megnéztem a cég többi túráját... a komolyabbakra szinte kizárólag BMW-vel (leginkább GS, és nem régi) mennek... Namármost vagy az a világ legjobb motorja, vagy ezekre a túrákra csak gazdag májerek jelentkeznek
A legtöbb saját motoros, és úgy 1200-1800 juró (a 6-8 naposok) úgy már azé' nem annyira ócó (a dél-olasz, az andalúz, a korzikai, másokat nem néztem)
Ez 1 jó ajánlat, mikor tavaly ilyesmiket néztem (akkor Korzikára) az kb. a duplájába került. Tenerife vulkáni eredetű, fekete köves a talaj, durván néz ki - mikor ott voltam, eszembe is jutott, milyen jót lehetne ott motorozni... utak jók, forgalom semmi.
Csak Ábrusomnak üzenem,tegnap tankoltam a gépbe 78-kilométerre hat litert,és ez még a hazaút volt Szentendréről asszonnyal,csomaggal.Én meg vagyok elégedve a Kawa fogyasztásával.
A gépkönyve szerint traktortól a tankig mindent, amit elektromos rendszerben mérni lehet, generátort, dinamót, indítómotort, fogyasztókat, akksit, még egy strobit is adott hozzá az eladó, meg egy olyan vackot, amit még ki kell derítenem mire is való Mértem közben a csájníz digit kompresszió mérővel a fűnyírónál 8.5 a kaszánál 9.2 jött ki ami teljesen reálisnak tűnik koruk, állapotuk alapján.
Nagyon babásak azok az autók, a fehér különösen Nekem tetszenek a kis platós gépek az el camino meg carrier formák is.
Ma viszem OT vizsgára a gépet kíváncsi leszek....
A legtöbb saját motoros, és úgy 1200-1800 juró (a 6-8 naposok) úgy már azé' nem annyira ócó (a dél-olasz, az andalúz, a korzikai, másokat nem néztem)
https://www.motoavantura.com/m...
Nagyon babásak azok az autók, a fehér különösen Nekem tetszenek a kis platós gépek az el camino meg carrier formák is.