Mi az hogy nem az a kategória? Ez is egy 954 mint a többi, amiből a legolcsóbb jelenleg 950-ért van fent. Azok szerinted mennyivel jobbak mint a tiéd? (semmivel)
Én úgy feltenném 1M-ért mint a szél, aztán vehetnél NC750-et.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cbr_900_rr/honda_cbr_900_rr_954rr-16058819
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cbr_900_rr/honda_cbr_900_rr_954rr-16123020
Már a kollégáknál van, meglátják hogy hogy reagál az alupálcára. Ha nem jól, akkor rendelnem kell egyet. Egész olcsó, ahhoz képest amire számítottam. (az egész qrva íbéjen nincs bontott első konzol, hátsó az van dögivel pár euróért)
Toltam ki hátrafelé a garázsból hogy megyek dolgozni, közvetlen közel állt mellette (a bal oldalán) a robogó. Mikor az ajtó vonalába ért a hátulja, pont a hátam mögött volt a robesz. Mivel nem tudtam tőle hátrébb lépni (mint amikor a falnak háttal állsz és csak egy kicsit szeretnél még hátrébb lépni) ez picit megbillent jobbra (a 300+ kiló) megtartani nem tudtam csak finoman leengedni a jobb oldalára.
Hallottam egy diszkrét kattanást (ahogy felhajlott a rugó ellenében a lábtartó és a konzolon felütközött ~45 fokban) és ennyi. Felállítottam, más baja nem lett. (kéne rá bukócső vagy gomba oldalra, de eddig még nem tudtam rászánni magam hogy csináljak rá)
Én. Túl jó ez ilyen pórnépnek - akik nem tisztelik a logót!
Egyébként meg a hagyományos telót jóval olcsóbb gyártani, mint ilyen karos-gömbcsuklós izét...
Az.
Úgy elerjedt mint a koronavírus, lassan már nem is látni az utcán hagyományos teleszkópos motort, mivel szinte minden gyártó átállt erre az utóbbi 30 évben. Érdekes módon a bmw mostanában meg a legpengébb gépein (S1000RR, S1000XR, R1200/1250RS) elspórolja ezt a technikai bravúrt és beéri a régi elavult hagyományos teleszkópos futóművel.
Ki érti ezt?
Illetva a posztoly még elérhető a szekrényben.
Én úgy feltenném 1M-ért mint a szél, aztán vehetnél NC750-et.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cbr_900_rr/honda_cbr_900_rr_954rr-16058819
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cbr_900_rr/honda_cbr_900_rr_954rr-16123020
Hallottam egy diszkrét kattanást (ahogy felhajlott a rugó ellenében a lábtartó és a konzolon felütközött ~45 fokban) és ennyi. Felállítottam, más baja nem lett. (kéne rá bukócső vagy gomba oldalra, de eddig még nem tudtam rászánni magam hogy csináljak rá)
A többi meg tegnapelőtti.
Sanyám nézted te mostanában a 954-es árfolyamát? (ezek szerint nem)
Egyébként meg a hagyományos telót jóval olcsóbb gyártani, mint ilyen karos-gömbcsuklós izét...
Úgy elerjedt mint a koronavírus, lassan már nem is látni az utcán hagyományos teleszkópos motort, mivel szinte minden gyártó átállt erre az utóbbi 30 évben. Érdekes módon a bmw mostanában meg a legpengébb gépein (S1000RR, S1000XR, R1200/1250RS) elspórolja ezt a technikai bravúrt és beéri a régi elavult hagyományos teleszkópos futóművel.
Ki érti ezt?