"mindent egybe akar cserélni."
Azt írta hogy ahhoz (még) nincs cserealkatrész, így egyben lehet csak cserélni. A régebbieknél megoldható.
Itt nem a valamiért szeretik/nem szeretik a lényeg, hanem hogy ÉN a saját költségvetésemmel NEM vállaltam a 10+ éves, 80-100e km körüli bmw-t a fentiek tudatában. Nyilván ha nem számítana hogy mennyi pénz kell rá, akkor biztos én is másképp gondolkodnék erről, de ez nem így van.
Eko mindent egybe akar cserélni... mint minden szerelő.... kisebb meló, nagyobb pénz, elvárt eredmény (=javítási felelősség kizárása) - nem is hibáztatnám ezért.
A nyűgök valósak, amit leírsz - valahogy mégis szeretik a motort, az egyéb jó tulajdonságai miatt. Hibátlan meg úgyse létezik
Ha most váltanék, szívesen próbát tennék egy ilyennel (képen) mert ebben van technikai érdekesség, meg ötlet. Vagy hagynám a faxba a vesződést, vennék egy kiforrott és újszerű s4 600 japót, oszt hadd' menjen.
Az, hogy még a 2000 utániaknál is pénzfeldobással dől el, hogy le kell-e húzni a váltót 25e km után, vagy elmegy simán 100e km-t. (hiába javítgatta a gyár) A hátsó kerékcsapágy dettó és a szöghajtás is ökör megoldás. (bár van aki már kijavította magának)
A váltó nyers és a hajtáslánc holtjátéka nagy, a blokk is durva járású. Más nagyon nem jut eszembe. Próbáltam párat (többek között a sárgádat és Laciét is) volt benne 1150R-RT is, a kocka blokkos K bmw-k sokkal jobbak voltak.
1200Rt-vel mentem egy rövid kanyart (nem ideális körülmények között) annál már jobb volt a helyzet járáskultúra szempontjából. (EKO szerint viszont ha annál besz&rik a hajtáslánc, akkor komoly és drága a baj, mivel kompletten lehet csak cserélni)
Te valamiért azt gondolod, hogy nekem valami bajom van a bmw-vel. Megosztom veled, hogy már huszonévvel ezelőtt Is szerettem volna (persze akkor is elérhetetlen volt) és nálam jobban kevesen védték az akkori Japánokkal szemben.
Mondhatod nekem hogy jó a gs, értelmetlen lenne ezzel vitatkoznom, mivel semmiféle összehasonlítási alapom sincs. R1100-1150-et (R/RT) nem akartam a (természetesen mindenhol tagadott) a műszaki problémái miatt, viszont sorost (K) többször is majdnem vettem.
Jelenleg (elméletileg) egy alaposabb próba után egy full fapad R1200RT-t talán el tudnák képzelni, de mivel olyan összeget kérnek érte amit én motorért nem vagyok hajlandó kiadni, így biztosan nem lesz ilyenem.
Az is megosztom veled, hogy jó ideje (összegtől függetlenül) fogalmam sincs, hogy milyen motorra ülnék át a jelenlegiről.
Havernak a radiátor csövét rágta meg, nem értette a szerelője, mi bökte ki a csövet több helyen. Nekünk a honda gyújtáskábelét rágta rendszeresen, akkor megfordult egy két ötlet a fejemben, meddig ütném szívlapáttal ha meglenne..de nem lett meg. A riasztó sprayk állítólag jók, de szélvédőre ne fújjátok, mert megszárad és nem lehet kilátni rajta haver kipróbálta, alig tudta leszedni acetonnal az üvegről.
"mert ebben van technikai érdekesség, meg ötlet" Na nekem ez pl. egyáltalán nem szempont.
Azt írta hogy ahhoz (még) nincs cserealkatrész, így egyben lehet csak cserélni. A régebbieknél megoldható.
Itt nem a valamiért szeretik/nem szeretik a lényeg, hanem hogy ÉN a saját költségvetésemmel NEM vállaltam a 10+ éves, 80-100e km körüli bmw-t a fentiek tudatában. Nyilván ha nem számítana hogy mennyi pénz kell rá, akkor biztos én is másképp gondolkodnék erről, de ez nem így van.
A nyűgök valósak, amit leírsz - valahogy mégis szeretik a motort, az egyéb jó tulajdonságai miatt. Hibátlan meg úgyse létezik
Ha most váltanék, szívesen próbát tennék egy ilyennel (képen) mert ebben van technikai érdekesség, meg ötlet. Vagy hagynám a faxba a vesződést, vennék egy kiforrott és újszerű s4 600 japót, oszt hadd' menjen.
A váltó nyers és a hajtáslánc holtjátéka nagy, a blokk is durva járású. Más nagyon nem jut eszembe. Próbáltam párat (többek között a sárgádat és Laciét is) volt benne 1150R-RT is, a kocka blokkos K bmw-k sokkal jobbak voltak.
1200Rt-vel mentem egy rövid kanyart (nem ideális körülmények között) annál már jobb volt a helyzet járáskultúra szempontjából. (EKO szerint viszont ha annál besz&rik a hajtáslánc, akkor komoly és drága a baj, mivel kompletten lehet csak cserélni)
Mèg nincs itthon csak meg lett vève.
Én lenni Gárdista, ez is ovis dolog???
Mondhatod nekem hogy jó a gs, értelmetlen lenne ezzel vitatkoznom, mivel semmiféle összehasonlítási alapom sincs. R1100-1150-et (R/RT) nem akartam a (természetesen mindenhol tagadott) a műszaki problémái miatt, viszont sorost (K) többször is majdnem vettem.
Jelenleg (elméletileg) egy alaposabb próba után egy full fapad R1200RT-t talán el tudnák képzelni, de mivel olyan összeget kérnek érte amit én motorért nem vagyok hajlandó kiadni, így biztosan nem lesz ilyenem.
Az is megosztom veled, hogy jó ideje (összegtől függetlenül) fogalmam sincs, hogy milyen motorra ülnék át a jelenlegiről.
https://www.portfolio.hu/valla...