Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Típusa válogatja. A 250/400/500/600-on pl. külön van.
Nincs Szentessel semmi baj, de már ott van a mérhetetlen tudás és tapasztalat, nem kell odavinni.
Mi a "baj" Szentessel?
Köszi a válasz(oka)t és a videót. Lehet az akksi is beteg már. Akkor akksi csere aztán majd látjuk
Amugy már utólag én is azon agyaltam nem e benne van a generátorban. A 4es golfomban is abban van. Csak méreténél fogva valamiért inkább kivül kerestem
Köszi mégegyszer
Itt lehet látni mindent. (itt épp egy utángyártott fesszabályzót épít be az eredeti helyére)
http://youtu.be/M-G9t9mAYOc
Mennyivel stabilabb volt a kocsi nem kóválygott semerre a fogyasztásmérőre rá se mertem nézni csak fél szemmel
Ültetés level1 330kg+ a csomiba
(bár Szentesre nem akarok elektronikai területen tudást vinni)
A generátorban van, ahogy az autóknál is. (kép)
Viszont az hogy 15V felett, az nem feltétlen probléma, mivel 15,2-15,4V-ot szokott tolni gyárilag is. (többet mondjuk nem)
Nem lehet hogy az akksi pusztul és azért forr?
Sziasztok
Fzr 1000-esem 15v felett tölt. Forralja az akksit
Tudja valaki hogy hol van elrejtve a feszültségszabályzó?
Illetve van e valakinek eladó, vagy cikkszáma?
Köszi
Idén még nem vágtam le a füvet,nem volt idő rá. Nem baj,ha végeztünk ráérek kertészkedni.
Tök jó volt látni benneteket. A tesómért voltam kint,nem messze lakik tőletek. Holnapra végzünk a szigeteléssel,szombaton első glettelés,hétfőn élvédőzés hálózás második glett,kedd simító glett,és kb egy hét múlva színezés és kész.
Speciális volt nagyfejű kereszthornyú rövid facsavar. Veterán korhoz közeledő autóba nem rakhatok másféle kötőelemet.... Végül a mágnesvégű teleszkópos varázspácával pásztáztam át a területet és ráragadt a csavar majd későb az alátét is!
Tegnap én is füvet vágtam három birtokon, a beznzines fűkaszát vetettem be. Király dolog az javaslom. Pöccre indult tavaly óta, kiválóan funkcionált. Fűnyíróval még mindig vágnám, zseblámpával a fejemen.
Ez már majdnem olyan jó story volt, mint a múltkori kutyás hogy mik nem történnek veled... Váznyúlványból csavart vadászni... nekem nem volt türelmem, leesett a 14-es Crova fej, valahol ott van a motortérben, nem zörög, és ki sem esett, mert zárt az egész. Majd 1x megkeresem, kiveszem, ha más dolgom nem lesz
Ma ajzat kiegyenlítettem, amíg kötött a cucc, addig pihenésképp levágtam a füvet, ami már fél m volt (idén még nem vágtam) szerencse, hogy a fűnyírón 4 kW-os motor van de így qrva nehéz, el is fáradtam. Holnap még talán kiegyenlítem utólsó lépésként finommal, utána jöhet a burkolás. Utána a festés. Utána a mázolás. Utána a konyha. Utána az előszoba. Utána a háló.
Van mit csinálnom...
Ma mentem a Fiestával itt a környéken aszt láttam az úton egy gyíkot. Mindjárt satufék nem akartam elütni. Erre hallok egy csörömpölést. Há mondom ha elütök egy gyíkot annak nincs ilyen hangja... Kiszállok megnézem mi van, kiesett a bal lámpa üvege és összetört. Haza mentem megnéztem a sufniban a tartalék alkatrészeket és volt lámpám tarcsiba. Tök jól meg van csinálva. Kb 5 perc a csere, egy csavar tartja. Nekem mondjuk másfél óráig tartott mert elpöcköltem azt az egy csavart és beesett a váznyúlványba alig találtam meg. A helyzet jelző izzó is beesett a lámpatesbe azt is ki kellett recegtetni. Az a régi játék jutott eszembe amikor kis golyókat kellett lyukra irányítani. Aztán úgy megharapott egy óriás hangya, hogy rendesen vérzett a kezem. A postán is felidegesített a gyerek hiába álltam oda az ablakhoz azt mondta nem tud velem foglalkozni mert fontos adminisztrációs dolga van. Hiába mondtam neki hogy az ügyfél is elég fontos dolog átirányított a másik ablakhoz ahol az ajtóig állt a sor. Inkább hazajöttem és írtam egy reklamációs levelet a cégnek. Szóval jó napom volt.
Jól haladtok
Reggel elég sokára esett le, hogy ki az a villogós kék pözsós Fiuknak mondtam hogy a “BuszosSanyi” majdnem kikötötték magukat hogy megnezzenek és tudjanak rendesen integetni.
Csak pár szóban: nem villog semmivel, ha valaki akkor Ő baromi szerényen viselkedik, él. Minden pénzt visszaforgat a cégbe, tehát nem az a "cigány" cégvezető-tulaj. Sajnos bizonyos problémák miatt (amin sajnos a feleséged sem tudna segíteni ) tavaly aug óta 2-3 hetente tud bejönni a céghez pár órára. Az autót belgiumból vette a gázszettel szerelve, de már akkor le volt járva a palack engedélye. Ezt az autót csak szó szerint hobbi autónak vette és szívesen dolgozgatott rajta ( nem keveset) mert elég ramaty állapotban volt. Még mindig van rajta mit csinálni, de a fent említett okok miatt az utóbbi időben nem volt rá alkalma. Jelenleg egy 7 éves E250 mercivel jár amit a faterjától örökölt 2 éve, de előtte másfél évig nem szégyellt egy dacia dokkerrel járni tárgyalni( mert a 10 éves A4-esét eladta), pl a MOL-hoz, SCITEC-hez, BIOTECH-hez, mert egyáltalán nem csinált belőle presztízs kérdést, hogy milyen autóból száll ki. És ezek a vevők sem ezt értékelték, mert még jelenleg is üzleti partnereink. És ezt a nem elmenni 3 napra sem értem...
Az azé' elég cigány, hogy cégvezető-tulaj(?) ekkora usák verdával villog, de tankolni már nem akarja ilyenkor jön a gázszet meg az "aligjárokvele"
OFF
ott a cégnél komoly problémák lehetnek... ha egy cégvezetőnek és neked (a jobbkezének, vagy csak bal?) semmire nem jut ideje, nem tudnak elmenni 3 napra... de erről nem sokat tudok, mi-miért, csak úgy eszembe jutott.
Fizetésed emelték már?
6 személyes, bazi nagy bőr ülések vannak benne. A rugózása pedig elég lágy kicsit az a hajó fíling. És ha nem 9 hónapos lenne az egyetlen gyereke, talán oviba is vinné a géppel. Lagziba már ment vele.
De ne haragudj meg csak poénból írtam, és persze a fogyasztása sem a Te autód szintjén van (16-18L benzin). A gáz is ki van építve benne, de mivel lejárt az engedélye ezért műszakira ki lett szerelve. Majd vissza lesz építve pici módosítással, de most nincs idő foglalkozni vele, kb fél éve áll.
Hát ez az, ezt mondom mindig! USA Vényóc Truckot Mindenkinek! A főnöködé is mindenre jó, gondolom, azzal viszi oviba a gyereket is
Egy USÁ-s 5L-es v-nyóc simán vette volna az akadályt. A főnökömnek van egy 4,6-os F150 fordja, a múltkor ráraktunk egy 1200kg-os BIG BAGet, de nem igazán erőlködött simán vitte.
A múltkor volt egy Pest, futóval... több, mint 5 órát ültem az autóban - egy ilyen oda-vissza a BMW-vel a fele idő szokott lenni, és negyede stressz. A stressz meg már az én koromban nem egészséges, úgyhogy kerülöm
Most is szépen hazajött, csak lassabban, nem tudtam előzgetni. Fél tonnával nem úgy szedi a lábát, mint csak velem
Látod-látod, egy polihisztor is holtig tanul.
Futóval a leglassabb, a szomszéd városból... Valld be nyugodtan, hogy nem tudsz tolatni futóval azért nem mersz elindulni vele ilyen helyre
Gondolkodtam rajta... aztán lusta voltam katalógus adatokat böngészni, hogy melyiknek mennyi a terhelhetősége... és csak az alapján, hogy a Vitara 1075 kg, a BMW meg 1550, gondoltam, hogy a kb. 530-550 kg-ot melyik viszi jobban. Különben is, a BMW-vel már 1x hazahoztam ehhez az előszobához való padlólapot és kibírta.
Gyakrabban kéne autót, és ritkábban burkolatot cserélni
Amúgy itt áll egy futó az udvarban, azzal is mehettem volna, csak úgy a leglassabb, legnyűgösebb.