Beindítottam a motor és szinkronizáltam a karbikat. A hűtés első ránézésre jó lett. Több alkalommal felmelegedett a kapcsolási hőmérsékletig. Most a venti vissza a is hűtötte és lekapcsolt. Viszont van egy másik problémám. Az a T alakú csonk amihez csatlakozik a benzincső a karinál, mind két irányba szivárog. Bízok benne, h csak nagyon ki volt száradva a tömítése és holnapra meggyógyul, de ha mégsem szét kell szedjem az egész karbi sort. Csinált már ilyet valaki? Vagy van valami egyszerűbb módja a tömítés cseréjének?
Csövi. Nem a kapcsolás időpontjával van a baj, hanem a hűtés hatásfokával. A tiédnek ha lehúznánk a csatlakozóját és megvárjuk amíg a pirosig megy a mutató és újra csatlakoztatnánk, akkor is visszahűtené. Az enyém eddig azt csinálta, hogy beindult de lassan akkor is tovább melegedett. A héten le fogom tesztelni az "új" rendszeremmel
12 éve használom így. Eddig is elboldogultam vele. Viszonylag keveset járok városba, dugóba. De az is lehet, hogy most már jó lesz.
Szervizbe pedig biztos nem viszem soha
Alumínium lapátos a vízszivattyú?Meg tudod nézni a vízszivattyút?Mert ha alumíniumból van, idővel a foszfátos fagyállók (kék vagy zöld színűek)megeszik a lapátokat.A Ladáknál volt ez idővel tipushiba,de minden másnál előfordulhat,forog a szivattyú,csak nem keringet eleget.Én is ezért cseréltem le a fagyállót a piros foszfármentesre.
Felül nekem is van olyan szivacs, de most már tömítés is van a ventilátor és a hűtő között. Tudom, hogy a tiéd tökéletesen működik, mert láttam. Ezért is gondoltam, hogy az enyémmel van valami bajság. De majd remélem a héten le tudom tesztelni és beszámolok róla.
Köszi azért, hogy megnézted.
Én mostanában elég sokat járattam álló helyzetben co mérés miatt de szépen ki-be kapcsolt a venti. Bár szerintem nem tesz jót neki de elvileg bírnia kell. Kipróbálnám álló helyzetben mit csinál.
Az idom és hűtő között nincs tömítés csak felül egy szivacs.
Éppen nem forr fel, de úgy ahogy írod, tovább melegszik a piros köteléig akkor is ha megy a venti.
Arra sem esküdnék meg, h álló helyzetben alapjáraton felmelegszik annyira, de ha araszolgatok nyári melegben kicsit gyorsítva, lassítva akkor ez a jelenség.
Meg van már az eredmény?
Szervizbe pedig biztos nem viszem soha
Köszi azért, hogy megnézted.
Az idom és hűtő között nincs tömítés csak felül egy szivacs.
Arra sem esküdnék meg, h álló helyzetben alapjáraton felmelegszik annyira, de ha araszolgatok nyári melegben kicsit gyorsítva, lassítva akkor ez a jelenség.
Tehát ha te álló helyzetben járatod akkor felmelegszik beindul a venti utána felforr a víz nem hűti vissza?