Ez egy jó töltő amúgy, C-Tek kínai koppintása. Megveheted az eredetit is, 25-ért, vagy a BMW forgalmazza ajánlott töltőjeként saját logóval 40-ért Lehetőségeid határtalanok!
Tönkrement az Aldis automata töltőm. Tegnap akartam tölteni a Piros akksiját,az elején nem is volt probléma. Délután kimegyek a garázsba megnézni,hát érzek valami égett büdöset. A töltőből ahol kijön a csipeszes vezeték,elkezdett olvadni. Nem kapcsolt az le,nem csinált semmit csak olvadt a vezeték szigetelése. Elvileg azonnal le kell kapcsolnia ha valami gebasz van,de az enyém simán leégett volna. Most akkor hogy bízzon az ember az ilyen cuccokban? Télen fent hagyod csepptöltésen,és leég a ház? Ezek full gagyi dolgok,biztos nem veszek többé még hasonlót sem.
Csak hogy hozzászóljak a témához.
Utána kellene nézni milyen benzinnel mennyiért furikáznak. Szarnak bele a csillivilli modern cuccokba amíg 87-es benyát tankolnak egy dodó alatti áron.
Ja, és hát nem utolsósorban a köbcenti az nem hazudik. Nem kell felépülni a turbónyomásnak, nincs részecskeszűrő meg egyéb faszságok.
Azt nem érted hogy egy Mustang (Camaro/Challenger/Corvette) egyszerűen qrva jól néz ki és baromi jó hangja van, az "Egy turbós mindenben jobb." meg hogy épp hányszáz lóerős az a francot sem érdekli.
Én nem értek a V motorok világához, de a jelenleg is leggyorsabb kört a leggyorsabb F1-es pályán Monzában Barichello mente egy V10-es 3 literes szívó motoros remekművel, nem voltak azért annyira rosszak azok a szívók.
Javítom az új adatok ismeretében: 1989-2013 közt voltak szívók - de csak azért, mert a turbók annyira erősek lettek a 80-as évek közepétől, hogy a szívók nem voltak versenyképesek. Ezért inkább betiltották a turbót (nem sok idő múlva az automatát, az aktív rugót, az ABS-t is)
Én még nem beszéltem eggyel sem Sztem őket csak a teljesítmény érdekli... meg lehetne kérdezni bármelyiket: "Figyu, a mostani KERS-es 1000 lovas turbód helyett a köv. futamra beteszünk neked egy V8 2x akkora szívót! Tudod, az az igazi, férfias, meg milyen qrvajó hangja lesz, és csak 300 lóval lesz kevesebb" - aztán nézd meg, mit mond erre
Sztem a mai mezőnyben alig van már olyan aki még ment szívó motorral.
https://totalcar.hu/tesztek/20...
Usák nem usák témába vagó
Tönkrement az Aldis automata töltőm. Tegnap akartam tölteni a Piros akksiját,az elején nem is volt probléma. Délután kimegyek a garázsba megnézni,hát érzek valami égett büdöset. A töltőből ahol kijön a csipeszes vezeték,elkezdett olvadni. Nem kapcsolt az le,nem csinált semmit csak olvadt a vezeték szigetelése. Elvileg azonnal le kell kapcsolnia ha valami gebasz van,de az enyém simán leégett volna. Most akkor hogy bízzon az ember az ilyen cuccokban? Télen fent hagyod csepptöltésen,és leég a ház? Ezek full gagyi dolgok,biztos nem veszek többé még hasonlót sem.
https://onroad.hu/2019/04/12/amikor-megjavul-a-valto-egy-egyszeru-olajcsere-nyoman/
Utána kellene nézni milyen benzinnel mennyiért furikáznak. Szarnak bele a csillivilli modern cuccokba amíg 87-es benyát tankolnak egy dodó alatti áron.
Ja, és hát nem utolsósorban a köbcenti az nem hazudik. Nem kell felépülni a turbónyomásnak, nincs részecskeszűrő meg egyéb faszságok.
Speedzone S02E03: Miért olcsó autózni Amerikában?
http://youtu.be/sx7_MNtg0LY
Speedzone S02E06: Ahol a lóerők laknak
http://youtu.be/kvJX0Qi_JUU
http://youtu.be/v9pgxBSRac0
2014 óta csak V6 1.6 turbó + KERS + kipuf hő visszanyerés = 1000 ló felett.
Sztem a mai mezőnyben alig van már olyan aki még ment szívó motorral.