Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos nem a cső. Ha mozgatom működés közben, amikor folyamatosan nyomás alatt van, el is kezd pisilni
céges. Ők fizetnek nekem ingyenes.
Fizetős vagy ingyenes?
aha negatív lett de pénteken menni kell még 1x pénteken. A fasz kivan
De szépek így együtt.
Meg van már az eredmény?
Attól tartok nem úszod meg a szétszedést... Biztos, hogy a karbinál szivárog nem a benzincsőnél?
És amúgy... Hogy vagytok? :)
Beindítottam a motor és szinkronizáltam a karbikat. A hűtés első ránézésre jó lett. Több alkalommal felmelegedett a kapcsolási hőmérsékletig. Most a venti vissza a is hűtötte és lekapcsolt. Viszont van egy másik problémám. Az a T alakú csonk amihez csatlakozik a benzincső a karinál, mind két irányba szivárog. Bízok benne, h csak nagyon ki volt száradva a tömítése és holnapra meggyógyul, de ha mégsem szét kell szedjem az egész karbi sort. Csinált már ilyet valaki? Vagy van valami egyszerűbb módja a tömítés cseréjének?
A 3LF Francia lehet. Az előgyújtások meg így néznek ki különböző országba exportált modelleknél.
na megvolt az első tesztem covidre. Orros torkos. Fasza volt, holnap eredmény.
Köszönöm szépen !
Csövi. Nem a kapcsolás időpontjával van a baj, hanem a hűtés hatásfokával. A tiédnek ha lehúznánk a csatlakozóját és megvárjuk amíg a pirosig megy a mutató és újra csatlakoztatnánk, akkor is visszahűtené. Az enyém eddig azt csinálta, hogy beindult de lassan akkor is tovább melegedett. A héten le fogom tesztelni az "új" rendszeremmel
Lehet a hőpatron rossz későn kapcsol.
12 éve használom így. Eddig is elboldogultam vele. Viszonylag keveset járok városba, dugóba. De az is lehet, hogy most már jó lesz.
Szervizbe pedig biztos nem viszem soha
Jó,feladtam,vidd el szervízbe!
Acél lapátos és úgy néz ki mint az új. És természetesen piros fagyálló van benne.
Alumínium lapátos a vízszivattyú?Meg tudod nézni a vízszivattyút?Mert ha alumíniumból van, idővel a foszfátos fagyállók (kék vagy zöld színűek)megeszik a lapátokat.A Ladáknál volt ez idővel tipushiba,de minden másnál előfordulhat,forog a szivattyú,csak nem keringet eleget.Én is ezért cseréltem le a fagyállót a piros foszfármentesre.
Felül nekem is van olyan szivacs, de most már tömítés is van a ventilátor és a hűtő között. Tudom, hogy a tiéd tökéletesen működik, mert láttam. Ezért is gondoltam, hogy az enyémmel van valami bajság. De majd remélem a héten le tudom tesztelni és beszámolok róla.
Köszi azért, hogy megnézted.
A 3LH-10 fojtott olyan van nekem 44kw
Én mostanában elég sokat járattam álló helyzetben co mérés miatt de szépen ki-be kapcsolt a venti. Bár szerintem nem tesz jót neki de elvileg bírnia kell. Kipróbálnám álló helyzetben mit csinál.
Az idom és hűtő között nincs tömítés csak felül egy szivacs.
Piros közelébe...
Éppen nem forr fel, de úgy ahogy írod, tovább melegszik a piros köteléig akkor is ha megy a venti.
Arra sem esküdnék meg, h álló helyzetben alapjáraton felmelegszik annyira, de ha araszolgatok nyári melegben kicsit gyorsítva, lassítva akkor ez a jelenség.
Ok.
Tehát ha te álló helyzetben járatod akkor felmelegszik beindul a venti utána felforr a víz nem hűti vissza?
Úgy, hogy sót ad hozzá