Összerakva a felújítottal, szép egyenletes az alapjárat és teljesen normálisan üzemel a gép, semmi dadogás-fordulatszám ingadozás.
Szóval a képekből leszűrhető, hogy az új egy ugyanolyan kínai fos, mint amit linkeltem nem egész 5e Ft-ért, csak ebbe még volt pofájuk belenyomni a VDO nevét is.
A felületen ki van törve egy darab ott, ahol a két mágnes forog, meg teletömték zsírral az egészet.
Maga a két mágnes valószínűleg kicsire sikerült de nem estek kétségbe, vágtak rá még két darab lemezt és kész! (az eredetiben egész mágnes van, teljesen síkban, fixen rögzítve, ezen meg a két lemez sarka kiállt és folyamatosan karcolta a felületet, azért tört ki az a kis darab)
A gyáriakban 7-es torx csavarok vannak, ebben a fosban sima kereszthornyosok, amiknek a menete még véletlenül sem passzol a régi házába (pedig egy méret de két menetet ment be összesen) szóval csak az elektronikát nem tudtam feltenni az 'új' hajtóművére, le kellett szedni a motortérben azt is és cserélni kellett kompletten az egészet.
Szóval ez is ugyanez a kínai fos mint a linken, amit angliában raktárból adnak háromszoros áron. (láttam vannak most is kb. ugyanannyiért)
Mivel a gyanakvásom erősebb annál, minthogy pénzt adjak megint egy ilyenért (nem egész két éve vettem egy új 'gyári VDO-t' 46 fontért angliából, furcsáltam is hogy még van, de biztos valami beragadt készlet lehetett, én meg szerencsés vagyok és olyat vettem, nem utángyártottat) megcsináltam azt, amit itt leírtak a fórumon.
Mivel megvan az ami régen rajta volt, meg egy bontott, amit akkor vettem, és persze a 'gyári új' ami épp rajta van) ezért az eredetit szétszedtem. (első két kép)
Kitörölgettem belőle a zsírt, lemostam féktisztítóval és némi szilikonzsírral megkenve összeraktam és felszereltem.
Ekkor úgy határoztam, hogy szétszedem az újat és belenézek, bár úgysem lesz benne semmi érdekes. Hát a többi kép az új 'gyári Siemens-VDO'.
Szóval a képekből leszűrhető, hogy az új egy ugyanolyan kínai fos, mint amit linkeltem nem egész 5e Ft-ért, csak ebbe még volt pofájuk belenyomni a VDO nevét is.
A felületen ki van törve egy darab ott, ahol a két mágnes forog, meg teletömték zsírral az egészet.
Maga a két mágnes valószínűleg kicsire sikerült de nem estek kétségbe, vágtak rá még két darab lemezt és kész! (az eredetiben egész mágnes van, teljesen síkban, fixen rögzítve, ezen meg a két lemez sarka kiállt és folyamatosan karcolta a felületet, azért tört ki az a kis darab)
A gyáriakban 7-es torx csavarok vannak, ebben a fosban sima kereszthornyosok, amiknek a menete még véletlenül sem passzol a régi házába (pedig egy méret de két menetet ment be összesen) szóval csak az elektronikát nem tudtam feltenni az 'új' hajtóművére, le kellett szedni a motortérben azt is és cserélni kellett kompletten az egészet.
Szóval ez is ugyanez a kínai fos mint a linken, amit angliában raktárból adnak háromszoros áron. (láttam vannak most is kb. ugyanannyiért)
Mivel megvan az ami régen rajta volt, meg egy bontott, amit akkor vettem, és persze a 'gyári új' ami épp rajta van) ezért az eredetit szétszedtem. (első két kép)
Kitörölgettem belőle a zsírt, lemostam féktisztítóval és némi szilikonzsírral megkenve összeraktam és felszereltem.
Ekkor úgy határoztam, hogy szétszedem az újat és belenézek, bár úgysem lesz benne semmi érdekes. Hát a többi kép az új 'gyári Siemens-VDO'.
https://www.kepesmotor.hu/hond...
https://www.sportmotor.hu/foto...
https://www.autoalkatreszonlin...