Na igen,ezt már én is ismerem,Yamival kicsit tovább tartott előzni.Mikor buszt előztem az öccázzal.meg is bámulták az asszony bugyiját,mert ugye nyári ruhában volt,nem volt hajlandó bőrruhát felvenni,pedig van neki.Azóta lebeszéltem a miniszoknyáról,a Kawán kicsit több a menetszél.
Ennek egyébként annyi "baja van" hogy ezen a kereplő hangon nehezen élvezhető a "teljesítmény".
Az oké, hogy nem kell gyorsan menni és úgy is lehet jót motorozni, pl. Poti gépét is azért szerettem meg, mert a kis rohadék fülre simán elhitette hogy mennyire állatul megyek és mennyire penge vagyok. Mikor a fordulatszámmérő mutatója csak 19.000-nél áll meg, hogy ideje feljebb akasztani a váltót, az nagyon állat! (de hát Sanya ezt is jobban tudja)
Persze közben tilos a km órára nézni, mert akkor oda az illúzió.
Sokáig gondolkodtam is rajta hogy megveszem és megcsinálom magamnak, mikor itt felajánlotta nekünk, csak akkor épp le voltam égve. Aztán meg azt hittem hogy már rég eladta, mikor évekkel később közölte hogy nemrég vette meg a haverja.
El, persze, én is azt mondom hogy a mindennapokra tökéletesen elég.
Csak hol marad az a pár alkalom, mikor a test kívánja a karnyújtó gyorsulást, amikor érzed hogy nagymotoron ülsz?
Nekem sem kell már Hayabusa, vagy hasonló 150-200Le-s elrettentő fegyver, de az itt látható VFR 100Le körüli teljesítményét azért szeretem magam alatt tudni.
http://youtu.be/G4dpCdgCWm8