Nekem meg a printszkrín b&szódott el nemrég. (vagy a paint?)
Nyomok egyet a képre, beillesztem a paintbe és mentem, de csak ilyen kicsiben jelenik meg. (kb. 2-3 hete ilyen, és persze "ÉN NEM csináltam semmit")
Nektek is bejönnek ezek a faxxopó reklámfilmek a kért videók előtt? Faxom, már tyúbot se lehet nézni, marad a torrent a TV-ről már évekkel ezelőtt leszoktam
Nagyon sokat vezettem ilyet. Nyergest is és billencset is. Napi munkára nem olyan nagy élmény,pláne közúti forgalomban menni vele nem egyszerű. Terepen nagyon jó,bányákban voltak használatosak. Helyben földezni,és kőbányákban követ hordani.
A nyerges egy kínszenvedés volt. A pécsi panelüzemből hordtunk fel velük komplett erkélyeket Bp-re. Csak éjszaka mehettünk,mert túlsúlyos túlméretes járgányok voltak Egyszerre 2db erkély ment rá. Fék az nem volt hozzá. Nem sírnám vissza,ha dolgozni kéne vele.
Akkor mégis többet költöttem Akku nekem is kellett (igaz, nem vételkor, hanem 2. évre) meg a két csapágy 18 körül volt. Gyújtás jeladó meg 4. A fékcsövem is volt jó sok juró, de az legalább faxa tyuning vashuzatú eredeti olasz
"ezzel csak azt mondom, hogy nem kell mindent elhinni, amit leírva meg jutyúbon lát az ember.."
Én meg azt, hogy az eddig a 89e km-t futott gépen nekem még nem kellett a kuplunghoz és a hajtáslánc elemeihez nyúlnom és nem is találkoztam ilyennel sehol, a bmw-nek meg elég komoly irodalma van ezzel kapcsolatban.
"Sztem te a Kawára többet költöttél már, mint én a BMW-re."
Hát igen, meghibásodásból kifolyólag vettem:
- 4 új gyertyapipát: 4.400Ft (egyikben letört a gyertyakábel csavarja)
- 1 bontott féktárcsát: 6.000Ft (kicsit ütött)
- 1 benzincsap felújító készletet: 4.500Ft (szivárgott)
- 1 keverékállító csavart: 1.000Ft (le volt törve a hegye)
- 2 tűgörgős csapágyat a hátsó rugóstag himbarendszerébe: 2.000Ft (berohadtak és beálltak)
- 1 kormánycsapágyat: 11.000Ft (be volt verődve)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 2 új gumit: 69.000Ft (el voltak kopva/öregedve amikkel vettem)
- 1 új akksit: 16.600F (nem volt benne mikor vettem)
- e-h fékbetéteket: 26.000Ft (már nem sok volt rajtuk)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Minden mást (ülés átalakítás, hátsó doboz, magasabb kormány, stb.) csak azért csináltam mert nekem úgy kényelmesebb, nem lett volna szükséges.
Sztem te a Kawára többet költöttél már, mint én a BMW-re... ezzel csak azt mondom, hogy nem kell mindent elhinni, amit leírva meg jutyúbon lát az ember
Meg persze a "ráköltés" attól is függ, életben akarja-e tartani az ember, vagy ragaszkodik a patika állapothoz - csak eredeti alkatrészekhez. E két szemlélet közt sztem nagyobb különbség van "fenntartásban" mint bármilyen két motor közt
A technikát meg szeretem, én többre tartom az érdekes, különleges megoldásokat, mint a tucat teszkóst - főként, ha még jól is műxik! (pl. para-telelever)
Nyomok egyet a képre, beillesztem a paintbe és mentem, de csak ilyen kicsiben jelenik meg. (kb. 2-3 hete ilyen, és persze "ÉN NEM csináltam semmit")
https://m.youtube.com/watch?v=...
A nyerges egy kínszenvedés volt. A pécsi panelüzemből hordtunk fel velük komplett erkélyeket Bp-re. Csak éjszaka mehettünk,mert túlsúlyos túlméretes járgányok voltak Egyszerre 2db erkély ment rá. Fék az nem volt hozzá. Nem sírnám vissza,ha dolgozni kéne vele.
Miért Kawát vettél???
Én meg azt, hogy az eddig a 89e km-t futott gépen nekem még nem kellett a kuplunghoz és a hajtáslánc elemeihez nyúlnom és nem is találkoztam ilyennel sehol, a bmw-nek meg elég komoly irodalma van ezzel kapcsolatban.
Hát igen, meghibásodásból kifolyólag vettem:
- 4 új gyertyapipát: 4.400Ft (egyikben letört a gyertyakábel csavarja)
- 1 bontott féktárcsát: 6.000Ft (kicsit ütött)
- 1 benzincsap felújító készletet: 4.500Ft (szivárgott)
- 1 keverékállító csavart: 1.000Ft (le volt törve a hegye)
- 2 tűgörgős csapágyat a hátsó rugóstag himbarendszerébe: 2.000Ft (berohadtak és beálltak)
- 1 kormánycsapágyat: 11.000Ft (be volt verődve)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 2 új gumit: 69.000Ft (el voltak kopva/öregedve amikkel vettem)
- 1 új akksit: 16.600F (nem volt benne mikor vettem)
- e-h fékbetéteket: 26.000Ft (már nem sok volt rajtuk)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Minden mást (ülés átalakítás, hátsó doboz, magasabb kormány, stb.) csak azért csináltam mert nekem úgy kényelmesebb, nem lett volna szükséges.
Adjuk meg a módját, két kormány kell egy normális motorra.
Kell egy jobboldali és egy baloldali kormány.
Meg persze a "ráköltés" attól is függ, életben akarja-e tartani az ember, vagy ragaszkodik a patika állapothoz - csak eredeti alkatrészekhez. E két szemlélet közt sztem nagyobb különbség van "fenntartásban" mint bármilyen két motor közt
A technikát meg szeretem, én többre tartom az érdekes, különleges megoldásokat, mint a tucat teszkóst - főként, ha még jól is műxik! (pl. para-telelever)