Megnéztük minden rendben volt. 10000km 0olajfogyi nincs füst, megy igaz 3000ig noszogatni kell 3000től elindul, de ez egy 2l szívó benga Télen lehet kap egy kis valamit még nem ültünk össze de olcsón jót lesz mert minden is van a műhelybe hozzá.
Azért ez nem általános dolog nálunk sem, a németeknél is csak kb. minden harmadik eladósorba kerülő gépet ha érint a fiatalítás... http://youtu.be/6kuVs0pNTTA
Egy nepper videóban láttam egyértelmű buktát szervízkönyv mahinációra is és azt fricc szervíz csinálta, nekik is csak maguk felé hajlik a kezük
Mindenütt át lehet írni - de nem szokták... elég a km órában, azt nézi a vevő. Drága és újabb autóban erre is figyelnek, és meg sem lehet állapítani az előző értéket. Azzal lehet csak bukni, hogy maga az írás ténye látszik, az adat más címről indul - de ehhez profi kell. Ismerek ilyet személyesen, dolgozott már nekem, haveromnak is az e60-ban (ott volt több nyűg is)
Vagy nem. De itt 4 helyre rögzíti a km-t olyan modulokba amit nem éri meg cserélni. Mert azok nem írhatóak. Azaz nem tudom most már a jelen állás szerint a technika fejlődött e akkor át lehet.
(még hónapokkal ezelőtt a "jönnek a macskás vidik" aktivitáshiány időszakban linkeltem ezt ide, én is onnan tudom hogy "mi az")