Hát, ha nincs kuktád, megemeled a nyomást a konyhában 2 bárra (ablakot-ajtót kívülről támasztani kell egy deszkával) vagy esetleg tömény sóoldatot hevíts
Ha megy a venti nem szabad tovább melegednie hiszen az hűti vissza utána kikapcsol. Ha te kézzel bekapcsolod akkor nem szabad tovább melegednie. (Persze nem alacson hőfokon hanem üzemin)
A hűrősapka szerintem ok. A venti kapcsolója is. A ventilátor fordulatát megmértem stroboszkóppal, szinte pont 1500-at pörög. Na azt nem tudom, hogy ez jó-e vagy sem. Viszont ami nem tetszett, hogy a ventilátor és a hűtő között volt 5mm rés körbe. Azt sem tudom, hogy gyárilag így volt-e, vagy volt-e a kettő között tömítés, de most már van.
Tök nagyot szív a hűtőn keresztül. Remélem 1-2 napon belül végzek az összerakással és akkor letesztelem.
Hűtősapkánál elmegy-e a nyomás? Ha igen, akkor hamarabb felmegy a hőfok. A venti kapcsolóját is tesztelheted, kell egy hőfokmérő meg egy multiméter. Belelógatod vizes edénybe, amit melegítesz, de az érintkezők ne kapjanak vizet. 98 C alatt szakadást kell mérned, 102-108 között vezetnie kell, amikor hagyod hűlni 105-98 között vezetnie kell. A termosztátnál 80-84 nél kell kezdenie nyitni és 95-nél teljesen nyitva kell lennie, legalább 8 mm-re, legalábbis Haynes szerint. A vizet működtetés után érdemes tesztelni CO2- ra - akvarisztikai teszt szerintem ok- ha van benne, az tömítés gond lehet, ami szintén okozhat felfutást.
Éppen az hogy gyengébb a szikra esetleg.
Vagy lehet csal a műszer nem kapja meg a 12V-ot esik a feszültség.
Ha bekapcsolod a ventit idő előtt nem szabad felmelegednie. Hűtő lamella között nincs retek?
viccet félretéve,még egy dolog lehet,csak nem tudom hol van az ezresen a termosztát.A 600/500-on külön házban van a termosztát két csőcsonk áll ki belőle,erre mennek a vízcsövek.Ez a legszűkebb keresztmetszet a vízhűtésben,és a csőcsonkok furatai nálam is be voltak rakodva vízkővel,le volt szűkülve a keresztmetszet.Egy megfelelő méretű csigafúróval kizenkoltam a furatokat,mindjárt jobb lett a keringés,Esetleg ez még lehet nálad is,mert a tied is öreg már,biztosan van benne vízkő.
A venti hamarabb kapcsolásának semmi értelmét nem látom. Bekapcsol az amikor eléri a kapcsolási hőmérsékletet. De annak ellenére is melegszik tovább. Tehát ha manuálisan bekapcsolnám akkor is felmelegedne, talán nyernék néhány percet.
Sehol,csak ez sportmotornak készült,nem városi pizzafutárnak.Azért is hogy elférjen a hűtő az idom allatt,viszonylag kicsi a hűtő,kell neki a menetszél is,akkor hűt vissza normálisan.Ha meg terheled is,csomag,két személy,pláne melegszik.Motoros felvonuláson mindig túlmelegszik a gép,ezért tettem direkt kapcsolót a Yamira is,a Kawára már Zsolti rakott,de nyáron ha beérek városba szintén be szoktam kapcsolni,hogy hűtse a venti.Ha esetleg nagyobb venti befér,érdemes lenne kicserélni.
Gyertya, a gyári előírt. Az intenzitáson azt érted, hogy intenzívebb a kelleténél? Mondjuk az igaz, hogy bármikor legyorsullak (persze csak tengerszinten )
Tök nagyot szív a hűtőn keresztül. Remélem 1-2 napon belül végzek az összerakással és akkor letesztelem.
Vagy lehet csal a műszer nem kapja meg a 12V-ot esik a feszültség.
Ha bekapcsolod a ventit idő előtt nem szabad felmelegednie. Hűtő lamella között nincs retek?