Amikor én mentem vele a Tisza-Tónál, nekem nem tűnt fel. Bár az a pár km lehet kevés volt hozzá.
A DL meg számomra elég ronda, de attól még jó gép. (de nagyon taszít a külseje)
Én lecseréltem annak idején a gyári első lánckereket 15 fogúra ,és megszűnt a lánccsapkodás 5.-ben 50-nél sem.Végsebesség valamivel kevesebb ,de gyorsulása dinamikusabb lett.Fogyasztásban nem tapasztaltam különbséget.
Egy hengeres 600-650-re gondoltam, nem ETZ-re. Az azért elég durván jár.
A sor 2-vel szerintem nincs baj, 1,3M-ért meg van ST. (bár nem egy sima sor4, az biztos)
160 kiló körülit amire vágysz, nem nagyon fogsz találni. A könnyebbek is 190-200kg körül vannak.
Mennyire? 1981-2008 közt csak egyhengeres motorjaim voltak De abban igazad van, hogy egy 600-as S4 volna nekem az ideális, egy supermotó formájú vázban
Pucsítani annyira nem kívánnék, endurós 21" kerék se kell... viszont nem akarnék sokkal 160 kg felettit (igazából 130 kg, de olyan nem létezik)
Ehhez lehgközelebb a régebbi nakedek állnak, FZ6N, Hornet (de a hornet nagyon kics, mint egy játékmotor) meg estleg egy 3 hengeres 900 Jahama.
BMW? A 800 ST az persze jó lenne, de ugye az is S2, meg nem is olcsó Az F650 számomra mindig úgy nézett ki oldalról, mintha mellbe rugták volna
A GSR elég vézna jelenség. Olyan volt vele menni (a többi 600-ashoz képest) mintha 9-10e -ig lehúztak volna róla két pipát, felette már ment rendesen. (zéró nyomatékot éreztem benne)
Mikor a GTR-t vettem, előtte kipróbáltam egy DL1000-t. Úgy vittem vissza, hogy köszi, de nem az én világom. (és nem csak azért mert ronda)
Mindegy tavaszig gondolkodok rajta
A DL meg számomra elég ronda, de attól még jó gép. (de nagyon taszít a külseje)
A sor 2-vel szerintem nincs baj, 1,3M-ért meg van ST. (bár nem egy sima sor4, az biztos)
160 kiló körülit amire vágysz, nem nagyon fogsz találni. A könnyebbek is 190-200kg körül vannak.
Pucsítani annyira nem kívánnék, endurós 21" kerék se kell... viszont nem akarnék sokkal 160 kg felettit (igazából 130 kg, de olyan nem létezik)
Ehhez lehgközelebb a régebbi nakedek állnak, FZ6N, Hornet (de a hornet nagyon kics, mint egy játékmotor) meg estleg egy 3 hengeres 900 Jahama.
BMW? A 800 ST az persze jó lenne, de ugye az is S2, meg nem is olcsó Az F650 számomra mindig úgy nézett ki oldalról, mintha mellbe rugták volna