Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ide viszem a kocsit reggel délután akár hozhatom is. 80e körül mondta a haverom. Neki 1 honda accord volt ott. 2 év gari. Ott mondták a legtöbb javítás az a honda accord 7gen és a bmw e46 http://www.kormanymu.hu/elerhetosegek/
Csinaltal mar ennél bonyolultabbat is, menni fog ez
Eltelt kis idő azóta.
Amúgy van valami gyári, zsákos vakolat, amiben gyárilag benne van egy hajszálnál alig vastagabb szőrszálak. Amikor építettem az LSK kéményt, abban az anyagban volt benne. Megnézem a kéményről készült fényképeket, hátha látszódik a zsák, demondjuk neked az most nem kell, de most hirtelen érdekelni kezdett a dolog.
atf a gyárija mert a fék az vákumos itt csak a kormány szervós.
Kettő is. Elég lett volna egy is,de nem tanulok belőle. Mindig elvisz a szívem. Ha elmegyek megnézni egy ilyen autót vásárlás céljából, amikor meglátom elkezd kalapálni a szívem és hajlamos vagyok el bagatelizálni a hibáit,és elhatalmasodik rajtam a birtoklási vágy,kerül amibe kerül.
Persze hogy nem kéne. Mer má vót.
Nem tudom. Akkor az kellett. Most már nem kellene.
Minekvetté olyan drága autót.
Ha jól emlékszem CHF az olaj neve,zöld színű. Nekem a hetesbe ilyen kellett mert nem csak a szervó ment róla,hanem a fékrásegítés és a szintszabályzás is.
Értem, ez is olyasmi, csak kb. 1000x-es áron adják.
Levetted a hengersort?
Mert ha nem, akkor az alatt van két csavar ami még tartja a két fél részt. (4JH-t nem szedtem szét, de a 3HE 600-nál és az összes többinél /250-400-500-600-750-1000/ van 2-3 csavar.
Azok nélkül nem jön szét.
még annyi jutott az eszembe, hogy a kis mercinken az elektromos szervót az atf olaj nyírta ki, amivel az előző tulaj használta, aki nekem csinálta a felújítást azt mondta, csak zöld szervó olajjal használjam, mert a piros kinyírja. nem tudom bmw- nél mi az előírás, a videós csávó atf-el használta azt el is mondja.
Nekem is olajos az egyik oldal jobb lesz akkor tüzetesebben ráfigyelni....
Te simán megcsinálod, BMW E46 steering rack replacement írd be a jutubra, a csávónak ugyanez volt a problem, otthon garázsban kicserélte. Szerintem találsz olyat is aki felújítja hajrá
Mondom, mint az autómosó kefe szőre. Igaz, legalább 25 éve volt ez, meg szerintem sima PVC vagy PE műanyag.
Az első térkőrakás előtt én is tamáskodtam, de aztán eszembe jutott, hogy ez nem beton, ha nem jó, felszedem és lerakatom, tehát semmi végleges és helyrehozhatatlan dolog nem történik. És igaz az, hogy itt az "alap" a legfontosabb, arra kell figyelni. Én kértem egy 3 méteres, vagy talán hosszabb alu zártszelvény profilt, azzal húztam le a felső, apró szemű zúzalékot.
Az. Halom búg a motor tekerés közbe. Közértből hazaértem jött az őr srác és mondja szervo szivattyú hang. Levettem a tartály kupakot nincs benne olaj. Volt itthon feltöltöttem a hang megszűnt. És akkor láttam meg a kanyaríven az olajfolyást ami a péncéllemezről jött le. Akkor alákuksi és ez fogadott.
Ez a kormánymű?
Azaz mehet a szervízbe ezt nem tudom itthon sufniba megoldani.
Sikerült az alját elválasztani, de sajnos csak nem akar teljesen elválni. A főtengely nem akar jönni a felső részével. Még ki is tudom szedni a tengelyt, de tömítést nem tudok rátenni. Mi fogja belül, hogy le kell bontani a tetejét is?
Ó bassza elment egy szimering?
A térkő a kocsi alatt?
Ez a szál érdekes dolog.
Olyan drága mintha valami baromi különleges dolog lenne (4e Ft felett van kilója) pedig biztos hogy tonnaszám nyomják ki a gépek a gyárban, nevetséges anyagfelhasználással. (itt is csak azért lett, mert 666 Ft/kg áron sikerült szerezni)
Térkövet meg ilyesmit még nem raktam, biztos meg tudnám csinálni, de ez annyi ideig tartana, hogy nem volt kedvem belekezdeni. (évek óta minden szabadidőmet elvitte a ház/garázsfelújítás és baromira elegem van belőle, most már mennék motort szerelni a garázsba)

A munkahelyemen volt felszedett térkő, pályáztam is rá, de volt akinek "jobban kellett".
150e mutatvány.