Annyira menő volt, a kopott A tisztára úgy nézett ki mint egy körző...a körző meg fogaskerék motívum után azt gondoltam, hogy a buszosok nagyon okos emberek, ilyen bonyolult dolgokat kezelnek...és van benne valami. Eddig csak pár métert vezettem buszt, meg tolattam csuklóssal is kicsit nem olyan mint kocsival
Én is mindig néztem a buszvezetőt mit csinál meg a gombokat. Én úgy emlékszem úgy voltak a gombok, hogy: B R I II A N
Britan-nak olvastam és arra gondoltam hogy angol lenne a váltója, persze nem gondoltam komolyan.
Nehezebb volt botossal dolgozni,de a prága meg mindig szivatott. Nagyon kevés volt ami még gombról lehetett kapcsolni az irányváltót. Sokszor ha tolatni kellett,akkor üres,majd R vagy Z,utána padlót felvesz,és kézzel átnyomni az irányváltó szelepet csak utána ment hátrafelé. Majd ugyanez fordítva,ha gombra nem adta ki a rükvercet. Volt siker amikor sokan voltak,és a padlót fel kellett szedni.
Britan-nak olvastam és arra gondoltam hogy angol lenne a váltója, persze nem gondoltam komolyan.
http://youtu.be/tkfwhOkP2Zc